بدترین روز در وال استریت از سال 1987 به عنوان ویروس ترس گسترش

نیویورک - بازار سهام به حال خود بزرگترین افت دوشنبه سیاه سقوط از سال 1987 به عنوان ترس از اقتصادی خرید اینترنت

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398

نیویورک - بازار سهام به حال خود بزرگترین افت دوشنبه سیاه سقوط از سال 1987 به عنوان ترس از اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus بحران عمیق تر. داو صنعتی سقوط بیش از 2.300 نقطه و یا 10%. فروش از آمد و با وجود عمل از فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا. تند قطره در ماه گذشته باید از بین برود بسیاری از اجرا در وال استریت پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را افتتاح. بازار را آشفته میان آبشار از خاموش شدن ناگهانی در سراسر جهان و افزایش نگرانی که کاخ سفید و مقامات دیگر در سراسر جهان نمی تواند و یا نمی خواهد کمک به تضعیف اقتصاد هر زمان به زودی.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان شرح زیر است:

تعمیق coronavirus بحران فرستاده سهام به دیگری هشدار دهنده اسلاید پنج شنبه, گسترش فروش است که از بین برود بسیاری از اجرا در وال استریت پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را افتتاح.

میانگین صنعتی داو جونز پایین بود بیش از 2000 نقطه و یا 8.7% در اواخر بعد از ظهر تجاری. گسترده تر S&P 500 خاموش بود 8.4% و تنظیم به سقوط به یک خرس بازار پایان معاملات پایان دادن به طولانی ترین بازار گاو نر در وال استریت تاریخچه — نزدیک به 11 سال است.

بازارهای اروپایی از دست داد 12 درصد در یکی از بدترین روز تا کنون حتی پس از بانک مرکزی اروپا متعهد به خرید اوراق قرضه بیشتر و ارائه کمک های بیشتر برای اقتصاد است.

این تلفات سنگین آمد در میان آبشار از لغو و خاموش شدن ناگهانی در سراسر جهان — از جمله تهمت را تعلیق بسیاری از سفر به آمریکا از اروپا و افزایش نگرانی که کاخ سفید و مقامات دیگر در سراسر جهان نمی تواند و یا نمی خواهد مقابله با آسیب های اقتصادی از این بیماری همه گیر کوروناویروس هر زمان به زودی.

"اخبار فقط در ادامه به بدتر و ممنوعیت سفر قرار می دهد یک علامت تعجب در ضعف ما در حال رفتن برای دیدن در تولید ناخالص جهانی و در ایالات متحده گفت:" لیز ان san francisco news رئیس استراتژیست سرمایه گذاری در چارلز شواب. "ما در حال شروع به گرفتن احساس برای چگونه وخیم تاثیر بر اقتصاد در حال رفتن به. هر روز اخبار را دریافت نمی کند بهتر از آن بدتر می شود. آن را در حال حاضر آمار خیابان اصلی به یک درجه قابل توجهی."

سهام کاهش یافت و خیلی سریع در وال استریت در افتتاحیه بل که آنها باعث یک خودکار 15 دقیقه وقفه معاملاتی برای دومین بار در این هفته است. به اصطلاح قطع کننده مدار برای اولین بار به تصویب رسید و پس از سال 1987 سقوط و تا این هفته تا به حال نشده است. ی از سال 1997.

داو به طور خلاصه تبدیل شده به سمت بالا و نصف ضرر و زیان خود را در یک نقطه در بعد از ظهر بعد از فدرال رزرو اعلام کرد این امر به سهولت "بسیار غیر معمول اختلال" در خزانه به بازار میآید. اما پشت سر هم از حرکت به سرعت پژمرده.

مغلوب ساختن پیشی جستن اغلب نقاط با افتخار به افزایش در وال استریت تحت مدیریت خود را و هشدار داد در یک جمعیت در یک تجمع در ماه اوت گذشته که "آیا شما به من عشق یا نفرت شما باید رای من" و یا دیگری شما 401(k) را به "پایین لوله."

فقط در ماه گذشته داو شد و مباهات نزدیک به 50% افزایش پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان ادای سوگند در دفتر Jan. 20, 2017. توسط midafternoon شنبه داو بود چسبیده به 8% افزایش هر چند که هنوز تا 17.3% پس فقط قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات نوامبر 2016.

در روز چهارشنبه شاخص Dow به پایان رسید و روز به پایین تر از 20 درصد از آن بالا تمام وقت فقط در ماه گذشته رسما ورود آنچه که شناخته شده است به عنوان یک بازار فروش برای اولین بار در بیش از یک دهه. S&P 500 بود نیز در معرض خطر از اتمام روز پنج شنبه در بازار خرس خاک.

ترکیب بهداشت و بحران مالی افزایش ترس از رکود است.

"این بد است. بدترین و سریع ترین سهام بازار در اصلاح ما حرفه ای" کریس Rupkey مدیر ارشد مالی اقتصاددان در MUFG اتحادیه گفت: در یک پژوهش توجه داشته باشید یک شبه. "اقتصاد محکوم به رکود اقتصادی این کشور کار متوقف می شود و طول می کشد 30 روز آینده ، بازار سهام آن را می داند."

Coronavirus آلوده در اطراف 128,000 نفر در سراسر جهان کشته و بیش از 4,700. مرگ و میر در ایالات متحده با صعود به 39 با بیش از 1300 عفونت. برای اکثر افراد این ویروس باعث می شود تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه. اکثریت قریب به اتفاق مردم بعد از بهبود از این ویروس در عرض چند هفته.

در حزن انگیز در زمان نخست آدرس شنبه شب از کاخ سفید مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام جدید ممنوعیت سفر و همچنین اقدامات به گسترش وام, حقوق و دستمزد, کاهش مالیات و دیگر کمک های مالی به افراد و کسب و کار از بحران صدمه دیده است.

اما محدودیت های مسافرتی به نمایندگی یکی دیگر از ضربه سنگین به در حال حاضر ضرب و شتم هواپیمایی و مسافرتی صنایع و اقدامات دیگر را تحت تاثیر قرار نمی وال استریت.

"آنچه در بازار در حال انتظار برای در حال تلاش برای مهار این ویروس بسیار تهاجمی راه راه دیده ایم در کشورهای دیگر گفت:" Nela Richardson, سرمایه گذاری استراتژیست در ادوارد جونز. "کوتاه از آن رژيم در اطراف لبه, شاید انجام کاری است که می تواند کمک به یک شرکت بسیار تاثیر کوتاه مدت و یا کمک به یک کارمند, نکنه, اما آن را نمی تیری که بهدف اصابت کند و آن را نه به عنوان هدف بازار می خواهم برای دیدن."

مایکل مک کارتی از CMC Markets میگوید: "بازار قضاوت در آن اعلام شده است که آن را بیش از حد کوچک و بیش از حد دیر است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

آسیب شد در سراسر جهان و چشم ظاهر. در میان حرکت بزرگ:

— سفر سهام دوباره در میان سخت ترین ضربه. نروژی کروز خط و رویال کارائیب Cruises هر دو را از دست داده و تقریبا یک چهارم از ارزش خود را. یکی دیگر از رها کردن برای یونایتد ایرلاینز قرار داده و از دست دادن آن برای سال در بیش از 50٪.

نفت خود را ادامه داد وحشیانه هفته با معیار ایالات متحده در 31 دلار در هر بشکه رسید.

— در آسیا ارزش سهام در تایلند و فیلیپین سقوط کرد به طوری سریع است که معامله شد به طور موقت متوقف شده است. در ژاپن شاخص نیکی 225 در ژاپن غرق 4.4 درصد به پایین ترین سطح خود در چهار سال و کره جنوبی را در بازار از دست 3.9%.

— پرداخت سود که سرمایه گذاران حاضر به قبول برای خرید اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده کاهش یافت و حتی بیشتر در یکی دیگر از نشانه ای از ترس در بازار است. در زمان نامشخص سرمایه گذاران به دنبال ایمنی نزول پول به اوراق قرضه هل دادن تا قیمت اما رانندگی کردن عملکرد.

شاید بیشتر نگران کننده بودند شکایت در روزهای اخیر توسط سرمایه گذاران که تجارت در خزانه بازار نبود کار خوبی است. به دلایلی که نمی شد بلافاصله روشن معامله گران گفت: آنها با دیدن جای تعجب شکاف بزرگ در قیمت های ارائه شده توسط خریداران و فروشندگان است. که تهدید به علت بازار به دست گرفتن است.

در یک حرکت تغذیه گفت: این امر در حداقل 1.5 تریلیون دلار برای کمک به آرام کردن بازار و تسهیل تجارت است.

پس از تفکر است که این ویروس می تواند بیشتر باقی می ماند در چین و هر که شیب در اقتصاد خواهد بود و به دنبال آن یک جهش سریع سرمایه گذاران شاهد آسیب و اختلال در کوه با ایتالیا قفل خود را پایین NBA تعلیق بازی و مقامات ایالات متحده و فراتر از آن منع اجتماعات بزرگ و بسته شدن مدارس.

___

AP کسب و کار نویسنده یوری Kageyama کمک از توکیو است.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب