با ایران اجماع تغییر سنا مجموعه ای به ادامه بحث در FISA

بزرگنمایی این تصویر رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., و دادستان کل ویلیام بر حمایت کرده اند عبور در

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., و دادستان کل ویلیام بر حمایت کرده اند عبور در حال حاضر منقضی نظارت مقامات. بحث این است که انتظار می رود به زودی در مجلس سنا. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

سنا می رود که به سه نظارت داخلی ابزار مورد استفاده در امنیت ملی تحقیقات در این هفته احیای بحث بر سر مفاد دو ماه پس از اجازه دادن به آنها منقضی خواهد شد.

این کشمکش بیش از سرگیری مقامات بخشی از یک بزرگتر سیاسی مبارزه بر نظارت بر اطلاعات خارجی عمل می کنند و یا FISA که قدمت آن سال اما شد headliner در روسیه بررسی—حتی اگر این ابزار است که تمام شده نیست مرتبط است که پروب.

نظارت قدرت که منقضی شناخته شده به عنوان کسب و کار, سوابق lone wolf و غربت-استراق سمع مقررات.

قانونگذاران نوشت: تاریخ انقضا به قوانین قبلی اجازه این نوع از نظارت نیاز به اقدام در جهت آنها را به طور مداوم.

جامعه اطلاعاتی معتقد است که ابزار مهم در کمک به مقامات فدرال متوقف کردن تروریست های بالقوه و مبارزه با جاسوس خارجی. طرفداران حفظ حریم خصوصی می گویند قانونگذاران باید تحمیل بیشتری برای حمایت از آزادی های مدنی در هر مجدد مجوز.

مقررات منقضی شده در مارس 15 به دلیل کنگره انفعال در بخشی به دلیل قانونگذاران متمرکز شده بود در آن زمان در عبور از coronavirus تسکین قانون.

دادستان کل ویلیام Barr و رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., لابی اکثریت جمهوری خواهان در مجلس سنا به نمایندگی از گذشت اما بیش از حد چند سناتور فروخته شد و آنها اجازه نظارت مفاد رفتن خفته.

خانه آیا مدیریت به سنگ فرش با هم و با تصویب دو حزبی FISA اندازه گیری در ماه مارس برای تمدید نظارت مقامات. که سازش قانون شامل تعدادی از تغییرات جدید از جمله حمایت از حریم خصوصی و حذف بحث برانگیز تلفن ابرداده برنامه.

آن را نیز خواهد تحمیل مجازات به مقامات که دروغ به مرموز دادگاه که نظارت ملی نظارت امنیتی شناخته شده به عنوان دادگاه FISA.

که تغییر و چند نفر دیگر قرار بود برای رسیدگی به برخی از مشکلات شناسایی شده توسط بازرس کل وزارت دادگستری در FBI نظارت سابق مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور کارتر صفحه در روسیه بررسی است.

که با عبور نمود متوقف شده و در سنا در صورت مخالفت از چند سناتور از جمله یوتا جمهوریخواه مایک لی و ورمونت دموکرات پاتریک لیهی که احساس خانه اصلاحات رفتن نیست به اندازه کافی دور.

در حال حاضر به عنوان بخشی از یک توافق مک کانل زده در ماه مارس به سنا آماده است تا به ادامه بحث در FISA مقررات از جمله اصلاحات پیشنهادی توسط نمایندگان مجلس خواستار تغییرات گسترده به قانون است.

هنوز معلوم نیست که در آن رئیس جمهور تهمت که باید برای ورود به قانون هر چیزی کنگره عبور می ایستد در FISA با عبور نمود. او ابراز نارضایتی با جنبه های این قانون قبل از این موضوع کنار گذاشته شد در ماه مارس ،



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب