که رئیس در COVID-19 Pandemic: 'بدترین است'

بزرگنمایی این تصویر سازمان بهداشت جهانی مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus در حال سخنرانی در یک کنفر

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سازمان بهداشت جهانی مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در اوایل این هفته در ژنو است. فابریس Coffrini/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فابریس Coffrini/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است که COVID-19 همه گیر است که در واقع سرعت بالا و او با انتقاد از دولت که موفق به ایجاد اعتماد تماس با ردیابی برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

صحبت کردن در یک جلسه مطبوعاتی در ژنو Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: "همه ما می خواهیم این را به بیش از. همه ما می خواهید برای دریافت با ما زندگی می کند. اما این واقعیت سخت است این است که حتی به نزدیک بودن بیش از."

"اگر چه بسیاری از کشورها را ساخته اند برخی از پیشرفت در سطح جهانی و همه گیر است که در واقع بالا بردن سرعت," او گفت:.

او گفت: راه حل همان است که از آن شده است از اوایل روز pandemic: "آزمون ردیابی ایزوله و قرنطینه."

"اگر هر کشور است گفت: تماس با ردیابی دشوار است, این یک بهانه است."

بر اساس آخرین شمارش از دانشگاه جانز هاپکینز وجود داشته است بیش از 10 میلیون تایید coronavirus عفونت در سراسر جهان از این ویروس برای اولین بار شناسایی شده در چین در اواخر سال گذشته با بیش از نیم میلیون مرگ و میر. ایالات متحده به تنهایی حساب برای بیش از یک چهارم از تمام موارد تایید شده و تقریبا 126,000 مرگ و میر.

"[این] عدم وحدت ملی و عدم همبستگی جهانی و تقسیم جهان ... است که در واقع کمک به این ویروس به گسترش" Tedros گفت. "[این] بدترین هنوز به آمده است."

"من متاسفم بگویم که اما با این نوع محیط ها و شرایط ما از ترس بدترین," او گفت:.

سر از این که در شرایط اضطراری برنامه مایک رایان از این گفته شده بود "کار فوق العاده ای" نسبت به یک coronavirus واکسن اما گفت هیچ تضمینی برای موفقیت.

در ایالات متحده افزایش coronavirus عفونت رانده شده است در بخشی از مردم تمایلی به توجه به بهداشت عمومی دستورالعمل به پوشیدن ماسک و ادامه اجتماعی فاصله.

در حال حاضر ایالات متحده منجر جهان در هر دو coronavirus عفونت و COVID-19 مرگ و میر. برزیل رتبه دوم در تعداد عفونت های پس از روسیه و هند و انگلستان است.

رئیس جمهور تهمت شده است بسیار مهم است که آن را متهم به کمک به چین پوشش تا حدی از این بیماری همه گیر در درون مرزهای آن. در اوایل این ماه رئیس جمهور اعلام کرد که ایالات متحده "فسخ" آن دهه ارتباط با چه کسانی و خواهد برداشت حیاتی ایالات متحده کمک های مالی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب