داوطلبان اسمیتسونیان می خواهید به صرفه جویی در کاخ سفید در اعتراض به هنر

واشنگتن - تقریبا به عنوان به زودی به عنوان قوی سیاه شمشیربازی ساخته شد و در هفته گذشته به مهر و موم کردن لافای

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

واشنگتن - تقریبا به عنوان به زودی به عنوان قوی سیاه شمشیربازی ساخته شد و در هفته گذشته به مهر و موم کردن لافایت پارک مانع شد یک گالری هنری و یک هیئت مدیره صدایی برای تظاهرکنندگان معترض سال از مرگ و میر در دست افسران پلیس. در حال حاضر با بسیاری از نرده های موقت در اطراف کاخ سفید پایین آمدن وجود دارد تلاش برای حفظ صدها نفر از قطعات فوری تاریخ آمریکا است.

هر دو به واشنگتن دولت و چندین موزه اسمیتسونیان شبکه ابراز علاقه به, اما در حال حاضر داوطلبان بر روی صحنه در حال کار به جمع آوری اقلام و آنها را امن نگه دارید.

"ما در حال تلاش برای به عنوان آرام به عنوان ما می توانیم با همه چیز" گفت: ناتالی کیسی-سانگر یک سی ساکن ، "من شنیده ام برخی از مردم ابراز امید برای برنامه های بلند مدت اما هیچ چیز بتن."

کیسی-شهربابک گفت: داوطلبان شروع به از بین بردن تقریبا همه چیز را از حصار اواخر سه شنبه شب از نگرانی است که آن را به طور ناگهانی به پایین گرفته شود و در اوایل صبح روز چهارشنبه. خدمات پارک های ملی در اصل به اسوشیتد پرس گفت که بسیاری از حصار خواهد بود برچیده شنبه اما بعدا آن را معکوس البته.

در بیانیه شنبه شب پارک سرویس گفت: این سرویس مخفی شد "در ادامه به حذف نرده های موقت در اطراف پارک لافایت و عمومی خواهد شد که دسترسی به پارک لافایت ابتدا در ژوئن 11." برخی از شمشیربازی باقی خواهد ماند و در اطراف مناطق آسیب دیده در حالی که پارک خدمات تعمیرات. در دیگر سمت جنوب کاخ سفید قسمت از نرده های موقت نیز در حال برچیده شد.

صدها نشانه و پوستر آویزان است که در حصار آب بندی کردن پارک در شمال کاخ سفید در حال حاضر منتقل شده است و در سراسر خیابان و ضبط به دیوار از یک سایت ساخت و ساز و یا با یکدیگر ترکیب شوند و از درختان آویزان پوشش خیابان. در داوطلب پزشکی چادر در چهارشنبه تماس رفت و برای بیشتر رشته به ادامه دار تا اعتراض هنر است.

ناگهان سر حصار باعث اولیه برخی از سردرگمی در میان بازدید کنندگان است.

"هنگامی که ما برای اولین بار با نزدیک شدن به ما بودند تعجب است که ما نمی دیدن هر نشانه ای در حصار که ما در تلویزیون ما به فکر شما می دانید که آیا آنها را به آنها را از آنجا که آنها نمی خواهند آنها را حذف و یا نابود شود" گفت: Lakeisha Dames یک مریلند ساکن آورده است که او 7 ساله دختر ویکتوریا شاهد صحنه است. "و همانطور که ما راه می رفت بیشتر پایین شما می توانید ببینید که همه نشانه هایی بودند که هنوز هم در اینجا حفظ شود. و ما خدا را شکر که چون ما هنوز این فرصت را به آن را ببینید. و این یک چیز شگفت انگیز را تجربه کنید."

حصار ساخته شد و در اواخر شب در ژوئن 1, چند ساعت پس از ایالات متحده, پارک پلیس و دیگر نیروهای امنیتی با استفاده از بمب های دود فلفل گلوله و افسران سوار بر اسب به خشونت روشن مسالمت آمیز معترضان بنابراین رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند مرحله مختصری عکس op در مقابل سنت جان این کلیسای تاریخی که آسیب دیده بود در تظاهرات.

از نشانه ها و پرتره به ده ها تن از بستنی چوبی-چوب صلیب بازدید کنندگان بلافاصله تبدیل حصار به بخشی جدایی ناپذیر از فضای باز اعتراض فضایی که دولت در شهرستان به سرعت تغییر نام Black Lives Matter پلازا. پیام های, نشانه ها و آثار هنری تقریبا blotted از نظر کاخ سفید در پشت حصار. در ژوئن 5 بازدید کنندگان بستن بالن و, در خانه, کارت تولد به حصار برای چه بوده است 27th, تولد Breonna تیلور یک تکنسین اورژانس پزشکی که کشته شد توسط پلیس در ماه مارس در لوییویل.

Jason نیزه سخنگوی موزه ملی تاریخ و فرهنگ گفت: موزه داران از موزه و دو نفر دیگر در اسمیتسونیان شبکه — موزه ملی تاریخ آمریکا و Anacostia جامعه موزه — بازدید از صحنه یکشنبه.

"وجود دارد هیچ برنامه ای برای انجام هر کاری با اشیاء و نه چیزی جمع آوری شده امروز" نیزه گفت: در یک ایمیل. "هدف ما امروز به ایجاد روابط با مردم بر روی زمین به گفتگو باز به صورت بالقوه جمع آوری."

واشنگتن شهردار موریل Bowser خود که به دستور هر دو مورد تغییر نام تقاطع و نقاشی سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در غول زرد نامه ها در 16th Street گفت: در اوایل این هفته که منطقه اطراف تقاطع 16 و ثانیه خیابان ها به طور مستقیم در مقابل کاخ سفید است "رفتن به یک محل مرکزی نه تنها در سی اما سابقه در تاریخ آمریکا است."

Bowser خود در روز چهارشنبه گفت دولت او بسیار علاقه مند به "حفظ آثار مکشوفه از تظاهرات" و این که کارکنان از این شهر آثار عمومی گروه شده اند کمک به حرکت آیتم های سراسر خیابان برای حفاظت. Bowser خود گفت که او امیدوار است برای دیدن نشانه ها و پیام ها حفظ شود "در ما خود را بایگانی و یا مشترک با نهادهای دیگر است."

___

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دنبال خلیل در توییتر در https://twitter.com/ashrafkhalil

آسوشیتد پرس نویسنده الن Knickmeyer کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب