چرا این جنبش علیه خشونت پلیس و نژادپرستی در حال حاضر به نظر می رسد متفاوت

دنور—همیشه از مردم در سراسر ایالات متحده شروع به ریختن به خیابان ها در اعتراض به خشونت پلیس داکوتای پاتون راند

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

دنور—همیشه از مردم در سراسر ایالات متحده شروع به ریختن به خیابان ها در اعتراض به خشونت پلیس داکوتای پاتون رانده است دو ساعت در هر روز به تجمع در مراحل Colorado state capitol. او داده است تا خود را گیگ شغل ارائه مواد غذایی و نقاشی خانه. او خسته شده است. اما او هیچ برنامه ای برای ترک.

"این بزرگتر است" Patton, 24 گفت. "من نگران هستم در مورد هر چیز دیگری من می تواند انجام. من می خواهم به و نیاز به اینجا. تا زمانی که به من نیاز دارند."

دو هفته پس از اولین اعتراض را برانگیخت با کشتن جورج فلوید عظیم گردهمایی نژادی عدالت در سراسر کشور و در حال حاضر در جهان تا به حال دست به یک مقیاس و سطح حرکت دیده نمی شود در دهه. و آنها به نظر می رسد بعید است که برای اجرا در هر زمان به زودی.

خیابان ها و میادین پر از افرادی که اوراق تعطیلات آخر هفته برنامه, لغو جلسات گرفته شده هم از کار و عجله به نام نگهداری از کودکان. بسیاری می گویند ویرانی اقتصادی از coronavirus در حال حاضر پاک شده برنامه های خود را. با مشاغل از دست رفته و کالج ها توقیف آنها چیزی جز زمان.

"این احساس می کند مانند خانه به من گفت:" ربکا Agwu, 19, که خود را از دست داد پردیس در این بیماری همه گیر. او پنج روز در دنور تظاهرات و صرف اخیر بعد از ظهر چت در سایه سوار کاپیتول ساختمان با سه زن دیگر که تا به حال گذاشته شده از خود را به بازار مشاغل.

روز یکشنبه به عنوان معترضان ادامه داد: جمع آوری در سراسر کشور رو به رشد خود را نفوذ آشکار بود به عنوان رهبران محلی قول داد برای جلوگیری از قدرت پلیس است.

شهردار بیل د Blasio متعهد به قطع بودجه برای اداره پلیس نیویورک و صرف بیشتر در خدمات اجتماعی در این شهرستان است. در مینیاپولیس نه اعضای شورای شهر — حق وتو-اثبات اکثریت علنا وعده داده شده برای ایجاد یک سیستم جدید امنیت عمومی در یک شهر که در آن اجرای قانون شده است متهم به نژاد پرستی.

د Blasio نیز لغو مقررات منع رفت و آمد شبانه او تحمیل شده هفته گذشته. و رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز یکشنبه گفت که او دستور داد گارد ملی نیروهای شروع به خروج از واشنگتن است.

حملات و بازداشت شکست تا اعتراض encampments بیش از یک خط لوله نفت در داکوتای شمالی در نزدیکی ایستاده راک رزرو و در قلب جنبش اشغال وال استریت در سال گذشته است. اما معترضان می گویند تهاجمی پاسخ توسط پلیس تنها تقویت تعهد خود را به خیابان بازگشت. بعد از پلیس در هفته گذشته با استفاده از فلش نارنجک و مواد شیمیایی اسپری برای روشن شدن مسالمت آمیز معترضان از میدان لافایت در مقابل کاخ سفید و حتی بیشتر مردم شروع به نشان دادن.

های اخیر یک بعد از ظهر در واشنگتن یک نفر در میان صدها نفر از تظاهرکنندگان فریاد می زدند که آنها را به آینده را روز بعد. فرد دیگری افزود: "و در روز بعد." عبارت از آتش و جمعیت شروع به شعار "و روز بعد! و روز بعد!"

"اگر من بعدی برچسب امیدوارم مردم خواهد بود در اینجا برای من بیش از حد" گفت: اندرو جکسون 25 ساله پیمانکار دولت که اتحاد پیوست معترضان در واشنگتن است.

جکسون گفت: تجارب خود از سوء استفاده پلیس تا به حال او را مجبور به کاهش در ساعات کار و پیوستن به تظاهرات: یک افسر پس از اشاره به یک تفنگ را در سر خود را, و پسر همسایه ضرب گلوله کشته شده و کشته شدن توسط پلیس, او گفت:.

"من می آیند روز به روز پس از روز" جکسون گفت.

به دلیل اعتراضات نه تنها در مورد مرگ فلوید اما گسترده تر سیستم نژادی و نابرابری مقامات نمی تواند به سادگی خنثی نگرانی با فشار دادن اتهامات علیه ماموران پلیس به عنوان آنها در بالتیمور پس از مرگ فردی خاکستری است.

در مینیاپولیس فعالان گفت: آنها بر این باورند که جنبش خواهد از دست دادن اکسیژن به سادگی به این دلیل که افسر که به زانو در Floyd گردن به مدت هشت دقیقه و 46 ثانیه و سه نفر دیگر بودند که در صحنه بود و در حال حاضر متهم شده است.

"من شده است با حضور در تظاهرات به عنوان دور برگشت به عنوان من می توانم به یاد داشته باشید" گفت: Raeisha ویلیامز آورده است که کودک نو پا خود را پسر به همراه یک اعتراض او به سازماندهی در هفته گذشته در مرکز شهر مینیاپولیس. "و من قصد دارم برای حفظ حضور آنها را تا زمانی که این سیستم در واقع تغییرات."

مردم در سراسر جهان در استرالیا, بریتانیا, فرانسه, آلمان و فراتر از آن — را به مبارزه طلبیده آب و هوا سرد و سلامت عمومی برابر مقررات تجمع جمعی برای نشان دادن همبستگی خود با معترضان آمریکایی که در حال حاضر به خیابان آمدند تا در بیش از 150 شهرستانها.

فعالان و محققان مورد مطالعه تاج و سقوط از دیگر upwellings بیش از پلیس با قتل, مدرسه تیراندازی حقوق زنان و مهاجرت بازداشت می گویند گسترده خشم و انزجار بیش از اقتصادی و نژادی و بی عدالتی ممکن است به جنبش جدید دوام بیشتر می شود.

"وجود دارد یک شستشو, شستشو, تکرار چرخه استاندارد اسکریپت" گفت: Jody دیوید Armour یک استاد حقوق در دانشگاه جنوب کالیفرنیا که مطالعات نژادی عدالت است. "تشکیل کمیسیون برگزاری برخی جلسات باید اعضای جامعه دریچه و شهادت و به اینجا می آیند برخی از سیاست گذاران گفت:" در اینجا ثابت است.'"

در نتیجه او گفت: "نگاه کنید که در آن ما هستند."

Nekima لوی آرمسترانگ دیگر سازمان در مینیاپولیس زندگی خود را تغییر قادر به راهپیمایی در خیابان ها. آرمسترانگ مدنی-حقوق وکیل و رئیس جمهور سابق مینیاپولیس فصل از NAACP شد یک استاد حقوق در دانشگاه سنت توماس در مینیاپولیس. اما او ترک در سال 2016 قادر به به طور کامل به خودش اختصاص به حقوق مدنی جنبش و اعتراض. او حتی فرار ناموفق برای شهردار.

دریافت داستان های بیشتری مانند این یکی در صندوق پستی خود را

وقت خود را با ستاره بزرگترین و بهترین امکانات با ما آخر هفته طولانی می خواند خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"تمام زندگی من تغییر کرده است پس از مصرف به خیابان" او گفت:.

مدت کوتاهی پس از اتهامات عنوان شده علیه چهار افسر در Floyd مورد اعلام شد او بسیج بیش از 500 نفر با حمل پلاکارد با شعارهای مانند "سیاه زندگی مهم تر از ویندوز" و "4 قاتل پلیس 4 اعتقادات." او گفت که این افسران می تواند محاکمه شود توسط سفید منصفه; آنها می تواند تبرئه شد.

"ما باید همچنان هوشیار باشیم. ما نمی توانیم استراحت," او گفت: جمعیت صدای او در حال افزایش است. او افزود: "ما برای حفظ راهپیمایی. در حفظ و نشان دادن. حفظ زبان حقیقت. نگه داشتن اعتراض."

جمعیت در مقابل تلویزیون ایستگاه که در آن از رئیس پلیس اتحادیه با این نسخهها کار به عنوان یک لنگر فوران در شادی و کف.

جامعه سازمان می گویند برخی از این انرژی در حال حاضر coursing از طریق خیابان در نهایت فروکش.

اما آنها می گویند فلوید اعتراضات به نظر می رسد ایجاد یک نسل جدید از فعالیت خارج عمیق و گسترده خشم. است خشم وجود دارد: در افغانستان از مردان و زنان; در نابرابری اقتصادی که 13 درصد از آمریکایی ها از کار; در شکست خورد و رهبری سیاسی در طول یک بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 100 ، 000 آمریکایی است.

"شما در حال تماشای بی عدالتی را در هر بخش از جامعه ما" گفت: وس مور که در تواریخ خاکستری مرگ و پیامدهای آن در کتاب "پنج روز." "مدارس بسته شده اند. دانش آموزان بر دوش دارد و زیر بدهی. وجود یک ترکیب به درد."

فعالان در سراسر کشور می گویند که در حالی که اخبار رسانه ها ممکن است با توجه به پرداخت زمانی که ساختمان های رایت و یا دیگر سیاه, نفر کشته و تظاهرات کنند و خواستار اصلاحات هرگز متوقف شد.

در فرگوسن Mo. که در آن مایکل براون 18 ساله بود به ضرب گلوله توسط یک افسر پلیس در سال 2014 ساکنان و سیاه زندگی توجه فعالان را صرف نزدیک به شش سال تلاش برای تغییر این شهرستان در دادگاه پلیس سیاست و رهبری سیاسی. هفته گذشته فرگوسن انتخاب آن اولین آفریقایی-آمریکایی شهردار الا جونز.

در بالتیمور خانواده تایرون غرب که پس از مبارزه با پلیس در سال 2013 در خیابان جمع شده بودند هر دوشنبه به تماس برای عدالت در مرگ و بزرگداشت قربانیان خشونت پلیس.

در لس آنجلس, Black Lives Matter فعالان نشان داده اند در مرکز شهر در برابر سوء استفاده پلیس هر جمعه برای بیشتر از دو سال, اغلب نقشه کشی فقط یک زن و شوهر از ده نفر است. اما در هفته گذشته هزاران نفر آمد تاکید, چگونه خشم در Floyd را کشته است کاتالیز کار است که فعالان محلی انجام شده است برای سال ها.

والری ریورا که پسر اریک کشته شد توسط پلیس در سال 2017 گفت: او خوشحال بود که دیگران بودند پیوستن به او.

"ما شده اند در انتظار برای این روز آمده است برای این افراد به جریان به این خیابان" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن