Washington Redskins و سرخپوستان کلیولند در حال تجدید نظر در نام خود را

بزرگنمایی این تصویر واشنگتن NFL حق رای جمعه اعلام کرد که آن را به انجام یک بررسی کامل از نام آن است.

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

واشنگتن NFL حق رای جمعه اعلام کرد که آن را به انجام یک بررسی کامل از نام آن است. سر مربی ران ریورا گفت: در بیانیه ای که به نام مسئله "است که از اهمیت شخصی به من." نیک Wass/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیک Wass/AP

به روز شده در 9:35 p. m. ET

تیم فوتبال ردسکینز واشنگتن در حال انجام یک "بررسی دقیق" از نام آن آشکار استراحت از NFL حق رای دادن دیرین مقاومت در نظر گرفتن چنین حرکت می کند.

یک زمان کوتاه بعد از لیگ اصلی بیس بال است Cleveland Indians گفت: این امر در نظر گرفتن "بهترین مسیر رو به جلو با توجه به تیم ما نام و نام خانوادگی." آن گفت: این تیم می خواهد به پذیرش مسئولیت برای پیشبرد عدالت اجتماعی است.

روز جمعه اعلام توسط تیم واشنگتن یک روز پس از فدرال اکسپرس, عنوان اسپانسر این تیم در ورزشگاه گفت: این درخواست که این تیم تغییر نام آن است.

"در پرتو حوادث اخیر در اطراف کشور ما و بازخورد از جامعه ما ردسکینز واشنگتن در حال اعلام کرد این تیم را تحت یک بررسی کامل از این تیم به نام" حق رای دادن در بیانیه ای گفت. "این بررسی formalizes اولیه بحث های این تیم بوده و با این لیگ در هفته های اخیر."

تیم صاحب دن اسنایدر که قبلا در برابر تغییر یک نام است که بسیاری از پیدا کردن توهین به بومیان آمریکا گفت: "این فرایند اجازه می دهد تا تیم را به حساب نه تنها افتخار سنت و تاریخ حق رای دادن اما همچنین ورودی از ما فارغ التحصیلان سازمان حامیان مالی لیگ فوتبال ملی و محلی جامعه آن را با افتخار نشان دهنده روشن و خاموش میشه."

NFL کمیسر راجر Goodell می گوید لیگ پشت تیم را بررسی کنید.

"در چند هفته گذشته ما تا به حال بحث های مداوم با دن و ما در حال حمایت از این مرحله مهم" Goodell در بیانیه ای گفت: با توجه به NFL.com.

در سال 2015 یک قاضی فدرال حکم داد که حق رای دادن علامت تجاری باید لغو شود چرا که نام "ممکن است بی اعتبار کردن" بومی آمریکایی است. اما دو سال بعد گروهی از بومیان آمریکایی بود که شکایت های خود را کاهش مبارزه قانونی پس از دادگاه عالی حکومت در یک مورد جداگانه است که علامت تجاری فدرال حمایت نمی توان انکار کرد بیش از استفاده از تحقیر و توهین آمیز نظر.

"اگر چه یک نظرسنجی انجام شده در سال 2016 در بر داشت که اکثر آمریکایی های بومی پیدا نکردم این تیم نام توهین آمیز یک نظرسنجی منتشر شده توسط دانشگاه کالیفرنیا در برکلی در اوایل سال جاری نشان داد که نزدیک به نیمی از 1000 بومی آمریکایی نظرسنجی موافقت و یا به شدت موافقت کردند که نام واشنگتن تیم تهاجمی" NPR اسکات Neuman گزارش کرده است.

در روزهای اخیر حامیان مالی شرکت ها را تحت فشار قرار دادن تیم به خندق نام.

در روز پنج شنبه, فدرال اکسپرس با صدور یک حکم بیانیه ای گفت این بود "ابلاغ شده به تیم در واشنگتن درخواست ما است که آنها را تغییر نام تیم."

فدرال اکسپرس پرداخت $205 میلیون در اواخر 1990s برای حقوق نامگذاری به این تیم در ورزشگاه Landover, Md. و مدیر عامل شرکت Fred Smith یک اقلیت صاحب این تیم است.

در اوایل این هفته AdWeek گزارش داد که 87 شرکت های سرمایه گذاری و سهامداران به ارزش $620 میلیارد نامه درخواست فدرال اکسپرس نایک و پپسی برای جلوگیری از انجام کسب و کار با این تیم اگر آن را نمی کند پیدا کردن یک نام جدید.

نامه ای به نایک اشاره به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و گفت که "ما شاهد یک تازه غلیان احساسات از مخالفان به نام تیم است."

"بنابراین وقت آن است که برای نایک برای دیدار با قدر از این لحظه به مخالفت با آپارتاید به نام تیم روشن و ملموس و معنادار مراحل را برای اعمال فشار بر این تیم به توقف استفاده از آن."

در روز جمعه اعلام کرد واشنگتن سر مربی ران ریورا گفت: "این موضوع از اهمیت شخصی به من و من به جلو نگاه به همکاری نزدیک با دن اسنایدر به مطمئن شوید که ما در ادامه ماموریت تجلیل و حمایت از آمریکایی های بومی و نظامی ما."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب