مردان سفید پوست متهم از اتهام مجازات مرد سیاه چهره به اتهام جنایت در ایندیانا

بزرگنمایی این تصویر یک گروه از مردم سفید فراگیر Vauhxx بوکر, مرکز, به عنوان او خم شد با تکیه بر یک د

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک گروه از مردم سفید فراگیر Vauhxx بوکر, مرکز, به عنوان او خم شد با تکیه بر یک درخت در مونرو دریاچه در نزدیکی بلومینگتون, Ind., در تاریخ 4 ژوئیه. برنان Golightly/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برنان Golightly/AP

دو مرد سفید که فیلم برداری شد در اتهام مجازات تلاش یک مرد سیاه و سفید در روز استقلال در یک پارک دولت متهم شده اند توسط ایندیانا مقامات.

مونرو کانتی دادستانی اعلام کرد این اتهامات جمعه پس از دو روز بررسی از بررسی گزارش توسط دولت اداره منابع طبیعی و همچنین دیگر شواهد دیجیتال ارائه شده توسط شاهد.

Sean Purdy و جری کاکس از متهم جنایی سلول باتری و ارعاب را به اتهام نقش در یک حمله در Vauhxx بوکر در نزدیکی دریاچه مونرو.

"این یک لحظه شاد. آن را لازم لحظه" بوکر گفت: در زوم در کنفرانس خبری جمعه بعد از ظهر.

"ما باید یک سیستم حقوقی و آنچه من می خواهم در حال حاضر این است که همسایگان ما برای تصمیم گیری سرنوشت این افراد," او اضافه شده است.

بوکر, 36, یک فعال سیاسی و عضو Monroe County کمیسیون حقوق بشر. در مصاحبه با NPR او گفت که مردان او را ضرب و شتم تف در او دوخته او را به یک درخت فریاد زد نژادی تهمت در او سپس به نام برای کسی که به "طناب دار."

خود را وکیل کاترین Liell توضیح داد بوکر نمی تواند نگه دارید و هر فرد در حوادث رسانه زیرا او تشخیص داده شده است با COVID-19 که او پیشنهاد کرد او ممکن است قرارداد از Purdy و کاکس که نمی شد با پوشیدن پوشش صورت در زمان حمله.

"ما خوشحال هستیم که اینها به اتهام جنایت ... چون این چنین جدی سوء" Liell گفت.

چهارم ژوئیه درگیری زمانی آغاز شد که بوکر و دوستان خود را در تلاش برای ایجاد راه خود را به یک نقطه در پارک دولت به تماشای ماه گرفتگی. در طول راه بوکر گفت: آنها متوقف شد توسط یک مرد سفید پوست که ادعا گروه خاطی در زمین های خصوصی. با توجه به بوکر خود را در گروه عذرخواهی کرد و نقل مکان کرد.

بعد بوکر می گوید او آموخته است که در واقع نه خود را در نزدیکی ملک بوکر گروه تا به حال مورد استفاده برای دسترسی به پارک. کشف شد و به دنبال آن یک دوم بسیار ترسناکتر برخورد او به یاد می آورد.

تنها بخشی از این رویارویی دستگیر شد, در فیلم, اما در اکثر نسخه های موجود در رسانه های اجتماعی بوکر دیده می شود بر روی زانو های خود را به عنوان یک مرد سفید پوست بعد از شناسایی به عنوان Sean Purdy دارای سر خود را پایین پین کردن او را به یک درخت. چند نفر شنیده می شود اصرار Purdy به انتشار بوکر در حالی که Purdy حاضر.

در ضمن کاکس به نظر می رسد به تهدید تماشاگران که در حال فیلمبرداری از خشونت است.

Purdy وکیل پاسخ نمی دهند به NPR درخواست برای نظر. وی پیشتر اعلام کرد که مشتری خود را نه آغاز خشونت بلکه بوکر "شد آمر و همزن."

او به نام بوکر را نسخه از برنامه یک "غلط روایت."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن