فرماندار ویرجینیا به پیشنهاد Juneteenth به عنوان دولت تعطیلات

RICHMOND, Va. - ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم اعلام کرد که او پیشنهاد ساخت Juneteenth — یک روز که یا

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399

RICHMOND, Va. - ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم اعلام کرد که او پیشنهاد ساخت Juneteenth — یک روز که یادآور پایان برده داری در آمریکا — تعطیلات رسمی در وزارت امور خارجه بود که پس از صفحه اصلی به پایتخت کنفدراسیون.

Juneteenth که همچنین به نام روز رهایی و آزادی در روز جشن سالانه در ماه ژوئن 19. تگزاس برای اولین بار ساخته شده آن را یک وضعیت تعطیلات در سال 1980.

تعطیلات خواهد بود پرداخت و بعد برای همه کارکنان دولت است. نرتهم گفت که او فکر می کند ویرجینیا خواهد بود تنها دولت دوم برای انجام این کار.

"آن زمان ما بالا بردن این" نرتهم گفت: ژوئن 19 بزرگداشت. "نه فقط یک جشن و برای برخی از ویرجینیایی اما یکی از اذعان و جشن همه ما است."

بزرگداشت تعطیلات 19 ژوئن 1865 زمانی که اخبار در نهایت به آمریکایی های آفریقایی تبار در تگزاس که رئیس جمهور آبراهام لینکلن صادر کرده است رهایی اعلامیه آزادی بردگان زندگی در Confederate states دو سال پیش از آن. زمانی که اتحادیه سربازان وارد در گلوستون به خبری که برده داری شده بود لغو بردگان سابق را جشن گرفتند.

نرتهم بود پیوست روز شنبه در کنفرانس خبری توسط نوازنده Pharrell Williams, چه کسی از ویرجینیا است. ویلیامز گفت: Juneteenth سزاوار همان سطح از شناخت و جشن به عنوان روز استقلال.

"در اینجا ما روز و اگر شما عاشق آن خواهید بود روز خود را بیش از حد" ویلیامز گفت.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هفته گذشته اعلام کرد که او موکول یک کمپین تجمع که برنامه ریزی شده بود در Tulsa, اوکلاهما در Juneteenth. اعلام تجمع کرده بود موجب اعتراض زیرا تولسا در سایت قرار گرفت یکی از بدترین موارد خشونت نژادی در تاریخ ایالات متحده در سال 1921 زمانی که صدها نفر از آمریکایی های آفریقایی تبار بودند قتل عام توسط یک اوباش که سوخته و سیاه و سفید متعلق به کسب و کار و خانه است.

در اوایل سال جاری نرتهم قوانین امضا scrapping لی-Jackson روز جشن دولت پس از دو متفق ژنرال.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب