West Coast تصدیق به بنیادی گسترش coronavirus به عنوان موارد ظهور در سراسر کشور

مقامات بهداشت در ساحل غربی روز یکشنبه در ادامه تلاش های خود برای جلوگیری از شیوع کروناویروس جدید به عنوان موار

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398

مقامات بهداشت در ساحل غربی روز یکشنبه در ادامه تلاش های خود برای جلوگیری از شیوع کروناویروس جدید به عنوان موارد گزارش شده در, Washington, Illinois و رود آیلند, باعث بیشتر ترس و نگرانی در میان عموم مردم.

در علاوه بر این به بیش از 60 نفر از COVID-19 در ایالات متحده مربوط به خارج از کشور سفر مقامات اعلام کرده اند که حداقل هشت نفر را به نظر می رسد قرارداد این ویروس در جوامع خود. شیوع در دراز مدت-مرکز مراقبت در واشنگتن است که انتظار می رود به فشار که در مجموع بالاتر در روزهای آینده خبر داد.

واشنگتن گزارش دو مورد جدید در روز شنبه دو مرد در 60s خود را با شرایط بهداشتی اساسی. یکی بود در بحرانی اما با ثبات وضعیت در دره مرکز پزشکی در رنتون; دوم شد و در وضعیت بحرانی در ویرجینیا ماسون مرکز پزشکی در سیاتل.

آن را بلافاصله روشن که آیا این موارد بودند تصور می شود که مربوط به دراز مدت مراقبت از تسهیلات زندگی مرکز مراقبت از کرکلند که در آن مقامات روز شنبه اعلام کرد که یک شهروند و یک کارمند تشخیص داده شده بود با کروناویروس و بیش از 50 نفر دیگر در حال توسعه علائم.

تبلیغات

مقامات همچنین روز شنبه اعلام کرد که یک پادشاه شهرستان در 50s خود را با زمینه ای شرایط پزشکی تا به حال تبدیل شدن به فرد برای اولین بار در آمریکا به مرگ از coronavirus. مقامات گفته اند که نمی دانم چگونه او بیمار شد هر چند او بستری شد EvergreenHealth مرکز پزشکی در خارج از سیاتل در همان زمان به عنوان حداقل یکی از دیگر COVID-19 بيمار در واشنگتن است.

که نگرانی COVID-19 در حال حاضر در حال گردش در جوامع محلی فروشگاه های سراسر جنوب کالیفرنیا و در سراسر کشور تجربه شده است یک افزایش در تقاضا برای سلامت دنده قفسه پایدار مواد غذایی و دیگر لوازم که مردم سعی می کنید برای محافظت از خود را از ویروس ها و سهام تا در مورد قرنطینه و یا کمبود. برخی از فروشگاه ها گفت: تعدادی از مشتریان مشابه بود به جمعیت دیده می شود در طول تعطیلات کریسمس.

به گفته کارشناسان این ویروس به احتمال زیاد برای شروع به گسترش در ساحلی هاب از مسافرت های بین المللی. سان فرانسیسکو و نیویورک و لس آنجلس به طور معمول دریافت بیشترین مسافران پرواز از ووهان چین که در آن شیوع آغاز شد روزانه.

در کالیفرنیا در حال حاضر وجود دارد سه COVID-19 بيمار که به تازگی از سفر خارج از ایالات متحده و یا در تماس با کسی که انجام داد.

تبلیغات

جدید ترین کالیفرنیا بیمار روز شنبه اعلام کرد یک زن به عنوان "یک خانواده تماس" از شهرستان سانتا کلارا بیمار که تشخیص عمومی ساخته شده بود جمعه. این شهرستان در بخش بهداشت و درمان در حال کار برای شناسایی هر گونه مردم شهرستان سانتا کلارا زن ممکن است در تماس با آمده است که ممکن است در معرض خطر, مقامات گفت.

دیگر کالیفرنیا بیمار است Solano County زن بستری در UC Davis مرکز پزشکی در ساکرامنتو و مشخص شده این کشور را برای اولین بار اعلام کرد در مورد "جامعه گسترش" به معنی منبع عفونت ناشناخته است. مورد منجر به 124 نفر از پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان در بیمارستان خواسته بودن به خود قرنطینه با توجه به کالیفرنیا پرستاران Assn.

داوطلبانه quarantining توسعه یافته به دانشجویان در دانشگاه UC Davis و دیگر محیط های دانشگاهی و کارگران در دو بیمارستان که در آن زن که تا به حال شناخته شده لینک کلیک کنید برای سفر خارجی تحت درمان قرار گرفت. سه UC Davis دانش آموزان را تحت 14 روز انزوا در روز پنج شنبه به عنوان یکی انتظار نتایج آزمایش پس از نشان دادن خفیف علائم کروناویروس. در روز شنبه مشخص شد که این دانشجو ندارد, ویروس. یکی دیگر از این دانش آموزان نیز آزمایش منفی برای ویروس.

این امکان وجود دارد که موجی از موارد جدید آورده بودند به نور با توجه به افزایش قابلیت های تست محلی و به روز رسانی فدرال دستورالعمل غربالگری.

این Solano County زن بود که در نهایت مبتلا به کروناویروس آزمایش شد برای چند روز به خاطر او مناسب نیست غربالگری معیارهای تعیین شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است که در آن زمان توصیه می شود که تنها کسانی که با علائم ویروس و تاریخ اخیر از سفر خارج از کشور و یا تماس با یک مورد تایید شده از coronavirus باید تست شود.

در روز سه شنبه CDC به روز شده دستورالعمل آن به توصیه تست از هر کسی که مبتلا به بیماری تنفسی صرف نظر از اینکه آیا آنها تا به حال سفر بودند و یا شناخته شده در غیر این صورت در معرض coronavirus. این حرکت بود که به طور گسترده ای تفسیر به یک پاسخ را تشخیص.

کسانی که دستورالعمل جدید درخواست مقامات در EvergreenHealth مرکز پزشکی به "نگاه ما اکثر بیماران بدحال که منجر به آزمایش های مردی که بعد از درگذشت کروناویروس گفت: دکتر فرانک Riedo مدیر پزشکی کنترل عفونت.

که گزارش شده است به عنوان داشتن coronavirus توسط واشنگتن بهداشت عمومی آزمایشگاه که تنها به تازگی به دست آورد coronavirus تست کیت جفری Duchin بهداشت افسر برای بهداشت عمومی سیاتل و پادشاه شهرستان خبر داد.

تبلیغات

"اگر ما تا به حال توانایی تست قبلا" Duchin گفت: "من مطمئن هستم که ما را در شناسایی بیماران پیش از آن در جامعه است."

کالیفرنیا وزارت بهداشت به تازگی اعلام کرد هشت آزمایشگاه تست است که می تواند coronavirus در لس آنجلس, نارنجی, Ventura, San Diego, Contra Costa, Alameda, سانتا کلارا و شهرستان تولار شهرستانهای استان است. مقامات همچنین اعلام کرد ورود از 1200 تست کیت از دولت فدرال است.

"دسترسی به آزمون در کالیفرنیا بهداشت عمومی آزمایشگاه یک گام مهم رو به جلو در توانایی ما برای پاسخ به سرعت به این وضعیت در حال تحول" دکتر سونیا آنجل, مدیر وزارت کالیفرنیا از بهداشت عمومی و دولتی افسر بهداشت در بیانیه ای گفت. "همانطور که ما در صورت احتمال از جامعه انتقال در اینجا در کالیفرنیا با داشتن این منابع که در آن ما نیاز به آن را ضروری است برای اطلاع رسانی بهتر بهداشت عمومی پاسخ و حفاظت از جوامع ما است."

تست در آزمایشگاه نیز منجر به تشخیص جدید در واشنگتن ایلینوی و رود آیلند.

کسی که آزمایش مثبت در ایالت ایلینوی است بستری در انزوا, مقامات گفت.

رود آیلند بیمار یک فرد در 40s خود را نیز در بیمارستان تحت درمان. این بیمار که تا به حال سفر به ایتالیا, در اواسط ماه فوریه تا به حال محدود سفر در رود آیلند پس از بازگشت بود و نه بازگشت به کار کرد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن