تحریم های جدید آمریکا علیه مقامات چینی بیش سرکوب اقلیت های

واشنگتن - ایالات متحده در روز پنج شنبه تحریم های تحمیل شده بر سه مقامات ارشد حزب کمونیست چین از جمله یک عضو دف

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399

واشنگتن - ایالات متحده در روز پنج شنبه تحریم های تحمیل شده بر سه مقامات ارشد حزب کمونیست چین از جمله یک عضو دفتر سیاسی حاکم به اتهام نقض حقوق بشر با هدف قرار دادن اقلیت های قومی و مذهبی که چین در بازداشت است و در بخش غربی کشور است.

تصمیم به نوار این مقامات ارشد از ورود به ایالات متحده آمریکا است که در آخرین سری از اقدامات مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گرفته شده در مقابل چین به عنوان روابط وخامت بیش از coronavirus pandemic, حقوق بشر, دلار هنگ کنگ و تجارت است. درست یک روز پیش از این دولت اعلام کرده بود ویزا ممنوعیت علیه مقامات تلقی مسئول محرومیت خارجی' دسترسی به تبت. یکشنبه گام, اما, بازدید بیشتر سطح ارشد رهبری است و به احتمال زیاد به قرعه کشی با پاسخ تند پکن.

"ایالات متحده نمی خواهد بیکار ایستادگی به عنوان حزب کمونیست چین انجام نقض حقوق بشر هدف قرار دادن Uighurs قومی قزاق ها و اعضای دیگر گروه های اقلیت در سین کیانگ شامل کار اجباری دلخواه توده بازداشت و مجبور کنترل جمعیت و تلاش برای پاک کردن فرهنگ خود و اسلام و ایمان" وزیر امور خارجه مایک Pompeo در بیانیه ای گفت.

Pompeo بیانیه همراه اعلام مشابه از وزارت خزانه داری گفت اضافی ویزا محدودیت های قرار داده شده در دیگر چینی حزب کمونیست مقامات اعتقاد به مسئول و یا همدستی در این ناعادلانه بازداشت و یا سوء استفاده از Uighurs قومی قزاق ها و اعضای دیگر گروه های اقلیت.

اقدامات اعمال شده علیه ارشد مقامات چینی به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور فزاینده به دنبال مقصر چین برای گسترش COVID-19 در ایالات متحده و فراتر از آن و متهم خود را presumptive چلنجر در ماه نوامبر انتخابات سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن بودن نرم در چین است.

سه مقامات هدفمند با نام بودند از: چن Quanguo حزب از سین کیانگ اویغوری منطقه خودمختار در شمال غربی چین و عضو دفتر سیاسی; Zhu هیلون, پارتی, منشی, از سین کیانگ سیاسی و حقوقی کمیته; و وانگ Mingshan, پارتی, منشی, از سین کیانگ عمومی اداره امنیت.

آنها خود را فوری اعضای خانواده در حال ممنوع از ورود به ایالات متحده است.

Pompeo همچنین اعلام کرد که او با قرار دادن اضافی ویزا محدودیت های چینی دیگر مقامات حزب کمونیست معتقد به مسئول و یا همدستی در "ناعادلانه بازداشت و یا سوء استفاده" از Uighurs قومی قزاق ها و اعضای دیگر گروه های اقلیت در سین کیانگ. اعضای خانواده خود را نیز مشمول محدودیت های مسافرتی.

در سال های اخیر دولت چین بازداشت حدود 1 میلیون یا بیشتر قومی ترک اقلیت. از اقلیت های قومی هستند برگزار شد در اردوگاه های اقامت اجباری و زندانها جایی که آنها در معرض ایدئولوژیک نظم و انضباط مجبور به محکوم کردن خود به دین و زبان و جسمی مورد آزار قرار گرفته. چین طولانی مشکوک به Uighurs که عمدتا مسلمان از پناه دادن به گرایش های جدایی طلب به دلیل مجزا فرهنگ و زبان و دین است.

چین رسما ملحد دولت کمونیستی در ابتدا منکر از اردوگاه های اقامت اجباری در سین کیانگ اما در حال حاضر می گوید که آنها در حال آموزش فنی و حرفه ای تسهیلات با هدف مقابله با اسلام افراط گرایی و گرایش های جدایی طلب.

چین می گوید سین کیانگ شده است قلمرو آن و ادعا می کند آن است که آوردن رفاه و توسعه گسترده منابع غنی منطقه است. بسیاری از جمله سین کیانگ بومی گروه های قومی می گویند که آنها در حال رد گزینه های اقتصادی در حمایت از مهاجران از جاهای دیگر در چین است و خود را مسلمان ایمان و منحصر به فرد فرهنگ و زبان هستند که به تدریج ریشه کن کرد.

در ماه دسامبر گذشته سین کیانگ مقامات اعلام کرد که اردوگاه بسته شده بود و همه بازداشت شدگان بود "فارغ التحصیل" ادعا دشوار است برای اثبات مستقل داده شده تنگ نظارت و محدودیت در گزارش خود در منطقه است. برخی از Uighurs و قزاق ها گفته اند AP که بستگان خود را آزاد شده اند اما بسیاری دیگر می گویند عزیزان خود باقی می ماند در بازداشت بودند و محکوم به زندان و یا انتقال به کار اجباری در کارخانه های.

در اکتبر 2019 در ایالات متحده تحمیل محدودیت های ویزا از مقامات چینی "اعتقاد به مسئول و یا همدستی در" بازداشت مسلمانان در سین کیانگ. آن را نیز در لیست سیاه بیش از دو دوجین شرکت های چینی و سازمان های مرتبط به نقض حقوق بشر در منطقه — از جمله نظارت تولید کنندگان فن آوری و سین کیانگ عمومی اداره امنیت — به طور موثر مسدود کردن آنها از آمریکا خرید محصولات.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن امضا قانون تصویب و با حمایت قاطع از کنگره الزامی است که افراد از جمله چن, در صورت تحریم برای سرکوب Uighurs. این قانون همچنین مستلزم آن است که ایالات متحده کسب و کار و افراد به فروش محصولات یا عامل در سین کیانگ اطمینان از فعالیت های خود را نمی کمک به نقض حقوق بشر از جمله استفاده از کار اجباری.

___ AP دیپلماتیک نویسنده متی لی کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب