به ما می گوید مرد به ضرب گلوله کشته در پاکستان دادگاه آمریکایی

اسلام آباد - یک مرد به ضرب گلوله کشته پایین این هفته در پاکستان دادگاه در حالی که ایستاده در دادگاه به اتهام ت

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399

اسلام آباد - یک مرد به ضرب گلوله کشته پایین این هفته در پاکستان دادگاه در حالی که ایستاده در دادگاه به اتهام توهین به مقدسات یک شهروند ایالات متحده با توجه به یک وزارت امور خارجه ایالات متحده در بیانیه ای.

طاهر نسیم بود "اغوا به پاکستان" از خانه اش در ایالت ایلینوی و نو در کشور قوانین توهین به مقدسات که بین المللی حقوق بشر و به دنبال لغو بیانیه صادر شده در اواخر روز پنجشنبه گفت. آن را نداد در شرایطی است که در آن نسیم به دست می آمد در جنوب کشور آسیایی است.

پاکستان بحث برانگیز قانون توهین به مقدسات خواستار مجازات اعدام برای هر کسی که در بر داشت به جرم توهین به اسلام اما در پاکستان صرف اتهام توهین به مقدسات می تواند باعث اوباش به شورش و اوباش به ارتکاب قتل است.

"ما شوکه شده متاثر و خشمگین که شهروند آمریکایی طاهر نسیم کشته شد دیروز در داخل پاکستان دادگاه" وزارت امور خارجه بیانیه بخوانید.

مقامات پاکستانی گفت: Naseem شد و به اتهام توهین به مقدسات پس از او خودش را اعلام كرد. پلیس در شمال غربی پیشاور استان در ابتدا شناسایی شده او را به عنوان طاهر Shameem احمد ولی بعدا خود را اصلاح کرد.

هیچ نظر فوری از مقامات پاکستانی و ضارب شناسایی شده به عنوان خالد خان دستگیر شد. این روشن نیست که او چگونه وارد دادگاه و موفق به گرفتن گذشته امنیت با یک سلاح. نسیم جان قبل از او می تواند حمل و نقل را به یک بیمارستان است.

"ما مصرانه از پاکستان بلافاصله پس از اصلاح آن اغلب مورد آزار قرار گرفته توهین به مقدسات و قوانین آن دادگاه سیستم است که اجازه می دهد از جمله موارد نقض حقوق بشر رخ می دهد و به اطمینان حاصل شود که این مظنون تحت تعقیب قرار به حد کامل قانون" گفت: بیانیه صادر شده توسط Farahnaz قهوه ای وزارت امور خارجه به اصل معاون سخنگوی.

اگر چه مقامات پاکستانی هنوز به انجام حکم اعدام برای توهین به مقدسات وجود دارد نمرات متهم به اعدام. اکثر مسلمانان هستند و بسیاری متعلق به Ahmadyya فرقه از اسلام ناسزا جریان اصلی مسلمانان به عنوان مرتدان.

علاوه بر این وزارت امور خارجه ایالات متحده کمیسیون بین المللی آزادی محکوم به قتل است.

"پاکستان قوانین توهین به مقدسات در حال غیرقابل دفاع برای شروع, اما این ظالمانه است فراتر از باور است که دولت پاکستان بود قادر به نگه داشتن یک فرد از بودن به قتل در دادگاه قانون برای ایمان خود و یک شهروند آمریکا با اینحال" کمیسر جانی مور در بیانیه ای گفت.

"پاکستان باید محافظت از اقلیت های مذهبی از جمله افراد متهم به توهین به مقدسات به منظور جلوگیری از چنین غیر قابل تصور تراژدی" مور در بیانیه ای گفت:.

این کمیسیون اعلام کرد پاکستان یک "کشور از نگرانی خاص" در آن سال 2020 گزارش منتشر شده در ماه گذشته به دلیل درمان آن از اقلیت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اقلیت های مذهبی در پاکستان به طور فزاینده ای تحت حمله حتی به عنوان نخست وزیر عمران خان موعظه "تحمل" پاکستان است. ناظران هشدار می دهند حتی سخت تر از بار پیش رو به عنوان خان vacillates بین تلاش برای ایجاد یک کثرت گرا ملت و محافظه کار اسلام ،

یک فرماندار پنجاب کشته شد توسط خود نگهبان در سال 2011 پس از او در دفاع از یک زن مسیحی آسیا بی بی بود که متهم به توهین به مقدسات. او تبرئه شد پس از گذراندن هشت سال در انتظار اعدام در یک مورد است که جلب توجه رسانه های بین المللی. در مواجهه با تهدید به مرگ از افراط گرایان اسلامی بر آزادی او پرواز به کانادا برای پیوستن به دخترش سال گذشته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب