زمانی که Coronavirus زده سیاتل این آزمایشگاه آماده بود برای شروع تست

بزرگنمایی این تصویر "دسترسی به تست است که واقعا ابزار عمده ما در حال حاضر برای مبارزه با این کروناوی

توسط MINERALNEWS در 16 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

"دسترسی به تست است که واقعا ابزار عمده ما در حال حاضر برای مبارزه با این کروناویروس جدید می گوید:" دکتر کیت جروم اجرا می شود که یک دانشگاه واشنگتن آزمایشگاه در سیاتل است که هم اکنون می توانید تست برای ویروس. جاناتان همیلتون/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاناتان همیلتون/NPR

آن شده است یک هفته پر مشغله در آزمایشگاه ویروس شناسی اجرا شده توسط UW پزشکی که شامل دانشگاه واشنگتن مدرسه پزشکی و بیمارستان ها.

"ما در حال حاضر به سه شیفت می گوید:" دکتر کیت جروم استاد گروه علوم آزمایشگاهی پزشکی اجرا می شود که این آزمایشگاه است. "مردم در حال رفتن به اینجا اساسا تمام وقت."

آزمایشگاه پردازش حدود 100 coronavirus آزمون در روز است. اما آن را آماده به انجام بیش از 1000 روز بلافاصله و به سرعت می تواند افزایش دهد که به 4000 جروم می گوید.

تقاضا برای تست در حال افزایش است. سیاتل است که در مرکز شیوع کروناویروس که در حال حاضر به کشته شدن 10 نفر در واشنگتن است.

یکی از دلایل این آزمایشگاه آماده برای تست تعداد زیادی از مردم است که خود دولت از هنر تجهیزات از جمله دستگاه های دوقلو که استخراج مواد ژنتیکی از نمونه.

"که همه اتفاق می افتد ربات," جروم می گوید که او به من می دهد یک تور از آزمایشگاه تست منطقه است. "شما می توانید اسلحه در اینجا در حال حرکت به عقب و جلو. این ربات در حال کار بر روی 96 نمونه در یک زمان. ما دو نفر از آنها. این بخشی از سحر و جادو از حرکت بسیاری از نمونه ها از طریق این آزمایشگاه است."

در قسمت دیگری از آزمایشگاه است که یک اتاق پر از ابزار است که بیت از مواد ژنتیکی از ویروس و میلیون ها نسخه. که بحرانی برای تشخیص عفونت جروم می گوید.

"در حال حاضر ما این است که عامل محدود کننده" او می گوید:, و اضافه کرد که آنها در حال حاضر خواسته به قرض گرفتن بیشتر از این ابزار از دیگر labs وابسته به دانشگاه.

اما این آزمایشگاه آمادگی نیز نتیجه ماه از برنامه ریزی است.

جروم و دیگر virologists آغاز شده و این روند در ماه ژانویه پس از شنیدن گزارش در مورد شیوع کروناویروس در چین است.

"نظر ما بود این است که احتمالا نمی خواهید به یک مشکل این است که احتمالا رفتن به یک زباله از تلاش های ما و برخی از پول, اما ما آن را مدیون به مردم منطقه ما آماده می شود," او می گوید.

بنابراین دانشمندان توسعه یک روش و شروع به استفاده از آن آزمون نمونه فرستاده شده در برای مقاصد پژوهشی.

در این آزمون هیچ عفونت می گوید دکتر الکس Greninger آزمایشگاه دستیار کارگردان است. سپس در فوریه. 28 یکی آمد مثبت است.

"که در روز جمعه در 4 p. m." او می گوید. "و سپس صبح روز شنبه FDA آمد با قوانین و مقررات جدید است که ما مجاز به انجام تست."

تغییر در مواد غذایی و دارو بود که یک سیاست جدید است که اجازه پیچیده labs مانند یک در UW پزشکی به منظور توسعه و استفاده از خود را coronavirus آزمایشات قبل از اینکه این سازمان در حال بررسی آنها است.

دوشنبه و سه شنبه آزمایشگاه بی سر و صدا شروع به پذیرش نمونه برای استفاده بالینی و آماده شدن برای حجم بالا تست شده است.

"آن شدید بود" Greninger می گوید و اضافه کرد که او و همکارانش مشغول به کار بودند نیمه شب گذشته به مطمئن شوید که سیستم به درستی عمل.

اما بخش سخت نبود تست خود Greninger می گوید اما تدارکات.

برای مثال "چگونه بسیاری از سواب شما در حال رفتن را از هر بیمار چگونه شما در حال رفتن به اداره ارسال نتایج و نمونه به وضعیت بهداشت عمومی آزمایشگاه," او می گوید.

سپس در چهارشنبه جروم و Greninger در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که آزمایشگاه رسما باز برای کسب و کار.

در حال حاضر آنها در حال انتظار بهمن نمونه. و این یک چیز خوب جروم می گوید.

"دسترسی به تست است که واقعا ابزار عمده ما در حال حاضر برای مبارزه با این کروناویروس جدید," او می گوید:

حتی با آزمایشگاه افزایش ظرفیت هر چند تست باقی مانده محدود به افرادی که علائمی از جمله تب و سرفه خشک.

"هدف من این است که هر کسی که نیاز به یک آزمون می توانید یک" جروم می گوید. "و که ممکن است متفاوت از هر کسی که می خواهد یک آزمون است."

پزشکان محلی می گویند که این آزمایشگاه یک تفاوت بزرگ را.

"این یک بازی تعویض می گوید:" دکتر Seth Cohen, مدیر پزشکی, برای پیشگیری از عفونت در UW مرکز پزشکی غربی است. "قبلا وقتی ما ارسال خواهد این آزمون به [مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری] در آتلانتا این شد سه تا پنج روز به این آزمون است."

در حال حاضر نتایج اغلب دوباره همان روز. و این بدان معناست که پزشکان و بیمارستان ها می تواند تمرکز منابع در بیمارانی که واقعا آلوده.

حفظ منابع کمیاب را تبدیل به بحرانی اگر coronavirus همچنان به گسترش کوهن می گوید.

"ما قصد که در کانون یکی از شیوع بیماری در ایالات متحده" کوهن می گوید. "و ما در حال آماده شدن برای بدترین."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن