مجازی و مراقبت های دیگر برای رفع COVID-19 دراز مدت مراقبت از فاجعه

داستان در حال ظهور از دراز مدت مراقبت از امکانات در سراسر انتاریو چیزی از دلخراش. نزدیک به نیمی از COVID-19 مر

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399

داستان در حال ظهور از دراز مدت مراقبت از امکانات در سراسر انتاریو چیزی از دلخراش. نزدیک به نیمی از COVID-19 مرگ و میر در کانادا مرتبط دراز مدت مراقبت از خانه. در یک گزارش اخیر پنج خانه های سالمندان در انتاریو جزئیات جدیدی از سالمند آزاری و غفلت شرایط غیر بهداشتی و شدید و فرسودگی شغلی شخصی حمایت کارگران (PSWs) در تلاطم این بیماری همه گیر.

اما چالش های پیش راه انتاریو برای مراقبت سالمندان خود را گسترش فراتر از ماه های اخیر. PSWs در خانه های سالمندان احساس مزمن کم ارزش توسط سیستم مراقبت های بهداشتی دریافت دستمزد پایین برای ساعت های طولانی و شرایط کاری شدید.

ستاره پرسید که یک دانشجو و فارغ التحصیل اخیر از برنامه های متخصص در مراقبت ارشد و سیاست عمومی آنچه آنها را به عنوان راه حل به انتاریو خانه سالمندان بحران است.

هارون St. Pierre دانشگاه Laurentian

صرف نظر از COVID-19 همه گیر مختلفی وجود دارد که عمده مشکلات ارشد مراقبت در انتاریو است. یکی از بزرگترین است که با نیروی انسانی و استخدام; وجود ندارد مردم به اندازه کافی مراقبت از سالمندان.

در انتاریو ما باید یک حداقل دستمزد برای PSWs که چند دلار بالاتر از استاندارد حداقل دستمزد. مقدار زیادی از PSWs را کمی بیشتر از آن مقدار. به طوری که یک مانع بزرگ است که dissuades مردم به خصوص افراد جوان از دنبال یک حرفه ای در این منطقه است. با توجه به کار PSWs باید انجام دهید — مراقبت از افراد در آسیب پذیر ترین — سزاوار آنها را بسیار بیشتر است.

سازمان در سراسر بخش همچنین نیاز به فکر می کنم در مورد چگونه آنها را استخدام. رفتن به دانشگاه ها و کالج های انجام کار پا را در بیشتر افراد جوان کمک خواهد کرد به طور قابل توجهی. دانشجويان و حتی PSW دانش آموزان همیشه آگاه از کارهایی که ممکن است در دسترس به آنها. رفتن به طور مستقیم به این مکان اطلاع رسانی به دانش آموزان کار خود را در گزینه های کمک خواهد کرد که حل و فصل برخی از این عمده مسائل مربوط به نیروی انسانی.

لامیا Aganagic دانشگاه تورنتو (به تازگی فارغ التحصیل)

ما در مواجهه با یک چالش جمعیتی در انتاریو است. تعدادی از سالمندان نیاز به مراقبت است که انتظار می رود به طور قابل توجهی افزایش دهد تا سال 2030. استانی دولت در خاص روبرو هستند و هزینه های بالاتر و هزینه های خدمات مقررات زیرا ما شاهد افزایش تعداد سالمندان با یک یا بیشتر از شرایط مزمن. شما ممکن است دریابید که بیماران نه تنها در برخورد با زوال عقل و آلزایمر بلکه یک تحرک اختلال یا بیماری روانی است. این همه اثرات مراقبت از آنها نیاز به دریافت خواهید کرد.

یکی از راه های کاهش چالش های است که به دنبال به مجازی مراقبت; مراقبت است که به طور کلی اتفاق می افتد از طریق تلفن و یا از طریق ویدئو. انتاریو Telemedicine Network (OTN) که توابع به عنوان یک مجازی-مراقبت شبکه در انتاریو آیا این خوب است اما این سیستم می تواند به طور قابل توجهی گسترش یافته.

مجازی مراقبت می شود به خصوص زمانی مفید است که با توجه به چیزهایی مانند بیمار نقل و انتقالات در دراز مدت مراقبت از خانه (LTC). ارشد بیماران در حال انتقال از یک LTC خانه به اورژانس در افزایش خطر مرگ چون آنها در معرض یک دسته کامل از چیزهای دیگر در راه است و ممکن است آنها را تا پایان در یک دولت که بدتر از زمانی که آنها به سمت چپ. این نقل و انتقالات اغلب غیر ضروری. با مجازی مراقبت پزشکان می تواند در شناسایی بیمارانی که نیاز به مشاوره و سپس اطلاع خود را به بیمارستان های منطقه ای و کمک به کاهش غیر ضروری و انتقالات. در این راه مجازی مراقبت با این نسخهها کار به عنوان یک نوع اقدام پیشگیرانه با از بین بردن غیر ضروری و انتقالات و خطرات مرتبط با آنها.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر
Jacob Lorinc
یعقوب Lorinc است اخبار خبرنگار کار از ستاره رادیو اتاق در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @jacoblorinc
آخرین مطالب