زن در حال مرگ خواهر دوباره پس از استرالیا معاف سفر

کانبرا استرالیا - یک زن قطره قطره در آغوش مرگ او در استرالیا پس از هفته از بوروکراسی کشمکش بیش از همه گیر محدو

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399

کانبرا استرالیا - یک زن قطره قطره در آغوش مرگ او در استرالیا پس از هفته از بوروکراسی کشمکش بیش از همه گیر محدودیت های مسافرتی.

استرالیا را رد کرده بود کریستین آرچر درخواست برای اجازه پرواز از نیوزیلند چهار بار قبل از داستان او جلب توجه رسانه ها.

او تنها خواهر گیل بیکر تشخیص داده شد با علاج سرطان تخمدان در اواخر ماه مارس و پس از دو کشور متوقف مسافرت های بین المللی. بیکر شاید هفته به زندگی می کنند.

کماندار بود و در نهایت اجازه پرواز به سیدنی و صرف تنها یک هفته در هتل قرنطینه قبل از تست منفی برای coronavirus. مسافران بین المللی معمولا قرنطینه به مدت دو هفته.

خانواده و دوستان سوار پرستار بازنشسته 490 کیلومتر (300 مایل) از سیدنی به ولز جنوبی جدید دولت ساحلی شهر Bowraville.

آرچر در نهایت او را در آغوش گرفت خواهر و برادر جوان در حیاط جلو بیکر خانه در روز چهارشنبه. این اولین مراسم در شش سال.

"کلمات نمی توانید توضیح دهید که چگونه من احساس می کنم به صداقت." آرچر گفت: Australian Broadcasting Corp. در مصاحبه پخش شده در روز پنج شنبه.

"من خیلی خوشحالم که من در نهایت به اینجا و با او. دو هفته گذشته شده است سخت ترین و یا بلندترین دو هفته از زندگی من" آرچر گفت.

کماندار شگفت زده شد که تداوم خود را پرداخت می شود. اما او مصمم است که استرالیا تصمیم درست در اجازه می دهد او را به باقی می ماند با خواهر در آخر روز.

"من تعجب که آیا دولت استرالیا تا به حال هیچ شفقت در همه با رد" آرچر گفت.

"من صادقانه نمی دانم که آنها چه فکر می شد. من می دانم آن را یک افتضاح زمان و در لحظه ای با ویروس ها و ... اما منظور من وجود دارد برخی از چیزهایی که شما رو به کمی ملایم و احساس من این بود که یکی از آنها" او گفت:.

"من فکر نمی کنم من همیشه رفتن به دیدن گیل دوباره. که بوده ام بدترین چیز در دنیا اگر که اتفاق افتاده بود," او اضافه شده است.

استرالیا به وزارت امور relented در آرچر سفر برنامه پس از آن اجازه نیوزیلند رزمندگان لیگ راگبی تیم برای نقل مکان از Auckland در آماده سازی برای استرالیا رقابت های فوتبال شروع مجدد هفته بعد.

گروه بلافاصله پاسخ در روز پنج شنبه به درخواست توضیح برای تغییر از قلب بر خواهر, reunion.

نیوزیلند تا حد زیادی موفق شد در آن هدف از بین بردن ویروس. این گزارش هیچ عفونت های جدید در طول چهار روز گذشته و بسیاری از افرادی که قرارداد این ویروس بهبود یافته اند. حدود 1500 نفر گزارش شده است به عنوان داشتن این ویروس از جمله 21 که درگذشت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

استرالیا تا به حال موفقیت های مشابه در کند کردن روند گسترش ویروس اگر چه New South Wales باقی مانده بدترین متاثر از دولت است. استرالیا انتظار دارد نیوزیلند تبدیل خواهد شد اولین مقصد بین المللی که با آن به طور منظم مسافر سفر از سر گرفته خواهد شد به دلیل کم خطر عفونت است.

استرالیا ثبت کرده است 7,079 ویروس موارد و 100 مرگ و میر. جمعیت استرالیا را پنج برابر بزرگتر از نیوزیلند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب