با ساختمان مدرسه بسته کودکان, سلامت روان رنج می برند

بزرگنمایی این تصویر لا جانسون/NPR کابوس. بداخلاقی است. رگرسیون. غم و اندوه. خشونت طغیان. اغراق

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
Children in isolation are developing mental health issues.
بزرگنمایی این تصویر
لا جانسون/NPR

کابوس. بداخلاقی است. رگرسیون. غم و اندوه. خشونت طغیان. اغراق آمیز ترس از غریبه ها. حتی افکار خودکشی. در پاسخ به یک تماس در رسانه های اجتماعی پدر و مادر در سراسر کشور به اشتراک گذاشته شده با NPR که سلامت روانی فرزندان جوان خود را به نظر می رسد درد و رنج به عنوان هفته از مستند بکشید.

اکثر ایالات آمریکا را لغو کلاس های حضوری برای بقیه سال تحصیلی. این هفته در سنا شهادت دکتر Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی صدا احتیاطی توجه داشته باشید در چشم انداز بازگشایی ساختمان مدرسه در سراسر کشور حتی در پاییز.

وی با اشاره به ظهور جدی التهابی بیماری در تعداد انگشت شماری از کودکان است. "ما نمی دانیم که همه چیز را در مورد این ویروس و ما واقعا بهتر بسیار مراقب باشید به خصوص وقتی که می آید به کودکان" Fauci گفت. او در پاسخ به این نظر توسط سناتور. سناتور رند پال جمهوری خواه از کنتاکی: "من فکر می کنم این یک اشتباه بزرگ ارسال از بچه های ما به مدرسه است."

دکتر Dimitri Christakis یکی از نقاط کشور از برجسته ترین متخصصان اطفال موافق با پل که یک پزشک است توسط آموزش. Christakis که هدایت مرکز بهداشت کودک, رفتار و توسعه در سیاتل بیمارستان کودکان است که سردبیر مجله JAMA Pediatrics. و در یک قطعه جدید منتشر شده در مجله او استدلال می کند که این خطرات برای کودکان یادگیری اجتماعی و رشد عاطفی و سلامت روانی نیاز به متعادل بهتر با خطرات ناشی از کوروناویروس.

"I don't care if I die"

سارا مامان در شمال کالیفرنیا است که یکی از بسیاری از پدر و مادر که در پاسخ به ما پرس و جو در مورد چگونه کودکان خود را در حال دست زدن به خاموش کردن. او و شوهرش کار در صنعت فن آوری و دو دختر دارم. خود دختر بزرگتر, قمر, تبدیل 5 فقط به عنوان منطقه خود را stay-at-home سفارشات به اثر رفت. جشن تولد او تا به حال به تعویق افتاد.

"او لحظات شاد و خنده در مورد همه چیز و پخش می شود و هیجان زده می گوید:" سارا (ما با استفاده از نام خانوادگی او را برای محافظت از دخترش حریم خصوصی). اما او می افزاید: قمر نیز "آغاز شده گفت: برخی از چیزهایی که واقعا ناجور به من."

یک روز سارا می گوید او پرسید: دختر خود را به دقت بیشتری بر روی پله ها در خانه خود را. "و او خشمگین بود و او مانند" چرا ؟ این انتخاب من اگر من سقوط و کشتن خودم.' "

یک روز دیگر قمر خواست برای پیوستن به او و مادرش در سفر به اداره پست. "من به او گفتم هیچ. و او را مانند " چرا ؟ I don't care if I die.' "

سارا پرسید: "'شما می توانید به من بگویید بیشتر در مورد آن لطفا؟' و او را مانند " خوب, شما اضافی kid [او خواهر عزیزم هانا] و هانا یک بچه خوب و من بد بچه.' "

سارا می گوید: او خوش شانس است که او شده است قادر به گرفتن مرخصی اداری از کار او با دخترش تمام وقت در طول مستند و آنها که سلامت روانی پوشش. اما آن را دشوار است برای پیدا کردن یک درمانگر است که می تواند به درمان یک کودک خردسال بیش از چت تصویری.

"ضروری"

Christakis می گوید: جدی اثرات این بحران در کودکان مانند قمر نادیده گرفته شده اند.

"تصمیم به بستن مدارس در ابتدا و در حال حاضر به طور بالقوه نگه داشتن آنها را بسته نیست من فکر می کنم با در نظر گرفتن اندازه گیری کامل از تاثیر این است که رفتن به کودکان," او گفت: NPR. "نه فقط در کوتاه مدت اما در دراز مدت است."

مشکل Christakis می گوید نه فقط یادگیری از دست دادن است که می رود به سقوط به خصوص در کودکان کم درآمد با دسترسی نابرابر به آموزش از راه دور. تحقیقات اخیر از آزمایش انجمن در "COVID-19 اسلاید" نشان می دهد کودکان ممکن است بازگشت در سقوط کرده است و تقریبا یک سوم کمتر پیشرفت در خواندن و نیمی به همان اندازه پیشرفت در ریاضی در مقایسه با آنچه که آنها را در یک مدرسه معمولی در سال است.

سلامت روانی و اجتماعی-عاطفی توسعه Christakis استدلال شده است کمتر مورد بحث: "اجتماعی-نیازهای عاطفی کودکان برای برقراری ارتباط با کودکان دیگر در زمان واقعی و فضای این که آیا آن را برای فعالیت فیزیکی بدون ساختار بازی و یا ساختار بازی این است که فوق العاده مهم برای کودکان جوان در خاص است." یک مطالعه جدید در JAMA Pediatrics, او می گوید, اسناد, افزایش افسردگی و اضطراب در میان کودکان تحت مستند در چین است.

یک سوم خطر عمده می گوید Christakis است کودک آزاری است. با مدارس بسته و فعالیت های لغو بزرگسالانی که اجباری خبرنگاران مانند معلمان کمتر احتمال دارد به گرفتن باد از سوء استفاده و یا غفلت. بیمارستان ها در سراسر کشور با گزارش افزایش پذیرش به صورت شدید کودک آزاری آسیب و حتی مرگ و میر — افزایش که همزمان با مستند سفارشات. و یک رابطه جنسی-سوء استفاده از خط تلفن عمل تجاوز به عنف و سوء استفاده & زنای با محارم شبکه ملی گزارش داد که نیمی از آن تماس در ماه مارس از افراد زیر سن قانونی, برای اولین بار در تاریخ آن است.

در سرمقاله Christakis خواستار یک پانل ساخته شده از رشته ای کارشناسان به مدرسه بازگشایی یک اولویت در ایالات متحده است. "من فکر می کنم ما باید مرتب کردن بر اساس دلیل عقب از انتظار است که کودکان را شروع مدرسه که یک ضروری است. و سپس چگونه ما را که اتفاق می افتد با خیال راحت؟"

ایمنی, البته, دلیل, مدارس بسته در سراسر جهان در وهله اول. آن را هنوز هم در نظر گرفته شود بسیار نادر است برای کودکان برای تبدیل شدن به طور جدی بیمار از coronavirus اما به تازگی یک تعداد انگشت شماری از کودکان کشته شده اند از یک بیماری التهابی مرتبط با COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

علم در کودکان نقش مهمی در گسترش این ویروس نیز یک هدف در حال حرکت. تجزیه و تحلیل جدید از چینی تماس با ما-ردیابی داده ها در مجله Science co-نوشته شده توسط ماریا Litvinova نشان می دهد که کودکان در واقع کمتر مستعد ابتلا به عفونت کروناویروس. اما چون آنها خیلی در تماس نزدیک در مدرسه لغو کلاس های حضوری نقش کلیدی در مسطح منحنی شیوع.

Litvinova می گوید او تردید است که مدارس به خصوص در شهرهای بزرگ می تواند قابل اعتماد اجرا اجتماعی فاصله به کاهش تعداد مخاطبین. "این بسیار دشوار است برای توضیح به کودکان است که آنها نباید ماندن با دوستان خود و یا با آنها صحبت می شود و یا نزدیک به یکدیگر است."

Christakis است که خود را یک اپیدمیولوژی توسط آموزش. اما او می گوید این نگرانی ها هستند و دقیقا به همین دلیل کارشناسان از زمینه های مختلف نیاز به مشورت شود به طوری که خطرات ناشی از بازگشایی مدارس می تواند به درستی متعادل با خطرات ناشی از نگه داشتن آنها را بسته است. "اگر ما اعلام گوشت عرضه اضطراری ملی ما باید همین کار را با مغز از عرضه است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب