مرطوب'suwet'en انتخاب روسای تماس تاج-بومی روابط وزیر به استعفا

ونکوور—منتخب رهبری چندین First Nations تقسیم بیش از یک خط لوله گاز در شمال بریتیش کلمبیا هستند خواستار استعفای

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

ونکوور—منتخب رهبری چندین First Nations تقسیم بیش از یک خط لوله گاز در شمال بریتیش کلمبیا هستند خواستار استعفای فوری از تاج بومی روابط وزیر کارولین بنت.

در بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر چهار انتخاب مرطوب'suwet'en ستاد می گویند روند که این استان دولت فدرال و ملت ارثی رهبران وارد یک پیشنهاد تفاهم نامه در'suwet'en حقوق و عنوان غیر قابل قبول است.

در علاوه بر این به فراخوانی برای بنت استعفای منتخب ستاد نیز درخواست B. C. فدرال و دولت به رد زمان تفاهم نامه و آغاز روند مذاکره دوباره با مشارکت کامل از انتخاب رهبران.

"ما احساس می کنیم این مهم است که به تکرار است که ما موافق با پیگیری مذاکرات برای مرطوب'suwet'en حقوق و عنوان اما ما موضوع را با نامناسب مشاوره با توجه به تفاهم نامه که منجر به مذاکرات" خود را در بیانیه ای می گوید.

"این عدم مناسب مشاوره و پنهان کاری این معنی است که دولت ها در ایمان بد بر خلاف افتخار تاج."

مرطوب'suwet'en حکومت هر دو سنتی ارثی ارشد سیستم و انتخاب گروه شوراها.

پنج انتخاب مرطوب'suwet'en شوراها باید موافقت نامه های امضا شده با ساحلی GasLink که به تایید دولت برای ساخت این خط لوله که به حمل گاز از طریق مرطوب'suwet'en خاک به Kitimat در B. C. ساحل.

اما ارثی خانه ستاد می گویند این شرکت حق ندارد برای ساخت این خط لوله از طریق قلمرو خود را بدون رضایت آنها و مخالفت خود موجب تظاهرات و محاصره که تعطیل کردن بخش های بزرگی از اقتصاد ملی در ماه فوریه است.

انتخاب روسای روزماری پوست پوست Tyee ملت Dan George of Ts'ilh Kaz کوه اول ملت, مورین Luggi مرطوب'suwet'en اول ملت و پاتریشیا شاهزاده Nee Tahi Buhn هندی گروه می گویند انتخاب اعضای شورای مجاز به دیدن پیش نویس این تفاهم نامه تا پنج شنبه.

جزئیات تفاهم نامه پراکنده هستند اما یک توافق رسیده بود Feb. 29 و در آوریل 29, B. C. دولت گفت, مرطوب'suwet'en قبیله خود را تکمیل کرده بررسی و با توجه به حمایت خود را به امضای آن است.

تفاهم نامه شده است قاب به عنوان پرداختن به حقوق زمین و عنوان به طور گسترده تر به جای یک توافق مربوط به این خط لوله است.

در این بیانیه از انتخاب روسای نشان می دهد و از مرطوب'suwet'en که تشکیل شده است از ملت ارثی رهبری دعوت کرده است دولت استانی و فدرال به امضای تفاهم نامه این آینده پنج شنبه.

آنها می گویند خود را در سازمان ملل ملاقات کرد عملا با ارثی رهبران و همچنین با وزیر بنت و استانی همتای در B. C. بومی روابط وزیر اسکات فریزر به صدای نگرانی های خود را در هفته گذشته.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب