به ما می گوید هکرهای چینی ممکن است با هدف قرار دادن ویروس محققان

واشنگتن - سازمان انجام تحقیقات به COVID-19 ممکن است هدف حمله هکرها کامپیوتر, مرتبط با دولت چین با توجه به اف ب

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399

واشنگتن - سازمان انجام تحقیقات به COVID-19 ممکن است هدف حمله هکرها کامپیوتر, مرتبط با دولت چین با توجه به اف بی آی و وزارت امنیت داخلی.

نه آژانس ذکر شده نمونه های خاصی شنبه, اما آنها هشدار داده است که موسسات و شرکت های درگیر در کار بر روی واکسن درمان و تست برای رمان coronavirus باید اقدامات امنیتی اضافی برای محافظت از اطلاعات و آگاهی از تهدید بالقوه.

"چین در تلاش برای هدف قرار دادن این بخش مطرح یک تهدید مهم به ملت ما پاسخ به COVID-19" گفت: بیانیه ای از ایالات متحده, امنیت و زیرساخت های آژانس امنیت. "این اعلام در نظر گرفته شده است به منظور بالا بردن آگاهی برای موسسات تحقیقاتی و آمریکا و ارائه منابع و راهنمایی برای کسانی که ممکن است هدف قرار دادند."

می آید در میان افزایش تنش ها میان دو کشور بیش از این منبع از شیوع و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شکایت که چین را به اندازه کافی هشدار جهانی به خطرات ناشی از کروناویروس جدید.

هشدار نیز پژواک دیرینه آمریکا شکایت که چین درگیر است در عمده فروشی سرقت از تکنولوژی و تجارت اسرار به ساخت آن اقتصاد است.

موسسات دریافت کرده اند که توجه رسانه ها را برای تلاش های خود را مرتبط با COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس باید فرض کنیم که آنها خواهد بود هدف قرار داده و باید اقدامات احتیاطی وزارت دادگستری گفت.

"پتانسیل سرقت این اطلاعات را خدشه دار تحویل امن و موثر و کارآمد گزینه های درمان" آن گفت:.

اف بی آی و آژانس امنیت سایبر گفت: آنها صدور هشدار برای بالا بردن آگاهی عمومی از این تهدید بالقوه و گفت اضافی جزئیات فنی منتشر خواهد شد در روزهای آینده.

چین در دفاع از خود در پاسخ به این ویروس و سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian را تکذیب کرد دولت درگیر شد در هر گونه تلاش برای سرقت ویروس-اطلاعات مربوط به روز دوشنبه پس از برخی رسانه ها در گزارش های هشدار دهنده در پیش است.

"ما پیشرو دنیا در COVID-19 درمان و واکسن پژوهش" ژائو به خبرنگاران گفت:. "این غیر اخلاقی است به هدف چین با شایعات و دشنامها در صورت عدم وجود هیچ گونه شواهد است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن