چه یک سال 1968 گزارش به ما می گوید در مورد تداوم نابرابری نژادی

بزرگنمایی این تصویر خبرگزاری گتی ایماژ یادداشت سردبیر: این گزیده ای از سیاره پول's عضویت در خبر

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
The clergyman and civil rights leader Martin Luther KIng (3rd from left) and other black and white civil right leaders march 28 August 1963 on the Mall in Washington DC during the "March on Washington".
بزرگنمایی این تصویر
خبرگزاری گتی ایماژ

یادداشت سردبیر: این گزیده ای از سیاره پول's عضویت در خبرنامه. شما می توانید در اینجا ثبت نام.

در تابستان سال 1967 آمریکایی در اعتراض به راهپیمایی پرداختند و همچنین در شهرستانها در سراسر کشور. ناآرامی متقاعد رئیس جمهور لیندون جانسون به راه اندازی Kerner کمیسیون که حدود شش ماه انجام تحقیق و بازدید از محله های فقیرنشین و برگزاری جلسات. در سال 1968 آنها منتشر تحریک آمیز گزارش که رهبر جنبش حقوق مدنی جسی جکسون به تازگی به نام "آخرین تلاش به آدرس صادقانه و جدی ساختاری نابرابری که طاعون آمریکایی های آفریقایی تبار."

"تبعیض نژادی و فقر ایجاد شده اند نژادی, محله یهودی نشین مخرب محیط کاملا ناشناخته برای اکثر سفید آمریکایی" به Kerner گزارش گفت:. "چه سفید آمریکایی ها هرگز به طور کامل درک — اما چه Negro هرگز نمی تواند فراموش کرده ام — این است که جامعه عمیقا دخیل در گتو. سفید و موسسات آن را ایجاد و سفید و موسسات حفظ آن و سفید جامعه اغماض آن است."

پنجاه سال بعد آمریکایی ها در حال سرازیر شدن به خیابان ها دوباره اعتراض سیستمیک بی عدالتی که نیست رفته دور. چقدر واقعا تغییر کرده است ؟

در بسیاری از راه های امریکا ساخته شده است که پیشرفت به سوی برابری نژادی از اواخر دهه شصت. سیاه و سفید آمریکایی که به عنوان مثال دیده می شود دستاوردهای عظیمی در آموزش و پرورش, سیاسی و رسانه ای نمایندگی و در نرخ مرگ و میر نوزادان. اما در بسیاری از آمریکایی های سیاه و سفید ساخته نشده و خیلی پیشرفت اقتصادی به خصوص در شرایط نسبی. حتی قبل از همه گیر و فروپاشی اقتصادی — که به طور نامتناسبی صدمه زدن به جامعه سیاه و سفید — ملی سیاه فقر نرخ 22 درصد بود و بیش از دو برابر سفید فقر نرخ 9 درصد. در حالی که وجود یک بزرگتر سیاه و سفید طبقه متوسط از 50 سال پیش ميانه سیاه خانوار تنها یک دهم ثروت ميانه سفید خانگی. و هر سال سیاه, کارگران, کسب درآمد به طور متوسط 25 درصد کمتر از سفید کارگران است.

درآمد

"در سراسر تعدادی از شاخص های نژادی و پیشرفت اقتصادی است و در واقع کند و یا معکوس بیش از قرن گذشته می گوید:" مومبای Derenoncourt یک اقتصاددان در دانشگاه پرینستون. تحقیقات او نشان می دهد که شکاف درآمد بین سیاه و سفید کارگران باقی مانده است تقریبا مشابه از اواسط تا اواخر 1970s. "بیش از گذشته 70 سال این فاصله بسته به میزان قابل توجهی تنها یک بار" او می گوید: با استناد به مطالعه اخیر با کلر Montialoux. که آنها پیدا کردن است و جالب اینجاست که با توجه به اقدامات صورت گرفته قبل از این Kerner کمیسیون زمانی که دولت فدرال در زمان مراحل را برای افزایش حداقل دستمزد برای میلیون ها نفر از کارگران. به عنوان بخشی از قانون استاندارد نمایشگاه کار 1966 فدرال حداقل دستمزد گسترش برای پوشش صنایع که در آن سیاه پوستان بیش از حد نشان داده و از جمله کشاورزی و مواد غذایی و مهمان نوازی و خانه های سالمندان.

ثروت

در حالی که وجود داشته است برخی از سود در درآمد از Kerner کمیسیون "از نظر ثروت شکاف وجود دارد شده است و تقریبا هیچ پیشرفت می گوید:" UC برکلی اقتصاددان گابریل Zucman که مطالعات نابرابری ثروت. "متوسط ثروت از آمریکایی های آفریقایی تبار بود که 15% از میانگین ثروت از سفید پوستان در سال 1963 — و هنوز هم حدود 15 درصد است." یک هسته از دلایل این رکود او می گوید: همچنان اختلافات در مالکیت خانه. خیلی از این است که یک میراث نژادپرستانه سیاست های مسکن مانند redlining و انحصاری فدرال مسکن کمک. امروز این نرخ مالکیت خانه است که تقریبا 74 درصد است که بسیار بالاتر از سیاه و سفید و نرخ مالکیت خانه از 44 درصد — نرخ است که در مورد مشابه به عنوان آن را در سال 1968.

تبعیض نژادی و تحرک

با توجه به تحقیقات دانشگاه هاروارد اقتصاددان راج Chetty یک محقق برجسته در تحرک اجتماعی ، نژادی و نابرابری امروز ما می بینیم که جدا از مشکل شناسایی شده توسط Kerner کمیسیون پنجاه سال پیش: تبعیض نژادی است.

"تفکیک نقش مهمی در رانندگی تفاوت در فرصت نژاد" Chetty می گوید. "و اگر هر چیزی مهم تر است امروز از آن 50 سال پیش. شهرهای آمریکا هستند و بیشتر در تفکیک همراه برخی خطوط با درآمد خطوط در خاص است. ما هنوز هم زندگی می کنند در یک محیط — 50 سال بعد — که در آن آمریکایی های آفریقایی تبار هنوز زنده اساسا متفاوت محلات و دسترسی به و اساسا متفاوت از مدارس و مشاغل و فرصت ها ،

مشکل تبعیض نژادی سخت است به خصوص زمانی که شما در نظر کوهی از شواهد Chetty است وارد شده در مطالعه پس از مطالعه آن در می یابد همان چیزی که: "عمیق — شاید مرکزی راننده از آنچه تعیین کننده کودکان و نوجوانان' نتایج زندگی — محیط زیست است که در آن آنها در حال رشد" Chetty می گوید. "دوران کودکی در معرض قرار گرفتن" او می گوید: به محیط سالم با پایین فقر و نرخ جرم و جنایت, موفق, نقش, مدل, مدارس خوب اعتماد اجتماعی و دو پدر و مادر خانواده است که یک افزایش بزرگ به احتمال بچه ها موفق خواهد شد به عنوان بزرگسالان است.

Chetty و همکارانش اثرات محیط زیست در حال عمیق. اگر رشد کودکان و نوجوانان در یک مکان با بسیاری از نوآوری در یک منطقه خاص مانند نرم افزار آنها احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مخترعان از انواع جدید از نرم افزار. آنها حتی پیدا کردن این اثر جنسیت خاص. اگر دختران رشد در منطقه که در آن بسیاری از زنان اختراع جدید انواع, دارو, آنها بسیار بیشتر احتمال دارد به ابداع نوع جدیدی از دارو.

این مشکل برای آمریکایی های آفریقایی Chetty می یابد این است که 50 سال پس از Kerner کمیسیون -- آنها هنوز هم برای بیشتر قسمت ها در حال رشد در بدتر محله و این بزرگ اثرات خود را به سمت بالا تحرک. در یک مطالعه اخیر Chetty و همکاران خود را پیدا کنید که فقط 2.5 درصد از کودکان متولد شده در پایین پنجم از درآمد توزیع آن را به بالا و پنجم در بزرگسالی یک رای است که چهار بار بدتر از سفید کودکان و نوجوانان از یک کلاس مشابه پس زمینه.

اما Chetty می بیند با روشنایی ضعیف تابیدن از امید در داده ها: به نژادی و نابرابری در تحرک رانده تقریبا به طور کامل توسط مردان سیاه و سفید و نه سیاه. "ما شاهد نرخ بسیار بالاتر از تحرک اقتصادی برای زنان سیاه پوست — در واقع تا حدودی قابل مقایسه با کسانی که برای سفید زنان است." زنان به طور متوسط هنوز هم به احتمال زیاد به رشد در محله های فقیر و محروم در تعدادی از جبهه نسبت به زنان سفید پوست. این درست است که زمانی که Chetty مقایسه آنها به زنان سفید که رشد می کنند تا در کلاس مشابه زمینه های اقتصادی خود را در نتایج شبیه. همان را نمی توان گفت برای مردان سیاه و سفید.

مردان سیاه و سفید در آمریکا

Chetty داده نشان می دهد این مشکل رو سیاه مردان گسترده است: در 99 ٪ از تمام محله در امریکا مردان سیاه و سفید تا پایان درآمد کمتر در بزرگسالی نسبت به مردان سفید پوست حتی اگر آنها رشد در خانواده های با کلاس مشابه پس زمینه. این شامل سیاه و سفید غنی از نوجوانان که در مورد دو بار به عنوان به احتمال زیاد به سقوط به فقر از غنی, سفید, نوجوانان است.

این داده ها را افزایش می دهد یک سوال بسیار مهم برای سیاستگذاران: آنچه در آن است به طور خاص در مورد در حال رشد در آمریکا به عنوان یک مرد که معلولیت آنها را در دستیابی و حفظ موفقیت اقتصادی?

Chetty می گوید ما شاهد آن برجسته شده در اخبار در حال حاضر. سیاه و سفید مردان تبعیض در جامعه ما با اجرای قانون توسط قضات توسط کارفرمایان توسط مشتریان و با غریبه ها قدم زدن در خیابان. این منجر به یک چرخه که در آن آنها کمتر به احتمال زیاد به پایان دبیرستان به کالج رفتن و خیلی بیشتر احتمال دارد به رشد در محیط های که در آن مدل های نقش مرد وجود ندارد. "و این مسئله تا حدودی به دلیل سیستم جرم حبس که در آن تعداد زیادی از مردان در حال حاضر به کمک به بالا بردن کودکان خود را," Chetty می گوید.

پنجاه سال پیش Kerner کمیسیون به این نتیجه رسید که آمریکا به طور سیستماتیک نگهداری آمریکایی های آفریقایی تبار پایین. و اگر شما نگاه کنید در زمینه های صریح و ضمنی تعصبات کلیشه و این چرخه معیوب است که همچنان به غارت سیاه مردان از آزادی و فرصت آن را به نظر می رسد فقط به عنوان واقعی امروز.

آیا شما لذت بردن از این خبرنامه بخش? خوب به نظر می رسد حتی بهتر در صندوق پستی خود را! شما می توانید در اینجا ثبت نام.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب