با ورزش کالج تعطیل گپ امید به ارشد ورزشکاران فرصت 2

بزرگنمایی این تصویر مهاجم کتی Hoeg, مرکز, ارشد در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل women's lacross

توسط MINERALNEWS در 1 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

مهاجم کتی Hoeg, مرکز, ارشد در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل women's lacrosse تیم. او امیدوار به ادامه بازی برای tarheels داشته باشد پس از فارغ التحصیلی در این بهار. جفری Camarati/دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل دو و میدانی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جفری Camarati/دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل دو و میدانی

کتی Hoeg در مورد خواب این فصل از چوگان سرپهن.

او یک ارشد مهاجم برای دانشگاه کارولینای شمالی تیم زنان. این ماه Hoeg شد UNC تمام زمان گلزن برجسته در برنده شدن بیش از شمال غربی. در حالی که او افتخار ثبت آن نبود رویا. برنده مسابقات قهرمانی ملی بود.

این یک هدف معقول با توجه به کارولینای شمالی ساخته شده است آن را به بخش 1 women's lacrosse چهار نهایی دو فصل است. در این فصل شماره یک-رتبه tarheels داشته باشد بودند به یک شروع خوب است. 6-0. شکست نخورده.

تا آخر پنجشنبه.

که بعد Hoeg و هم تیمی های او را بخوانید NCAA توییت اعلام کرد هر ورزشی انجام شد.

"من در واقع با یک دسته از هم تیمی های" Hoeg می گوید: "و ما ادامه آن را با هم."

او می گوید: آنها می خواستند برای عصبانی شود.

"ما واقعا می خواستم به عصبانی در یک فرد خاص یا هر چیز" Hoeg می گوید: "اما ما می دانستیم که وجود دارد هیچ چیز به عصبانی کردن در مورد. مثل این بود که به طور کامل خارج از کنترل ما است. ما باید به انجام بخشی از ما. ما درک می کنیم که سلامت نه تنها ما و هر کس در اطراف ما, اما این کشور است و اولویت اصلی. این بدیهی است که بدبو است برای ما و ما فصل اما ما به طور کامل درک کنند."

به سرعت هر چند Hoeg می گوید او در مورد یک پایان متفاوت. او می تواند کنترل.

"من صحبت کردن در مورد آن با دیگر ارشد در تیم من و ما [گفت] اگر ما فرصت داده تا دوباره شما خواهد آمد ؟ و ما هر دو نگاه در هر یک از دیگر و ما هم که کاملا! هیچ راهی وجود دارد ما فقط می تواند پایان آن را در این شرایط."

NCAA موافق است.

این پشتیبانی از به اصطلاح واجد شرایط امداد و بحث در مورد چگونه به گسترش فرصت های شغلی برای بخش 1 ارشد ورزشکاران در بهار و ورزش های زمستانی است. معنی تمام کسانی که بازیکنان بسکتبال در حال حاضر از دست رفته در مارس جنون.

بخش 2 و 3 بهار, ورزشی, ورزشکاران در حال حاضر امداد اعطا شده است.

حتی NCAA منتقدان تحسین حرکت می کند.

"برای NCAA داشتن آنها دیده می شود حفر شده در بسیاری از دیگر مسائل اساسی در طول سال ها من فکر می کنم برای این موضوع آنها بوده است نسبتا پاسخگو می گوید:" Ramogi Huma یک زمان فعال برای ورزشکار کالج حقوق.

یک ایده ساده و پیچیده برای پیاده سازی

چکش کردن جزئیات است که پاسخ چالش برانگیز خواهد بود. این که چرا NCAA هنوز به طور رسمی اعلام کرد طرح خود را برای بخش 1 واجد شرایط را تسکین می دهد.

وجود دارد و این موضوع موجب ناراحتی از پول است. که در آن مدارس می تواند پرداخت های اضافی سال از کمک هزینه های تحصیلی ورزشی?

"اگر شما شروع به نگاه کردن اعداد از ورودی [ورزشکاران] که در حال رفتن به اتاق و هیئت مدیره می گوید:" هومان "و [ورزشکاران] مجاز به ماندن یک سال دیگر از آن می تواند یک بحران مالی برای برخی از کالج ها."

"برخی از کالج ها را از دست ندهید, ضرب و شتم," او می گوید: "اما به دیگران احتمالا خواهد بود. شاید آن زمان برای برخی از کالج ها با پول بیشتر به گام تا و شاید ایجاد یک استخر از پول در دسترس است."

چالش دیگر این است که برخورد با تیم فهرستی از محدودیت.

بیشتر بازیکنان به طور بالقوه می تواند مبارزه برای شروع موقعیت یا زمان بازی.

دانشگاه ایلینوی مدیر ورزشی جاش ویتمن صحبت در مورد که به تازگی.

"اگر یک ورودی بازیکن بیس بال فکر گل میخ مرکز صحرا نورد در مقابل آنها قرار بود به تحصیلات تکمیلی و حرکت در" ویتمن گفت: "و آن نقطه خواهد بود وجود دارد برای آنها را به تلاش و رقابت برای, و ناگهان همه از یک, که, گل میخ مرکز fielder را به آینده را که تغییرات داخلی که پویا است."

"که [موضوع] احتمالا چیزی است که ما می تواند مقابله با قانونگذاری" ویتمن اضافه شده است.

در واقع مربیان ممکن است خود به خود نیاز به گریبان با آن تیم توسط تیم.

حسام می گوید کالج ها و دانشگاه ها ممکن است می خواهید را به منظور جلب در مدل high school sports.

"یک امکان [برای کالج ها] است فکر کردن در مورد داشتن یک JV, تیم, همراه با تیم اول دانشگاه یا دانشکده تیم" Huma می گوید: با توجه کالج ها معمولا یک تیم است. "[این را تضمین کند] بازیکنان فرصت به واقع به رقابت بپردازند. اما کسانی که تصمیم گیری های دشوار. آن ممکن است متفاوت از یک مدرسه به آینده."

آماده شدن برای یکی دیگر از شانس

در حالی که NCAA بررسی چگونه برای مقابله با این چالش ارشد ورزشکاران به طور ناگهانی به فکر خود ممکن است فراموش اور.

بعضی از آنها بعد از فارغ التحصیل برنامه های که ممکن است به تغییر. کتی Hoeg می گوید: او خوش شانس است. او برنامه ریزی شده بود یک سال فاصله قبل از شروع دانشکده دندانپزشکی, آموزش و مربیگری چوگان سرپهن در تنسی دبیرستان. کارفرما او را در پشتیبانی از بازگشت او به کالج.

"او بسیار مهربان و بخشنده و درک کامل وضعیت," او می گوید.

Hoeg می گوید او شده است در کامل کمک هزینه های تحصیلی ورزشی در کارولینای شمالی و امیدوار است که توسعه یافته همراه با فوق العاده واجد شرایط بودن.

اگر آن را نمی?

"این قطعا چیزی است که من باید به بحث [در مورد] با پدر و مادرم" Hoeg می گوید. "اما ما به نوعی گفت که این شده رویای من این چیزی است که من کار کرده ام تمام زندگی من و که ما در حال رفتن به سعی کنید به آن را به کار بدون توجه به آنچه در حکم خود [در بورسیه] است."

در حال حاضر Hoeg خانه با خانواده اش در طول شیوع کروناویروس. او در تلاش برای ماندن در داخل به عنوان آنجا که ممکن است "انجام بخشی از ما را برای سلامت جوامع," او می گوید.

اما او هنوز هم آموزش با سه خواهر و برادر کوچکتر "مثل من در مورد بازی هفته آینده."

"ما به اندازه کافی خوش شانس به برخی از تجهیزات سالن های بدنسازی در زیرزمین" Hoeg می گوید: "من نیز برای اجرا و [ما] رفتن به حوزه های محلی برای انجام چوگان سرپهن دریل توسط خودمان. ما در گروه از سه یا چهار."

آماده سازی Hoeg برای آنچه که او امیدوار است شانس دیگری در رویای فصل است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن