وودی آلن کتاب منتشر شده در میان #MeToo واکنش

کمی بیش از دو هفته پس از انتشارات Hachette کاهش یافته است وودی آلن خاطرات پس از واکنش شدید به کتاب های منتشر ش

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399

کمی بیش از دو هفته پس از انتشارات Hachette کاهش یافته است وودی آلن خاطرات پس از واکنش شدید به کتاب های منتشر شده توسط ناشر.

بازی های آنلاین چاپ و نشر منتشر شد بموقع هیچ چیز در روز دوشنبه در گالینگور و e-book نسخه.

بازی های آنلاین است که در یک اثر مستقل ناشر Skyhorse با انتشار بیانیه ای از دستیابی به ویرایشگر جانت Seaver گفت: "ما به عنوان ناشران ترجیح می دهند به صدای به احترام نویسنده و فیلمساز به جای تعظیم به لحاظ سیاسی درست فشارهای جهان مدرن است. در حالی که ما احترام Hachette تصمیم به انتخاب به انتشار وودی آلن کتاب ما را انتخاب کنید نه به طرف اما نه بصورتی پایدار و محکم بر این باورند رعایت حق آزادی بیان است."

زمانی که بزرگ مرکزی یک اثر از Hachette Book Group, در ابتدا اعلام کرد قصد دارد به انتشار کتاب کارکنان راه می رفت در اعتراض. پیاده روی کردن و پس از انتقاد از خاطرات از آلن پسر رونان فارو و دختر دیلن فارو. رونان فارو یک روزنامه نگار نوشت که این کتاب گرفتن و کشتننیز منتشر شده توسط یک Hachette مشخصات ناشر. کتاب خود مورد سوء استفاده جنسی توسط Harvey Weinstein, اما اشاره به وودی آلن به عنوان به خوبی. دیلن فارو برای دهه متهم پدرش از سوء استفاده جنسی او هنگامی که او یک کودک بود. آلن به مدت طولانی محروم نماید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب