ویروس پروژه های تجدید سوال در مورد امارات متحده عربی توده نظارت

دبی, امارات متحده عربی - تلاش امارات متحده عربی برای مبارزه با کروناویروس را تجدید سوال در مورد توده نظارت در

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399

دبی, امارات متحده عربی - تلاش امارات متحده عربی برای مبارزه با کروناویروس را تجدید سوال در مورد توده نظارت در این آمریکا و متفقین فدراسیون از هفت sheikhdoms.

کارشناسان بر این باورند که امارات متحده عربی یکی از بالاترین سرانه غلظت دوربین های مدار بسته در جهان است. از خیابان های پایتخت ابوظبی به جاذبه های توریستی آسمان خراش نکردم دبی, دوربین, پیگیری پلاک و چهره کسانی که عبور از آنها.

در حالی که منادی به عنوان یک اندازه گیری ایمنی در کشور تا کنون امان از عمده حمله نظامی آن را نیز ارائه می دهد آن دولت استبدادی وسیله ای برای پیگیری هر گونه نشانه ای از مخالفت.

"وجود دارد هیچ حفاظت از آزادی های مدنی به دلیل وجود آزادی های مدنی" گفت: Jodi Vittori یک غیر ساکن محقق در موقوفه کارنگی برای صلح بین المللی است که به مطالعه امارات متحده عربی.

دبی و امارات مقامات دولتی نیست پاسخ به درخواست های مکرر برای نظر.

درهم نظارت دولت می تواند ارائه سالن ترفند پیدا کردن ماشین خود را در عظیم طبقاتی پارکینگ از مرکز خرید امارات, صفحه اصلی, به پیست اسکی سرپوشیده. اما ضرب در سراسر دوربین, تماشای فضاهای عمومی, اتوبوس, بدون راننده, مترو, جاده, ایستگاه های گاز و حتی تمام امارات بیش از 10 ، 000 تاکسی مقامات در اثر می تواند ردیابی افراد را در زمان واقعی در سراسر دبی. پلیس نیز به راحتی دسترسی به فیلم های نظارت از دولت-ارتباط توسعه دهندگان و ساختمان های دیگر است.

یک دهه پیش دبی ثابت کرد کسانی که دوربین می تواند به سرعت استفاده می شود. پس از Jan. 19, 2010 ترور فرمانده حماس محمود al-Mabhouh در هتل دبی, پلیس به سرعت pieced با هم برخی از سه ده مشکوک اسرائیل موساد عملیات که انجام این قتل است. آنها بعد از آن نشان داد تصویری از آغاز عملیات' ورود در فرودگاه به عقبی خود را از al-Mabhouh در حالی که لباس به عنوان بازیکنان تنیس است.

دولت-ارتباط رسانه ها در آن زمان پیشنهاد برخی از 25,000 دوربین تماشا دبی. امروز دوربین به مراتب پیچیده تر و به مراتب بیشتر شایع است. تکنولوژی به عنوان به خوبی ساخته شده است که ردیابی و حتی آسان تر است.

از اواخر سال 2016 پلیس دوبی با همکاری وابسته به ابوظبی-شرکت مبتنی بر DarkMatter به استفاده از آن Pegasus "داده های بزرگ" نرم افزار برای ساعت های نظارت تصویری برای پیگیری هر کسی در امارات. DarkMatter استخدام سابق سازمان سیا و آژانس امنیت ملی تحلیلگران نگرانی به خصوص که امارات متحده عربی است مورد آزار و اذیت و زندانی و فعالان حقوق بشر.

در اجرا تا به همه گیر پلیس دوبی راه اندازی جدید دوربین مدار بسته برنامه طراحی شده توسط هوش مصنوعی به نام "Oyoon" یا "چشم" در عربی. پلیس توضیح داده شده این پروژه در ژانویه سال 2018 به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از جرم و جنایت کاهش ترافیک حادثه مربوط به مرگ و میر جلوگیری از هر گونه حوادث منفی در مسکونی و تجاری و مناطق حیاتی و قادر به پاسخ فوری به حوادث حتی قبل از دریافت آنها گزارش شده است."

این "Oyoon" پروژه شامل پلیس همکاری با دولت و نیمه دولتی کسب و کار است که در حال حاضر به یک شبکه گسترده ای از دوربین های مدار بسته.

در ماه مه پلیس دوبی Brig. Khalid al-Razooqi گفت: "Oyoon" سیستم آغاز خواهد شد چک کردن درجه حرارت از آن عبور و همچنین اطمینان مردم از حفظ اجتماعی فاصله 2 متر (6 فوت) از هر یک از دیگر.

خارج از "Oyoon" دوربین های پلیس دوبی همچنین در حال آزمایش حرارتی کلاه دوربین برای ماموران برای بررسی عابران درجه حرارت. مراکز و دیگر کسب و کار باید اجرا انواع حرارتی تصویر اسکنر. در فرودگاه بین المللی دبی, مثلا کسانی که در راه رفتن گذشته یک اسکنر حرارتی که همچنین چک های مردم برای ماسک. دبی Silicon Oasis محله به طور مشابه شده است ردیابی عابران با دوربین های دیجیتال.

مشابه تکنولوژی استفاده شده در این مرکز خرید امارات, اجرا توسط شرکت های خصوصی Majid Al Futtaim. شرکت ساختمان به اصطلاح "ضد عفونی گیتس" که مه مواد شیمیایی بر مردم به طور مشابه با استفاده از دوربین های حرارتی است که همچنین می توانید ضبط و ارسال داده های خود را.

هیچ چیز مانع از این دوربین اضافی و اطلاعات خود را از تغذیه به صورت گسترده تر به رسمیت شناختن پایگاه داده در دولت شهر است. امارات متحده عربی در حال حاضر دارای یک پایگاه داده از آن شناسنامه و کارت ملی سیستم است که ساکنان با استفاده از سریع مهاجرت ترخیص کالا از گمرک در فرودگاه بین المللی دبی.

در ضمن امارات متحده عربی پایتخت ابوظبی اعتقاد بر این است که خود را گسترده دوربین های امنیتی سیستم. دیگر امارات و همچنین تبلیغ خود دوربین شبکه با امارت رأسالخیمه اعلام کرد در ماه فوریه آن را نصب بیش از 140 ، 000 دوربین های دیجیتال خود را.

این می آید به عنوان امارات متحده عربی ممنوعیت احزاب سیاسی و اتحادیه های کارگری و اعتصاب را کارگران خارجی — در حالی که همه در بزرگداشت 2019 به عنوان "سال تحمل." قوانین در امارات نیز به مقامات گسترده, طول و عرض جغرافیایی برای تنبیه مردم سخنرانی در حالی که مطیع رسانه های محلی باقی می ماند تا حد زیادی متعلق به دولت و یا دولت مربوط است.

"ده ها تن از فعالان جامعه مدنی و رهبران دانشگاهیان و دانشجویان زندانی باقی مانده در طول سال 2019 به عنوان بخشی از سرکوب گسترده تر," واشنگتن مبتنی بر حمایت از آزادی گفت: در اخیر گزارش سالانه در امارات متحده عربی. "نظام سیاسی کمک های مالی امارات' ارثی حاکمان انحصار قدرت و مانع امکان تغییر در دولت از طریق انتخابات است."

بسیاری از دوربین های دیجیتال و اسکنر حرارتی مورد استفاده امارات متحده عربی از چین آمده. یک شرکت چینی همچنین اعلام کرد یک معامله برای coronavirus واکسن محاکمه در ابوظبی یک معامله از آن رخ داد که شامل گروه 42 جدید ابوظبی شرکت است که به توصیف خود را به عنوان یک هوش مصنوعی و cloud-computing شرکت. همچنین به عنوان شناخته شده G42 شرکت مدیر عامل شرکت شیائو پنگ که برای سال ها فرار Pegasus این DarkMatter "داده های بزرگ" نرم افزار.

G42 همکاری با شرکت های اسرائیلی بیش از coronavirus. همچنین همکاری با چین به منظور رسیدگی به امارات متحده عربی به جرم coronavirus تست برنامه. آمریکا مقامات سفارت در ابوظبی زودتر کاهش یافته است یک اماراتی پیشنهاد برای تست همه آمریکایی پرسنل به صورت رایگان با توجه به مشارکت در برنامه کاری اولین گزارش مالی بار.

چین دخالت خواهد افزایش نگرانی های امنیتی برای نیروهای آمریکایی فعال در امارات متحده عربی گفت: Vittori یک سرهنگ بازنشسته در نیروی هوایی ایالات متحده. امارات با نام مستعار "کمی اسپارت" سابق ایالات متحده آمریکا وزیر دفاع جیم برخوردار است که به برخی از 5000 سربازان آمریکایی بسیاری در Al Dhafra پایگاه هوایی. همچنین میزبان شلوغ ترین بندر برای نیروی دریایی ایالات متحده در خارج از ایالات متحده در دبی جبل علی پورت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"داشتن" کمی Sparta' با چینی ها نظارت شبکه باید یک نگرانی برای ایالات متحده" Vittori گفت.

___

دنبال جان Gambrell در توییتر در www.twitter.com/jongambrellAP.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب