با ماسک در آماده یخ عوامل را بازداشت و بعد از کالیفرنیا coronavirus مستند

در تاریکی از ساعات اولیه روز شنبه حدود یک دوجین مهاجرت عوامل جمع خارج استارباکس در بل گادرنز. برای مهاجرت و گم

توسط MINERALNEWS در 27 اسفند 1398

در تاریکی از ساعات اولیه روز شنبه حدود یک دوجین مهاجرت عوامل جمع خارج استارباکس در بل گادرنز.

برای مهاجرت و گمرک افسران که روزانه دستگیری قرار بود آن را به کسب و کار به عنوان معمول است.

اما صبح که از آنها استقبال یکی با آرنج به جای از دست دادن; استارباکس که در آن آنها rendezvoused تنها گرفتن و رفتن; و آنها تصویب آزادراه نشانه هایی است که خواندن: "شستن دست های خود را سالم ماندن و جلوگیری از COVID-19."

یخ عوامل مورد به صرف روز در تلاش برای دستگیری اهداف در غیر معمول ترین روز: روز بعد از فرماندار کالیفرنیا و L. A. شهردار دستور داد مردم را به سطح شیب دار تا تلاش های خود را اجتماعی فاصله بیش از coronavirus. این عوامل به حال N95 ماسک ماسک در وسایل نقلیه خود را فقط در مورد.

تبلیغات

با ایمنی اقدامات انجام شده در سراسر کشور مهاجر طرفداران را مورد انتقاد یخ برای ادامه اجرای عملیات. بیش از 45 سازمان با امضای یک نامه در این هفته با دعوت از وزارت امنیت داخلی به تعلیق اقدامات است.

یخ گفت: این امر از اقدامات احتیاطی با توجه به این واقعیت جدید. اما این دستگیری ها خواهد رفت.

ICE agents in Bell Gardens

اداره مهاجرت و گمرک و گمرک و مرز حفاظت از عوامل پیشرفت در یک محل اقامت در طول صبح زود دغدغه در بل گادرنز به عنوان منابع مستقر در پناهگاه شهرستانها.

(آل Seib/لس آنجلس تایمز)

"ما در اینجا در تلاش برای محافظت از مردم توسط این بیگانگان جنایی را در خیابان ها و خارج از جوامع ما" گفت: David مارین مدیر اجرای قانون و حذف عملیات به صورت یخ در L. A. "درخواست ما برای جلوگیری از انجام این کار در واقع به کسانی که مجرمان فرصت دیگری شاید به ارتکاب جرم و جنایت بیشتر برای ایجاد بیشتر قربانیان است."

در پارکینگ این گروه از عوامل ایستاده بود در یک دایره — نه کاملا شش فوت از هم جدا به عنوان آنها بررسی لیست مورد نظر. که آن روز صبح آنها جستجو برای چهار نفر از جمله دو مجرم جنسی ثبت شده.

در میان جمع افسران آمریکا دو گمرک و حفاظت از مرزها — شناسایی تنها با یک پچ در خود جلیقه با آژانس نام. آنها در میان نه کل CBP عوامل و ماموران مستقر به L. A. منطقه در چند هفته گذشته به کمک یخ در ساخت بازداشت.

تبلیغات

آنها لرزاند کردن ارتفاع و وزن و روزمره مردم آنها به دنبال بازداشت. تقریبا تمام اهداف زندگی در یک شعاع مایل. با بسیاری از مدارس بسته با توجه به کروناویروس و برخی از مردم ماندن خانه از محل کار معلوم نیست که چگونه بازداشت را که آن روز صبح.

"ما نمی تواند عامل این درست است ؟ این COVID-19 و احتیاطی که هر کسی را گرفتن" مارین گفت. "ما فقط باید به ادامه بروید با همان برنامه بازی که ما انجام داده ایم."

همه از افسران صادر شده از ماسک محافظ در طول چند هفته گذشته. در ماشین خود مارین نگهداری بسته دستمال مرطوب ضد عفونی کننده دست که او می خواهم استفاده می شود که صبح به پاک کردن خود فرمان کلید های خود را و دست های خود را بعد از پمپ گاز.

Removal Operations Processing Center in downtown Los Angeles

پدرو Castillo براوو نشسته در یک عملیات حذف مرکز پردازش در مرکز شهر لس آنجلس پس از مهاجرت و گمرک عوامل ساخته شده در اوایل صبح بازداشت.

(آل Seib/لس آنجلس تایمز)

حدود 5 صبح ماموران منتظر خارج از پدرو Castillo براوو ، او به اعدام محکوم شده در سال 2015 برای DUI باعث جراحت بدنی و ضربه و اجرا کنید.

افسران می دانستند 56 ساله به زودی خواهد بود عنوان را به کار جمع آوری فلز. در کمتر از یک ساعت آنها خال خال جنبش در جلوی خانه.

"من نمی توانم بگویم اگر این هدف یا نه, اما آنها به هدف نقلیه" یک افسر صدای crackled بیش از رادیو. پس از Castillo آماده به ترک یک افسر زدم و در ماشین خود را درب.

او پرسید: اگر Castillo بیمار بود و یا مصرف دارو که او گفت: هیچ. او پرسید که آیا او می خواهم دستگیر شده قبل و Castillo بستری او بود. این افسر که عینک یک جفت دستکش سیاه و سفید دستبند Castillo قرار داده و او را در بازگشت از یک دوج چلنجر.

پس از 2015 اعتقاد Castillo گفت: "او رانده شده دوباره مست. که آن روز صبح پس از کار او برنامه ریزی شده برای بازدید از فروشگاه مواد غذایی — نگران کمبود مواد غذایی را در خانه و فروشگاه های تخلیه در میان وحشت خرید.

"من سر از خانه" Castillo گفت: رشد پر از اشک چشم. "در صورتی که من در اینجا قفل شده است, آنچه در مورد اجاره و غذا؟"

تبلیغات

مدت کوتاهی پس از 6 صبح ماموران بودند در خانه بعدی در Lanto خیابان که در آن آنها را برای یک مرد که به اتهام باتری جنسی و محکوم به سه سال' خلاصه مشروط. زمانی که یخ کشیده او را بیش از او به آنها گفت که او تا به حال یک کارت سبز.

خود جرم مارین گفت: او را متحرک. افسران قرار داده شده در حد مرگ در کنار Castillo.

به عنوان تعدادی از افسران در زمان مردان به پردازش بقیه رفت و به درب کشیدن در نزدیکی mobile home park. آنها در جستجوی یک مرد محکوم به دریافت اموال به سرقت رفته و توطئه برای ارتکاب جرم است. آنها مواجه می شوند همسر و دو فرزند هر دو از مدرسه به خانه که روز به دلیل تعطیلی.

"ما تنها موجوداتی هستیم که در اینجا" مرد دو افسر گفت: اجازه می دهد او را به داخل می آیند و به اطراف نگاه.

پس از قابل توجه این عوامل دور برگشت به استارباکس قهوه و شکستن. داخل, کارکنان نمی شد و اجازه می دهد مشتریان خود قرار داده خامه یا شکر برای کمک به جلوگیری از شیوع کروناویروس. و آنها می خواهم انتظار برای بسته شد برای مردم — نشان و یا هیچ.

David A. Marin

David A. مارین مدیر اجرای قانون و حذف عملیات لس آنجلس زمینه اداره مهاجرت و گمرک (ICE).

(آل Seib/لس آنجلس تایمز)

به عنوان افسران بیرون ایستاده بود یک مرد با نزدیک شدن به آنها را بپرسید اگر آن را "درست است که کلانتر کردم coronavirus?" افسران گفت: هیچ. در طول روز آنها خال خال مردم با پوشیدن ماسک و دیگران با آغوش پر از کاغذ توالت و حوله کاغذی.

Coronavirus تا به حال اثرات در سراسر سازمان است.

در این ساختمان که در آن مرین آثار مرکز شهر, مقامات صحبت در مورد محدود کردن تماس با مردم است. در روز سه شنبه و پنج شنبه ها وجود دارد 150 نفر که خودرا برای امتحان اماده به یک اتاق انتظار و خط تا در خارج در برابر دیوار برای check-ins با یخ برخی از آنها پس از رسیدن هر 30 روز.

"ما ممکن است مجبور به تنظیم آن و آن را به 60 یا 90 روز شاید برای محدود کردن تماس خود را," مارین گفت: "ما در کار است که در یک مورد به مورد و بر اساس."

تبلیغات

تحقیقات امنیت داخلی یک شعبه در مهاجرت و گمرک به تعویق افتاد آن شهروندان آکادمی. کلاس های پیشرفته در اجرای قانون فدرال مراکز آموزش لغو شده است. مارین جلسه با ایمان مبتنی بر رهبران لغو شد.

بیش از آخر هفته مارین نشستم با رهبری ارشد که برای تعیین شغل ممکن است اجازه می دهد تا کارکنان به telework. گذشته از ماموریت حمایت از متخصصان که به نظر می رسید از این سوال.

"کار ما این است که نه یک کار است که شما می توانید telework از" مارین گفت. "پردازش مردم و یا انجام بررسی ها با مردم است که می تواند انجام شود از طریق telework."

بعد که صبح افسران منتظر خارج از آخرین خانه در فهرست خود را در آن روز. آنها معمولا دیدم هدف خود را ترک خانه خود را بین 8:45 و 9. اما صبح که آنها منتظر یک ساعت و نیم و هرگز او را دیدم.

"این مرد را دیر" مارین گفت: سرمایه گذاری قماری است که او می خواهم خود را تغییر الگو "به دلیل coronavirus."

اما بزرگترین تغییر روشن شد به عنوان مارین سوار در مرکز شهر در 110 شمال.

"در جایی که ترافیک؟"



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب