کاخ سفید اجتماعی فاصله دستورالعمل خواهد بود 'محو,' مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید

بزرگنمایی این تصویر Dr. Anthony Fauci, سمت چپ, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گوش به عنوان

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Dr. Anthony Fauci, سمت چپ, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گوش به عنوان دکتر دبورا Birx سر از کاخ سفید coronavirus نیروی کار مذاکرات در طول یک دفتر بیضی دیدار با رئیس جمهور تهمت و لوئیزیانا رژیم صهیونیستی است. جان ادم ادواردز در روز چهارشنبه. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن گفت موجود coronavirus اجتماعی فاصله دستورالعمل است که مجموعه ای به پایان می رسد با پایان مارس روز پنج شنبه تمدید نمی شود بیشتر به عنوان بیشتر فرمانداران شروع مراحل به لغو محدودیت و بازگشایی اقتصاد خود را.

دولت گفت این موجود اجتماعی فاصله توصیه شده بودن گنجانیده شده توسط فرمانداران جدید خود را به برنامه های آینده.

"آنها خواهید بود محو چرا که در حال حاضر فرمانداران انجام می دهند آن را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

در کاخ سفید دیدار با لوئیزیانا رژیم صهیونیستی است. جان ادم ادواردز در چهارشنبه تهمت تقدیر فرمانداران برای برداشتن گام برای بازگشایی اقتصاد خود را.

اصلی دو هفته دستورالعمل که تمدید 30 روز بیشتر به نام برای آمریکایی ها به کار از خانه و محدود کردن سفر و جلوگیری از اجتماعات بزرگ.

معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: دستورالعمل های موجود بودند که اعمال می شود به جدید ارشاد صادر شده توسط کاخ سفید در مورد چگونه متحده می تواند بازگشایی با خیال راحت.

"هر دولتی در امریکا است در آغوش این دستورالعمل حداقل و یا حتی بیشتر انجام داده و در حال حاضر تمرکز ما در حال همکاری با ایالات" پنس گفت. "دستورالعمل های کنونی من فکر می کنم شما می توانید می گویند بسیار ثبت شده در ارشاد است که ما در حال دادن متحده برای باز کردن امریکا دوباره."

دو هفته پیش کاخ سفید منتشر شد در سه فاز برنامه ریزی که ارائه دستورالعمل برای زمانی که ایالات متحده ممکن است بازگشایی شده است.

این پیشنهاد مبتنی بر ایالت داشتن رو به پایین مسیر مورد تأیید و آن را شامل متحده با داشتن ظرفیت برای درمان تمام بیماران بستری تست از مراقبت های بهداشتی کارگران و توانایی برای ردیابی اطلاعات تماس افراد آلوده بوده است.

این می آید به عنوان فرمانداران باید با تلاش رقابت منافع بازگشایی اقتصاد خود را در حالی که نگه داشتن جوامع خود را امن است.

یک تعداد انگشت شماری از کشورهای گامهای خود را برای استراحت اجتماعی فاصله دستورالعمل از جمله آلاسکا گرجستان و تنسی.

دیگران مانند کارولینای شمالی و میشیگان را تمدید محدودیت های خود را به ممکن است.

هر چند او یک بار گفت که او "کل" اقتدار با توجه به زمانی که ایالات متحده می تواند بازگشایی تهمت می گوید که او تا حد زیادی ترک آن تصمیم به فرمانداران.

"ما در حال انجام آن بسیار با دقت" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "ما آموخته زیادی در طول چند ماه گذشته."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب