تماشا کنید: Andy Serkis می خواند تمامیت 'هابیت' به صورت خیریه

بزرگنمایی این تصویر "ارباب حلقه ها" بازیگر اندی سرکیس مقدس گفت: او جریان خود را خواندن "هابیت" را در

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

"ارباب حلقه ها" بازیگر اندی سرکیس مقدس گفت: او جریان خود را خواندن "هابیت" را در تمامیت آن به جمع آوری پول برای COVID-19 دانست. Vianney لو Caer/Vianney لو Caer/تالار گفتگو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Vianney لو Caer/Vianney لو Caer/تالار گفتگو/AP

اندی سرکیس جسمی-زیرک بازیگر تا حد زیادی شناخته شده برای خود CGI-کمک به نقش برخی از این قرنطینه خواندن. او را به خواندن با صدای بلند از تمامیت "هابیت" در livestream در روز جمعه.

در Gofundme صفحه تعیین شده برای این رویداد سرکیس مقدس نوشت که او انجام 12 ساعته در ماراتن خواندن J. R. R. Tolkien مورد علاقه رمان فانتزی برای جمع آوری کمک برای COVID-19 دانست. بسته به کپی که برخی از 300 صفحه از بیلبو بگینز " ماجراجویی از او فروتن هابیت سوراخ در شایر به کوه لانه اژدها مهیب اسماگ – و دوباره خواندن و انجام شده توسط Serkis.

این بازیگر شروع به خواندن این رمان در حدود ساعت 10 صبح در پادشاهی متحده (که 5 p. m. ET).

شما می توانید اتصال خود را به "Hobbitathon" در اینجا:

YouTube

"همراه ما ممکن است از عضو شورای نظارت مدت سفر به جادویی Rivendell, برخورد این عنکبوت غول پیکر در labyrinths of Mirkwood و شر اجنه زندگی در میان ریشه های کوه های مه آلود تا زمانی که ما در دیدار با اژدها اسماگ و نبرد پنج ارتش" سرکیس مقدس نوشت: در Gofundme صفحه.

سرکیس مقدس شناخته شده است برای عملکرد خود به عنوان Gollum — شیطان صفت مخلوق شکسته مالکیت خود را از حلقه قدرتمند در پیتر جکسون اقتباسی از "هابیت" و عاقبت آن سه گانه "ارباب حلقه ها." او با بازی در این نقش تحت سنگین CGI با حرکات و صدای او شاید بسیاری فراموش نشدنی, فروش شخصیت است که الهام گرفته از طرفداران بی شماری به باشگاه جدید خود را "ارزشمند است."

این زمان در اطراف, سرکیس مقدس در حال کار بدون اثرات دیجیتال اما با شباهت شخصیت او نشسته در این نزدیکی هست.

سرکیس مقدس می گوید درآمد حاصل از خواندن آن پیشی گرفته است £240,000 (یا نزدیک به $298,000) در زمان نوشتن — تقسیم خواهد شد به طور مساوی بین دو سازمان بیمه خدمات درمانی خیریه با هم و بهترین آغاز است که فراهم می کند پشتیبانی برای زنان باردار و خانواده ها با فرزندان جوان است.

علاوه بر این "هابیت" و "ارباب حلقه ها" سه گانه سرکیس مقدس است به تصویر کشیده و شخصیت ها در "جنگ های ستاره: آخرین جدی" "پلنگ سیاه" و تازه ترین سری از "سیاره میمونها" فیلم.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب