کاخ سفید منصوب صریح سفیر جدید به عنوان سرپرست هوش

بزرگنمایی این تصویر سفیر آمریکا در آلمان ریچارد Grenell در حال سخنرانی در کنفرانس خبری پس از دیدار ب

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

سفیر آمریکا در آلمان ریچارد Grenell در حال سخنرانی در کنفرانس خبری پس از دیدار با رئیس جمهور صربستان Aleksandar Vucic در بلگراد صربستان در ماه گذشته. Darko Vojinovic/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Darko Vojinovic/AP

رئیس جمهور تهمت است به نام ریچارد Grenell صوتی و جنجالی سفیر آمریکا در آلمان به عنوان سرپرست و مدیر اطلاعات ملی جای بازیگری سر از کشور 17 جاسوسی سازمان.

Grenell شده است که ایالات متحده در ایران به برلین پس از مارس 2018 شناخته شده است به شدت وفادار به مغلوب ساختن پیشی جستن اما منتقدان باید اشاره کرد که او هیچ پس زمینه در هوش و هیچ سطح بالا تجربه مدیریت.

Grenell جایگزین فعلی اقدام مدیر اطلاعات ملی یوسف مگوایر. مگوایر جایگزین دن کت بود که رییس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه جولای فقط به عنوان وقایع اطراف آنچه که تبدیل به اوکراین رسوایی دم.

مانند مگوایر که مدت است تا در تاریخ 11 مارس به عنوان سرپرست Grenell محدود خواهد شد توسط قانون به خدمت برای 210 روز.

رئیس جمهور نشان داده است یک اولویت در بسیاری از موارد برای "اقدام" اعضای کابینه که نه نیاز به سنا تایید و محدود به زمان tenures.

اما مگوایر به احتمال زیاد جذب خشم مقامات دولت با شهادت قبل از خانه هوش کمیته طی آن اوکراین شد. در ماه سپتامبر گفت: این کمیته معتقد است که اوکراین whistleblower "درست" و این که جامعه اطلاعاتی بازرس عمومی — که گزارش کمک کرده و باعث تهمت را استیضاح – عمل در ایمان خوب است.

Grenell — که آشکارا همجنسگرا و اعلام کرد در سال گذشته است که او را منجر به یک کمپین جهانی برای جرم زدایی از همجنسگرایی — منصوب شد و در سال 2001 به عنوان U. N. سخنگوی توسط جورج دبلیو بوش رئیس جمهور برگزار شد و موقعیت برای هفت سال آینده خدمت چهار سفیران.

او بعدها یک فاکس نیوز عامل در امور خارجی و رسانه ها و به طور خلاصه یک سیاست خارجی سخنگوی میت رامنی در سال 2012 انتخابات ریاست جمهوری است. او استعفا داد و با استناد به "بیش از حد حزبی بحث در مورد مسائل شخصی" عنوان علت. در زمان خود گرایش جنسی شایعه شد به علت اصطکاک در درون حزب جمهوری خواه محافل.

در علاوه بر این به عنوان سفیر ایران در آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد اروپا, Grenell به عنوان برگ برنده دولت فرستاده ویژه صربستان و کوزوو است.

سفیر اغلب تبدیل به توییتر برای دفاع از رئیس جمهور و برای شرکت در کمتر از مبادلات دیپلماتیک بر آمریکا در سیاست خارجی است.

او همچنین صریحتر حمایت تهمت موقعیت که آلمان نه صرف سهم عادلانه خود را در ناتو به دفاع جمعی از اروپا است.

"این توهین آمیز است که فرض کنیم که آمریکا مالیات دهندگان همچنان به پرداخت برای بیش از 50 ، 000 آمریکایی ها در آلمان اما آلمانی ها به خرج (بودجه) مازاد داخلی برنامه" Grenell گفت: آلمان آژانس خبری DPA در ماه اوت است.

در اواخر سال گذشته مجله آلمانی اشپیگل متهم Grenell از دخالت این کشور در امور داخلی هنگامی که او به نظر می رسد در فاکس نیوز' Tucker Carlson امشب به انتقاد از آنگلا مرکل, پناهندگان سیاست.

این مجله افزود: "این روزها کانون توجه در Grenell به نظر می رسد که رشد دیمر هر چند نه لزوما با انتخاب. او هنوز هم توییتهایی پشتکار و او هرگز به نظر می رسد می گویند هیچ, وقتی فاکس نیوز, تماس, اما در برلین او تا حد زیادی جدا می شوند. قدرتمند جلوگیری از او. درها بسته شده اند."

اخیرا Grenell در زمان دولت هشدار داد که کشورها با استفاده از فناوری 5G از چین Huawei خطر انداخته رابطه خود را با آمریکا در یک توییت در روز یکشنبه گفت که رئیس جمهور تا به حال نام او را از یک نیروی هوایی به او بگویید به "روشن است که هر ملتی که بخواهد به استفاده از غیرقابل اعتماد 5G فروشنده را به خطر اندازد توانایی ما برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و اطلاعات در بالاترین سطح است."

پس از انتصاب شد در مکان های عمومی, ویرجینیا دموکرات ایالت مارک وارنر نایب رئیس کمیته اطلاعات مجلس سنا در توئیتر خود نوشت: "به نظر می رسد رئیس جمهور انتخاب یک فرد *بدون هیچ گونه اطلاعاتی تجربه* به عنوان رهبر ملی جامعه اطلاعاتی در یک اقدام ظرفیت."

"و در زمانی که یکپارچگی و استقلال DOJ نامیده شده است به قبر سوال و کشور ما نیاز به یک مجلس سنا-تایید اطلاعات مدیر خواهد شد که با ارائه بهترین هوش و تجزیه و تحلیل صرف نظر از اینکه آیا یا نه آن را به مصلحت برای رئیس جمهور" وارنر هنوز توییتی.

نیویورک تایمز با استناد به یک نام رسمی دولت گزارش می دهد که Grenell است که انتظار می رود سفیر آلمان در حالی که خدمت به عنوان مدیر اطلاعات ملی در یک "اقدام" ظرفیت.

NPR امنیت ملی خبرنگار گرگ Myre کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب