ویرجینیا تفنگ محدوده می تواند بازگشایی — فرماندار تجاوز اقتدار خود را قاضی قوانین

بزرگنمایی این تصویر رژیم صهیونیستی. رالف نرتهم دیده می شود ماه گذشته اشتباه بود به تفنگ محدوده در پا

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رژیم صهیونیستی. رالف نرتهم دیده می شود ماه گذشته اشتباه بود به تفنگ محدوده در پاسخ به گسترش coronavirus دولت حکم دادگاه دوشنبه. استیو Helber/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیو Helber/AP

ویرجینیا تفنگ محدوده می ماند و باز با وجود رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم منظور بسته شدن غیر ضروری کسب و کار در سراسر کشور در پاسخ به کروناویروس همه گیر دولت قاضی حکومت شنبه.

در ماه مارس اجرایی سفارش نرتهم گنجانده شده بود داخل سالن تیراندازی محدوده میان کسب و کار به طور موقت توقیف برای جلوگیری از گسترش COVID-19. در پاسخ به محدوده عکسبرداری SafeSide شکایت کرد و درخواست دادگاه برای جلوگیری از سفارش. قاضی F. پاتریک event magazine اعطا درخواست منع اجرای قانون از مسدود کردن دسترسی شهروندان به اسلحه برد.

نرتهم فاقد اقتدار به تفنگ محدوده event magazine گفت: از آنجا که دولت اساسنامه مدل در متمم دوم قانون اساسی ایالات متحده به شهروندان حق حمل سلاح است. "در مواقع اضطراری فرماندار داده شده است بزرگ احترام اما [اساسنامه] به طور خاص محدودیت اقتدار خود را در رابطه با حق نگه داشتن و حمل سلاح" event magazine نوشت.

"هدف از این حق این است که یک جمعیت آموزش دیده و با سلاح گرم به منظور دفاع از مشترک المنافع" event magazine نوشت. "آموزش صحیح و تمرین در یک محدوده ... اساسی برای حق نگه داشتن و حمل سلاح است."

"دادگاه درک فرماندار تمایل به محافظت از شهروندان ما بزرگ مشترک المنافع" event magazine گفت. "اما در نظر گرفتن مراحل را برای جلوگیری از گسترش COVID-19 او در زمان یک گام فراتر از آنچه مجاز است."

در بیانیه دادستان کل علامت شاه ماهی گفت که دفتر او بود با توجه به نحوه پاسخ دهند. "فرماندار نرتهم تلاش برای نجات جان انسان ها و کاهش سرعت گسترش COVID-19 لازم و اثبات موثر باشد اما متاسفانه لابی اسلحه معتقد است که توانایی به ساقه یک تفنگ در داخل خانه در طول این بیماری همه گیر است که ارزش به خطر گسترش بیشتر ویروس و ساخت ویرجینیا جوامع و خانواده ها کمتر امن" شاه ماهی گفت: با توجه به آسوشیتد پرس.

دانشگاه ویرجینیا قانون پروفسور ریچارد Schragger گفت ویرجینیایی-خلبان که این حکم تنها در مورد اونورتر تفنگ محدوده — اما استدلال می تواند به هر یک پس از آن پرونده های حقوقی مطرح شده توسط دیگر تفنگ در محدوده دولت است.

SafeSide بود پیوست دادخواست توسط Gun Owners of America, the Association of Virginia تفنگ محدوده و ویرجینیا شهروندان دفاع لیگ. Philip Van Cleave, رئيس جمهور از ویرجینیا شهروندان دفاع لیگ گفت: AP گروه خود سعی خواهد کرد به گسترده تر حاکم است که اعمال می شود در سطح ایالت.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب