فرماندار ویرجینیا خواستار تغییر نام مدارس که به افتخار رهبران مؤتلفه

بزرگنمایی این تصویر ثبت نام برای J. E. B. استوارت در, Falls Church, Va., به نام پس از slaveholding م

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ثبت نام برای J. E. B. استوارت در, Falls Church, Va., به نام پس از slaveholding مؤتلفه کلی عکس در سال 2017. تغییر نام بود به عدالت دبیرستان دو سال پیش. مت Naughton/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Naughton/AP

ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم نوشته است نامه ای به مدارس سراسر کشور گفت: او می خواهد به تغییر نام مدارس و کثافت تجلیل مؤتلفه رهبران.

"هنگامی که ما مدارس دولتی هستند پس از نام افرادی که پیشرفته برده داری و نژادپرستی نظاممند و ما اجازه می دهد کسانی که نام خود را به باقی می ماند در اموال مدرسه ما تلویحا تایید ارزش های خود را به عنوان خود ما" نرتهم یک دموکرات نوشت: در نامه مورخ دوشنبه.

"این دیگر قابل قبول" او گفت:, هشدار دهنده از "حادثه تاثیری بر دانش آموزان و خانواده ها و معلمان و کارکنان در تمام زمینه."

"در حال حاضر زمان برای تغییر" نام "به بازتاب فراگیر و متنوع و استقبال جامعه مدرسه هر کودک سزاوار و ما به عنوان رهبران مشترک المنافع را یک وظیفه مدنی به فاستر," او گفت:.

حتی قبل از نرتهم نامه های مدارس عمومی فیرفکس کانتی مدیره رای دادند و در ماه گذشته به نام Robert E. Lee دبیرستان با بدن دانش آموز متهم به تصمیم گیری در یک نام جدید قبل از شروع ترم پاییز.

مدرسه تخته در Prince William County و Loudoun County نیز در انتخاب نام مشابه تغییرات.

در شهر نورفولک گفت: به اکثر مدارس تجلیل مؤتلفه آمار و ارقام از هیئت مدیره مدرسه است که انتظار می رود برای دیدار این هفته به بحث در مورد حرکت رو به جلو در تغییر نام با توجه به 13 اخبار.

ساختمان های عمومی — به ویژه مدارس دولتی — پس از نام رهبران مؤتلفه آمده اند برای تمدید موشکافی در ماه های اخیر در میان سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات. مجسمه ها و بناهای تاریخی به برخی از این چهره های تاریخی نیز با زور و اجبار کشیده شدند. یک هفته پیش یک مجسمه مؤتلفه ژنرال استون وال جکسون برداشته شد در پایتخت ایالت ریچموند در یک سفارش از شهردار. در روز سه شنبه خدمه کار در ریچموند حذف یک مجسمه مؤتلفه ژنرال J. E. B. استوارت به عنوان یک جمعیت نگاه و تشویق می کردند.

بسیاری از مؤتلفه مجسمه ساخته شد در دهه های پس از جنگ داخلی به عنوان سفید رهبران به دنبال جلال "علت از دست رفته" از جنوب و تقویت Jim Crow قوانین به منظور جداسازی مردم سیاه و disenfranchise آنها را در غرفه رای گیری.

ماه گذشته رئیس جمهور تهمت صدور یک فرمان اجرایی اعزام Department of Homeland پرسنل امنیتی برای حفاظت از بناهای تاریخی از آنچه که او به نام "آنارشیست ها و چپ افراطی." هفته گذشته در یک جداگانه اقدام اجرایی تهمت دستور ایجاد یک "باغ ملی آمریکا قهرمان" به خانه برخی از این مجسمه به پایان خواهد رسید بعد از جولای 4, 2026.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن