ویرجینیا قاضی بلوک برنامه ای برای حذف مجسمه Robert E. Lee

بزرگنمایی این تصویر جمع آوری مردم در این Robert E. Lee بنای تاریخی در حال حاضر تحت پوشش اعتراض نقاشی

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

جمع آوری مردم در این Robert E. Lee بنای تاریخی در حال حاضر تحت پوشش اعتراض نقاشی های دیواری, در, Richmond, Va., در روز یکشنبه. یک قاضی روز دوشنبه با صدور دستور موقت در برابر حذف آن. J. Scott Applewhite/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
J. Scott Applewhite/AP

یک قاضی در Richmond, Va., با صدور دستور موقت مسدود کردن و حذف یک مجسمه مؤتلفه ژنرال رابرت E. Lee تا زمانی که یک طرح دعوی در دادگاه به دنبال توقف حذف شنیده می شود.

در میان کشور تظاهرات خواستار پایان دادن به خشونت پلیس علیه آمریکایی های آفریقایی تبار پس از کشتن جورج فلوید, ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم هفته گذشته دستور حذف مجسمه "در اسرع وقت" و در انبار قرار داده شده.

اما در روز دوشنبه قاضی Bradley B. Cavedo ریچموند مدار دادگاه صادر 10 روز حکم با استناد به طرح دعوی در دادگاه واصل شده توسط William C. گرگوری که ادعا می کند ویرجینیا وعده داده شده به "صادقانه گارد" و "محبت محافظت از" مجسمه هنگامی که زمین در آن واقع شده است در ضمیمه شد توسط دولت در سال 1890.

بزرگنمایی این تصویر

خدمه از وزارت ویرجینیا خدمات عمومی طول می کشد اندازه گیری آنها به عنوان بازرسی مجسمه مؤتلفه ژنرال رابرت E. Lee بنای تاریخی در خیابان. در روز دوشنبه. استیو Helber/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیو Helber/AP

گرگوری توضیح داده شده است در این شکایت به عنوان یک نسل از دو امضا کنندگان به عمل است.

"[گریگوری] خانواده گرفته شده پراید برای 130 سال در این مجسمه در حال استراحت بر زمین متعلق به خانواده اش و انتقال به کشورهای مشترک المنافع در نظر مشترک المنافع قرارداد تضمین برای همیشه برای مراقبت و حفاظت از لی بنای تاریخی" طرح دعوی در دادگاه می گوید.

قضات را می گوید آن است که در جهت منافع عمومی به انتظار قطعنامه در مورد محاسن قبل از از بین بردن مجسمه.

سخنگوی فرماندار آلنا Yarmosky در بیانیه ای گفت: که تصمیم قاضی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

"فرماندار نرتهم باقی می ماند متعهد به از بین بردن این نماد تفرقه از ویرجینیا, شهرستان پایتخت و ما با اعتماد به نفس در قدرت خود را به انجام," او گفت:.

این طرح توسط نرتهم یک دموکرات برای حذف مجسمه لی می آید در میان فشار در سال های اخیر برای حذف بناهای تاریخی و نمادهای دیگر کنفدراسیون.

در Fredericksburg, Va., 800 پوند برده حراج بلوک دوستیابی به 1840s برداشته شد از این شهر مرکز شهر و یک هفته پیش یک مجسمه یادبود مؤتلفه سربازان برداشته شد از شهر اسکندریه ،

در ریچموند بیش از آخر هفته تظاهرات سرنگون مجسمه ژنرال کارتر ویلیامز Wickham یک مؤتلفه افسر سواره نظام و سیاستمدار.

سه سال پیش برنامه ریزی شده حذف یکی دیگر از مجسمه لی در Charlottesville, Va., باعث مخالفت در قالب یک "متحد حق" رالی با حضور سفید ملی است که منجر به مرگ یک ضد تظاهرات.

روز دوشنبه در دانشگاه آلاباما در زمان پایین یادبود به مؤتلفه سربازان و پلاک تجلیل از دانش آموزان که به خدمت در مؤتلفه ارتش و سپاه دانشکده افسری.

در تگزاس ده ها تن از مؤتلفه مجسمه ها و نشانه های حذف شده در سال های اخیر است.

صحبت های هفته گذشته در همه چیز در نظر گرفته, Northam NPR گفت که مجسمه لی "است که نمادی از ظلم و ستم و تفرقه."

"من فکر می کنم [ما] یک تقاطع در این کشور که در آن ما می توانید یکی از راه های به سوی وحدت و آوردن مردم با هم و یا ما می توانیم مسیر دیگر بیشتر تفرقه," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب