'ما با ارسال Message': Buttigieg به پایان می رسد تاریخی ریاست جمهوری پیشنهاد

بزرگنمایی این تصویر با تصفیه و تزکیه در کنار او سابق South Bend, Ind., شهردار پیت Buttigieg اعلام کر

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

با تصفیه و تزکیه در کنار او سابق South Bend, Ind., شهردار پیت Buttigieg اعلام کرد او در حال پایان دادن به مبارزات انتخاباتی خود را به حزب دموکرات نامزد برای رئیس جمهور روز یکشنبه در جنوب خم, Indiana. اسکات اولسون/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسکات اولسون/گتی ایماژ

به روز شده در 10 p. m. ET

پیت Buttigieg از 38 ساله که گل رز از شهردار از کارهای ایندیانا, شهرستان به جدی ریاست جمهوری مدعی رسما به حالت تعلیق در مبارزات انتخاباتی خود در روز یکشنبه.

"حقیقت این است که مسیر تنگ است به" Buttigieg گفت: جمعیت در زادگاه خود از South Bend, Ind., پس از یک مقدمه توسط شوهر خود تصفیه و تزکیه. "ما باید مسئولیت برای در نظر گرفتن اثر باقی مانده در این مسابقه هر بیشتر."

یک همجنسگرا نیروی دریایی رزرو کهنه Buttigieg حرکت دموکراتیک مسابقه سوم مجموع نمایندگان, پشت, ایالت ورمونت برنی ساندرز و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن.

یکشنبه شب Buttigieg تشکر از حامیان برای مبارزات انتخاباتی به کمک آنها ساخت و گفت که تلاش به طلیعه چیزی بودن در یک نسل جدید از سیاست را ادامه خواهد داد.

"من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که در این سال, در زمان ما, ما می توانیم و ما را به زندگی آمریکایی و سیاست بیشتر شبیه به آنچه در آن می تواند نه تنها عاقلانه تر و مرفه تر اما منصفانه تر و عادلانه تر و بیشتر مناسب," او گفت: به عنوان حامیان تشویق می کردند و شعار می دادند "BOOT-EDGE-EGE."

قبل از Buttigieg زمان مرحله خود را شوهر, تصفیه و تزکیه به یک سخنرانی احساسی و عاطفی با تاکید بر وزن تاریخی از مبارزات انتخاباتی و اهمیت اولین همجنسگرا نامزد جدی اجرا در عمده حزب نامزدی برای ریاست جمهوری. صدای او را منحرف در چند نقطه و او متوقف شد به پاک کردن اشک.

"زندگی به من داد برخی از تجربیات جالب در راه من برای پیدا کردن پیت," او گفت:. "پس از سقوط در عشق با پیت, پیت رو به اعتقاد من در خودم دوباره. و من پیت به اجرای چون من می دانستم که وجود دارد دیگر بچه ها نشسته وجود دارد در این کشور که مورد نیاز خود را باور بیش از حد."

Buttigieg به رسمیت شناخته شده است که اهمیت بیش از حد.

"ما ارسال یک پیام را به هر بچه وجود دارد تعجب اگر هر علامت آنها را به عنوان های مختلف معنی است که آنها به نحوی به مقصد به کمتر از, برای دیدن که کسی که یک بار احساس کردم که همان راه دقیق می تواند تبدیل به یک پیشرو نامزد انتخابات ریاست جمهوری با شوهر خود در سمت خود," او گفت:.

اعلام این خبر یک روز پس از Buttigieg به پایان رسید چهارم در کارولینای جنوبی دموکراتیک اولیه حزب چهارم نامزدی مسابقه. Buttigieg به پایان رسید در یک مجازی کراوات در آیووا قفقاز و سپس دوم در نیوهمپشایر و سوم در نوادا است.

آیووا و نیوهمپشایر در حال عمدتا سفید متحده اما Buttigieg تلاش برای جذب حمایت بیشتر متنوع متحده از نوادا و کارولینای جنوبی است. با توجه به نظرسنجی های خروج او به دست آورده پشتوانه فقط 3 درصد از رای دهندگان آمریکایی در کارولینای جنوبی; سیاه و سفید رای دهندگان ساخته شده تا اکثریت رای دهندگان دموکرات در شنبه اولیه.

Buttigieg صرف آخرین روز از مبارزات انتخاباتی خود در دیدار با رئیس جمهور جیمی کارتر در گرجستان و سپس راهپیمایی در سراسر ادموند Pettus پل در سلما سالانه بزرگداشت یکشنبه خونین. او گفت: راه رفتن در سایه حقوق مدنی غول او را به حال فکر کردن در مورد چگونه ملت ممکن است در حال حاضر سعی کنید به زندگی می کنند تا خود را به عنوان مثال.

Buttigieg خروج می تواند کمک به افزایش بایدن است که رقابت برای برخی از همان رای دهندگان در حد متوسط است و در تلاش است برای گرفتن تا ساندرز' نماینده رهبری در روز سه شنبه.

Sanders کمپین هل دادن پشت این ایده است که shakeup لطمه می زند ساندرز بیش از هر کس دیگری.

"حامیان او در حال رفتن به برای grabs," ساندرز' مدیر کمپین فیض فولادوند NPR گفت. "من فکر می کنم مردم به مراتب پیچیده تر در ایدئولوژی خود را از صاحب نظران می خواهم به نشان می دهد."

Buttigieg اعلام ساخته شده در قرن مرکز در جنوب خم محل که در آن او در یک رویداد راه اندازی برای کتاب خود در بهمن ماه سال گذشته قبل از پریدن به این مسابقه است. در آن زمان وجود نداشت و ملی مطبوعات عمدتا محلی جنوب خم تلویزیونی وابسته است. یک سال بعد Buttigieg outlasted بسیاری از شلوغ دموکراتیک زمینه و اغلب به خود جلب کرد تجمع جمعیت که در صدر یک هزار.

یکشنبه شب با شهردار سابق شوخی در مورد گمنامی نسبی زمانی که او تصمیم به اجرای سال گذشته: "به سختی کسی می دانست که نام من و حتی کمتر می تواند آن را تلفظ کنید. نام شهردار نام پیت."

فارغ التحصیل از دانشگاه هاروارد و آکسفورد و یک جانباز جنگ در افغانستان Buttigieg صرف هشت سال در South Bend و به دست آورد به رسمیت شناختن ملی در سال 2017 طول ناموفق تلاش برای خدمت به عنوان رئیس کمیته ملی حزب دموکرات.

زمانی که او برای اولین بار اعلام کرد نامزدی خود را برای ریاست جمهوری در سال گذشته Buttigieg بود به عنوان کمی شناخته شده در شات های طولانی با تمرکز بر آنچه که او خواستار "بین نسلی عدالت" اما او به سرعت پدید آمده میان جلو دونده در شلوغ دموکراتیک زمینه با وزش آینده-پیام متمرکز.

ماهر مناظره, Buttigieg اغلب درگیر شدند روی صحنه با سندرز و همکار مترقی بهداشت ، الیزابت وارن D-Mass., انتقاد خود را جارو "مدیکر برای همه" بهداشت و درمان پیشنهاد شده است. Buttigieg همچنین هشدار داد که ساندرز' خود قسم خورده دموکراتیک سوسیالیسم صدمه خواهد دموکرات پایین انتخابات.

اما Buttigieg شد گل نشسته سوالات خود را در مورد دست زدن به بالا مشخصات نژادی حوادث مربوط به پلیس در طول تصدی خود به عنوان شهردار. او نیز در مواجهه موشکافی بیش از صدارت کوتاه او در شرکت مشاوره مک کینزی و شرکت باعث انتشار یک لیست از نه از مشتریان سابق. و دیگر نامزدها را تحت فشار او را به باز کردن و جمع آوری اعانه خود را به خبرنگاران و ارائه اطلاعات بیشتر در مورد مردم جمع آوری پول برای انتخابات ریاست جمهوری است.

اما قبل از آن صحبت به NPR استیو inskeep را در ژانویه 2019 او گفت: او را درک مبارزات انتخاباتی خود بود "underdog project."

"اما من همچنین فکر نمی کنم که شما باید همیشه در حال اجرا برای هر اتاق است که شما به دنبال پیروزی" او گفت:.

در بیانیه ای که یکشنبه شب, کمپین حقوق بشر رئیس جمهور Alphonso دیوید گفت: سابق South Bend شهردار نامزدی تاریخ ساخته شده است.

"شهردار Buttigieg زد باور نکردنی انتخاباتی که شکست سقف شیشه ای و الهام بی شماری تجاوز مردم به اجرا برای دفتر و وارد خدمات عمومی" او نوشت. "تاریخ خود را ساخت باز و صادقانه مبارزات انتخاباتی به نمایندگی به یک جامعه است که برای مدت طولانی بیش از حد تحت فشار قرار دادند از کانون توجه است. او به صدای میلیون ها نفر در سراسر کشور به مسائل اغلب نادیده گرفته شود."

Buttigieg خروج را ترک خواهد کرد شش نامزد در این مسابقه پس از میلیاردر تام Steyer به پایان رسید پیشنهاد خود را در شب شنبه. جوانترین نامزد مرد است که در حال حاضر 77 ساله با جو بایدن.

با گزارش های اضافی توسط NPR Asma خالد و اسکات Detrow



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب