چه حساب برای بالا Coronavirus مثبت نرخ در میان فلوریدا بچه ها ؟

بزرگنمایی این تصویر کارشناسان می گویند که فلوریدا بالا coronavirus مثبت نرخ در میان کسانی که در زیر

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کارشناسان می گویند که فلوریدا بالا coronavirus مثبت نرخ در میان کسانی که در زیر سن 18 سالگی است و به احتمال زیاد با توجه به که می شود مورد آزمایش قرار. SOPA تصاویر/SOPA تصاویر/LightRocket از طریق آ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
SOPA تصاویر/SOPA تصاویر/LightRocket از طریق آ

در میان تمام COVID-19 آمار و ارقام منتشر شده توسط فلوریدا در بخش بهداشت و درمان یکی تعداد ممکن است به عنوان یک خراشنده: عظیم 31.1% coronavirus مثبت رای در میان کسانی که زیر 18 سال که در حال آزمایش این ویروس با توجه به دولت جدید ترین اطفال گزارش.

در ضمن فلوریدا را به طور کلی مثبت نرخ در حال حاضر 18.1 درصد.

چه می دهد ؟ بچه ها واقعا گرفتن این ویروس در یک نرخ بالاتر از بزرگسالان است ؟

به احتمال زیاد می گوید: Meghan Delaney رئیس بخش پاتولوژی و آزمایشگاه پزشکی در کودکان بیمارستان ملی در واشنگتن ،

در حالی که تعداد بالا ممکن است تعجب آور Delaney می گوید وجود دارد به احتمال زیاد توضیحات.

یکی این است که کودکان باید تا کنون نشده است تمرکز بزرگ از تست. دو بچه ها که تست شده هستند و اغلب کسانی که نشان می دهد علائم این بیماری است.

به ویژه هنگامی که و که در آن تست شده است دشوار است برای دسترسی به افراد مسن و کسانی که با بیماری های زمینه ای شد تمرکز در دسترس انجام شد.

به عنوان یک نتیجه کمتر بچه ها تست شده اند و بچه ها که در حال آزمایش برای coronavirus در اغلب موارد تست مثبت است.

"اگر شما در حال تست است که بسیاری از مردم شما تمایل به تست بیمار آنهایی که برای اولین بار. که می تواند منجر به یک نرخ بالاتر" Delaney می گوید. "اینطور نیست که 31 درصد از 100 درصد از کودکان در کشور [فلوریدا] باید COVID. این بیشتر از یک بازتاب از 31 درصد از کودکان مبتلا به بیماری احتمالا COVID."

و فلوریدا است که نه تنها در دیدن اعداد شبیه به این. این دی سی منطقه تا به حال به طور مشابه نرخ بالا در میان کودکان تست شده برای این ویروس در اوایل سال جاری Delaney می گوید.

در اواخر ماه مارس کودکان, ملی افتتاح یک درایو تا تست سایت فقط برای تست کودکان است. این سایت اداره می شود برای چند ماه Delaney می گوید و گاهی اوقات دیدم بسیار بالا مثبت نرخ برای کودکان آن تست شده: "این در واقع بالاتر از 45% به مدت یک هفته و سپس برگشتم پایین."

ناتالی دین یک biostatistician در دانشگاه فلوریدا فرض میکند که فلوریدا بالا رای مثبت است به احتمال زیاد به خاطر بچه ها اغلب آزمایش مگر اینکه آنها یا علائم مشخص از ویروس و یا قرار گرفتن در معرض مورد شناخته شده است.

"نه به ذکر است این روش شامل یک بچه نشسته هنوز به گرد و خاک وارد شده تا بینی خود را," او اضافه می کند.

فلوریدا وزارت بهداشت و درمان پاسخ نمی دهند به چند NPR درخواست برای بینش به آمار و ارقام.

پس چه داده ها تا کنون به ما بگویید به طور کلی در مورد کودکان و coronavirus?

به وضوح کودکان در حال گرفتن ویروس هر چند آنها کمتر از بزرگسالان به تجربه شدید دوره بیماری.

با توجه به وزارت امور خارجه داده ها بر روی داشبورد ایجاد شده توسط دانشگاه فلوریدای جنوبی اپیدمیولوژی Jason Salemi ساکنان فلوریدا سن 19 یا تحت حساب برای حدود 10 درصد از تمام موارد در دولت اما تنها 1.6 درصد از تمام بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر.

برخی از کودکان که به coronavirus را تا پایان با Multisystem التهابی سندرم در کودکان یا MIS-C – هر چند آن نادر است. فلوریدا اطفال گزارش لیست 13 مورد شناخته شده از MIS-C در دولت است.

اگر شما فکر می کنم که فرزند شما COVID-19 ارزشمند به آنها را آزمایش می گوید Delaney. "دانستن که شما در حال تغییرات مثبت همه چیز. این کمک می کند تا تماس با ردیاب قادر به ردیابی و پیدا کردن افراد دیگر و کمک می کند تا جلوگیری از آینده انتقال است."

تست از مردم از همه سنین بسیار مهم است برای گرفتن این ویروس را تحت کنترل او می افزاید. "فلوریدا باید تقدیر در تست بسیاری از بچه ها و آنها باید در حفظ و تست بسیاری از کودکان و نوجوانان و بسیاری از بزرگسالان به دلیل این که چگونه ما پیدا کردن جایی که این ویروس کمک به کسانی که مردم را به ماندن و نه انتقال. که یکی از ابزارهای اصلی برای مبارزه با این بیماری همه گیر در حال حاضر."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب