غرب ویرجینیا به دنیا آمد و از جنگ هایش با مؤتلفه آثار

بزرگنمایی این تصویر یک مجسمه از مؤتلفه ژنرال استون وال جکسون قد می ایستد در این زمینه از غرب ویرجینی

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مجسمه از مؤتلفه ژنرال استون وال جکسون قد می ایستد در این زمینه از غرب ویرجینیا ساختمان کاپیتول در چارلستون. دیو Mistich/West Virginia پخش عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیو Mistich/West Virginia پخش عمومی

به عنوان مجسمه مؤتلفه ژنرال شده اند سرنگون و یا دستور را در سراسر آمریکای جنوبی, همه, هنوز ایستاده در غرب ویرجینیا تنها دولت دنیا از جنگ های داخلی آمریکا.

یک صد و پنجاه و هفت سال پیش پنج شنبه, West Virginia, جدا از ویرجینیا برای پیوستن به این اتحادیه و رد کنفدراسیون.

در سراسر کشور وجود دارد 21 مجسمه ها و بناهای یادبود تجلیل مؤتلفه ژنرال ها و سربازان با توجه به اطلاعات وارد شده توسط مرکز قانون فقر جنوب. مانند بسیاری از بناهای تاریخی در جای دیگر برخی از غرب ویرجینیا استعداد ایالات دختران کنفدراسیون در طول Jim Crow و جنبش حقوق مدنی.

"ما همیشه باید به یاد داشته باشید که این آثار همیشه منعکس کننده ارزش های جامعه — افراد و یا سازمان هایی که بنا به آنها اختصاص داده شده و آنها را در اصل می گوید:" بوستون-بر اساس مورخ کوین لوین.

"یک راه برای اندازه گیری پیشرفت — اگر شما می خواهید به آن تماس بگیرید که — این است که در مکان هایی که حتی بحث این موضوع," او می گوید و اشاره کرد که بسیاری از تلاش برای حذف مجسمه ها اتفاق می افتد در مناطق شهری با بیشتر جمعیت های گوناگون است.

خیلی از گفتگو در غرب ویرجینیا متمرکز شده توماس جاناتان "Stonewall" جکسون یک مؤتلفه کلی که متولد شد در حال حاضر روز, West Virginia. جکسون که متعلق به شش برده است memorialized در بیش از یک دوجین متحده و یکی از قابل تشخیص ترین چهره های جنگ داخلی.

بزرگنمایی این تصویر

این Harrison County کمیسیون رای دادند چهار شنبه, ژوئن 17 به رد یک حرکت به حذف یک مجسمه مؤتلفه ژنرال استون وال جکسون. مجسمه ساخته و در سال 1953 به عنوان یک هدیه از ایالات دختران کنفدراسیون می ایستد در مقابل دادگاه است. دیو Mistich/West Virginia پخش عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیو Mistich/West Virginia پخش عمومی

این هفته در غرب ویرجینیا, Harrison County کمیسیون را رد کرد و حرکت به حذف یک مجسمه جکسون است که می ایستد در مقابل دادگاه در مرکز شهر کلارکسبرگ.

در چارلستون یک مجسمه و مجسمه جکسون بر روی صفحه نمایش هستند بر این اساس دولت کاپیتول. یک مدرسه در شهرستان که در آن نزدیک به نیمی از دانش آموزان سیاه و همچنین خرس جکسون نام. بحث های جاری در مورد تغییر نام این مدرسه پس از تاثیرگذار سیاه و مربی بوکر تی واشنگتن یا ناسا ریاضیدان کاترین جانسون.

برخی از کسانی که حمایت یادبود جکسون استدلال می کنند که او باید به جای آن در نظر گرفته شود با اعمال خود را مانند انجام مدرسه یکشنبه سیاه بردگی مردم و تشویق سواد آموزی است. جنگ های داخلی آمریکا موزه گفت: این حقایق به عنوان "یک بنیاد بزرگ سوء تفاهم" در اجازه می دهد مؤتلفه میراث فعالان به فاصله جنوب را به علت دور از بردگی است.

غرب ویرجینیا بومی و استاد تاریخ در کالج جنوب مریلند سیسرو Fain نیز می گوید: با توجه به آمار و ارقام مانند جکسون برای اعمال خوب خود را مشرف یک سوال اساسی در زمان بحث بر سر آثار تاریخی.

"فشارسنج که یک قاضی باید یک slaveholder این است که" آیا او در نهایت فداکاری و تغییر به دور از اقتصادی ضروری — و به جای در آغوش اخلاقی ضروری?' و او نبود" Fain می گوید.

کالیفرنیا ، جیم عدالت این هفته گفت: این یادبود در دولت و کنگره ها موضوع را برای قانونگذاری به تصمیم می گیرید اما اجتناب کرد و گفت که آیا او می خواهد به آنها را به پایین گرفته شده است.

"از نظر شخصی من اعتقادات من احساس نمی مانند — که — هر کسی باید احساس ناراحت کننده در اینجا. این سرمایه ما است. این است که ما دولت است. این است که مردم ما," او گفت:, اخبار جلسه چهارشنبه.

اما دولت کد می دهد قدرت برای تصمیم گیری سرنوشت این مجسمه ها در کنگره در این زمینه به کمیسیون که تا حدی منصوب فرماندار.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب