بیابان نامگذاریهای پیشنهادی برای 30,200 هکتار در غرب سن گابریل کوه

برای رسیدن به گسترده تابلو بکر دره درایو یک ساعت از لس آنجلس یک گروه از اياد در شنبه trudged در امتداد یک دنبا

توسط MINERALNEWS در 21 بهمن 1398

برای رسیدن به گسترده تابلو بکر دره درایو یک ساعت از لس آنجلس یک گروه از اياد در شنبه trudged در امتداد یک دنباله است که wiggles تا دامنه های شیب دار و در امتداد جنگلی جریان در غرب آنجلس جنگل ملی.

در نهایت آنها ایستاده بود در لبه صخره و با یک نمای پانوراما از دراماتیک دره دنباله می افتد که کاهش مییابد 30 پا به زمین در مرز منطقه ای که با وجود تمام فشارهای ضرب و شتم بر آن کمی تغییر کرده است در هزاران سال.

دادن vista تصویب نود, Daniel Rossman کالیفرنیا معاون مدیر برای بیابان جامعه گفت: "این یک دید عالی در حیاط خلوت میلیون ها نفر از Angelenos که هیچ ایده که در آن وجود دارد."

"با فدرال حفاظت و بهبود دسترسی به" وی افزود: "این محل خواهد بود غیر قابل مقاومت به کوهنورد."

تبلیغات

این منطقه در میان 30,200 هکتار زمین در سن گابریل کوه های پیشنهادی برای فدرال بیابان حفاظت تحت یک لایحه نوشته شده توسط Rep. جودی چو (D-مونتری پارک) و شامل یک بسته از حفاظت صورتحساب انتظار می رود ارائه شده به مجلس در روز چهارشنبه.

"من همیشه دیده سن گابریل کوه به عنوان یک تاج به منطقه لس آنجلس" چو گفت. "داشتن چنین زیبا رودخانه ها و مسیرهای پیاده روی کوه خیلی نزدیک به چگالی لس آنجلس یک هدیه واقعی به خصوص برای میلیون ها نفر که کمی به هیچ دسترسی به پارک یا هر فضای سبز."

Trail Canyon Falls

دنباله دره می افتد

(گابریلا Angotti-جونز / لس آنجلس تایمز)

تقریبا نیمی از پیشنهاد مناطق بیابانی هستند و در انتهای غربی از سن گابریل کوه در منطقه چپ از سن گابریل کوه های ملی بنای تعیین شده در سال 2014 توسط رئیس جمهور باراک اوباما.

تبلیغات

"این هیجان انگیز است گام بعدی در تامین امنیت برای حفاظت از wildlands از لس آنجلس گفت:" جاناتان Parfrey مدیر اجرایی غیر انتفاعی آب و هوا را حل کنیم.

تحت چو لایحه به زمین باز خواهد ماند به پیاده روی کمپینگ و دیگر فعالیت های تفریحی را تشویق در مجاور بنای تاریخی است.

این لایحه همچنین گسترش این بنای تاریخی توسط 109,167 هکتار ایجاد یک 49,387 هکتار سن گابریل ملی منطقه تفریحی و اضافه کردن حدود 45 مایل به منطقه ملی وحشی و منظره رودخانه های سیستم.

آن است که با حمایت این شهرستان و شهرستان از لس آنجلس و زیست محیطی و تفریح و سرگرمی سازمان از جمله Nature Conservancy, the Wilderness Society, لاتین در خارج از منزل و باشگاه سیرا.

به قانون تبدیل این لایحه باید با تصویب سنا همراه با امضای رئیسجمهور در میان فشار با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای افزایش صنعتی استفاده از اراضی و آب در سراسر کشور.

Bryan Matsumoto, program organizer for Nature For All, hikes the Trail Canyon Falls trail

برایان ماتسوموتو برنامه سازمان برای طبیعت برای همه, افزایش دنباله دره, سقوط دنباله دار.

(گابریلا Angotti-جونز / لس آنجلس تایمز)

اما محلی برای حفاظت از این لایحه قبل از خانه نشان دهنده یک گام مهم به سوی تحقق رویای خود را از ایجاد یک شبکه محافظت شده حیات وحش راهروها و پناهگاه گسترش از کاجون تصویب در شرق به کوه های سانتا مونیکا ملی منطقه تفریحی در غرب است.

"فقط گرفتن این لایحه از طریق خانه بالا علامت آب برای ما باعث" گفت: Rossman شده است که کار بیشتر به حفاظت سن گابریل کوه برای بیش از یک دهه.

تبلیغات

ایجاد بنای تاریخی — 346,000 هکتار از آلپ, قله های سرسبز و دره ها و رودخانه ها که فریب 4 میلیون بازدید کننده سالیانه — تنها یک شروع است.

سفر به آبشار در روز شنبه ارائه یک نگاه اجمالی از محیط زیست ثروت است که پس از مشخص کل سن گابریل کوه. تقریبا در هر اینچ است که تحت پوشش پناه پوشش گیاهی: چمن, چاپارل, اوکس, alders و درختان کاج.

خرس و شیر کوه پرسه زدن باد جاروب ridgelines. حلقه گردن مار پناه به زیر افتاده سیاهههای مربوط. غربی newts آب striders و شکوفه جلبک کمک به شادابی بهار-تغذیه جریان است که جست و خیز کردن سنگی دره با چاشنی معطر یرباع بونا و مریم گلی.

"آن نشده است آسان برنده انواع حمایت های این کوه سزاوار" Rossman گفت: زل زده در آبشار. "اما من کاملا مطمئنم که هر کسی که به افزایش این شگفتی های طبیعی را ببینید چیزهایی که ما در راه است."

Hikers

اعضای گروه حفاظت از پیاده روی دنباله دره, سقوط دنباله دار.

(گابریلا Angotti-جونز / لس آنجلس تایمز)



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن