ما جاده مرگ و میر در ماه مارس با وجود ویروس محدودیت

دیترویت - نرخ کشنده خودرو تصادفات در آمریکا شروع به پریدن کرد به طور چشمگیری در مارس حتی اگر تعداد مایل رانده

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399

دیترویت - نرخ کشنده خودرو تصادفات در آمریکا شروع به پریدن کرد به طور چشمگیری در مارس حتی اگر تعداد مایل رانده کاهش یافت با توجه به کروناویروس اقامت-صفحه اصلی سفارشات.

شورای امنیت ملی گفت: بر اساس ارقام اولیه از کشورهای تعداد تصادفات منجر به مرگ در هر 100 میلیون مایل رانده رز یک "هشدار دهنده" 14 ٪ در مقایسه با ماه مارس 2019.

این گروه با اشاره به گزارش های موردی از متحده از افزایش بی پروا رانندگی و سرعت با توجه به نزدیک به ترافیک بزرگراه ها در هنگام خاموش شدن ناگهانی است که در اثر آن در ماه مارس آخرین ماه که آمار در دسترس هستند.

"در هر مایل سفر جاده های ما کمتر امن از آنها قبل از COVID-19" گفت: Ken Kolosh ایمنی شورای مدیر آمار.

افزایش در آمد حتی اگر اقامت-صفحه اصلی سفارشات شروع نمی شود در بسیاری از این کشور تا اواسط ماه مارس Kolosh گفت.

هنوز تعداد تلفات در هر 100 میلیون مایل رانده شد 1.22 در ماه مارس در مقایسه با 1.07 یک سال پیش از آن.

تا مطمئن شوید که تعداد واقعی ترافیک مرگ و میر در ایالات متحده کاهش یافت 8 درصد در ماه مارس در مقایسه با یک سال پیش از آن به عنوان مایل سفر کاهش یافته است 18.6% با توجه به ایمنی شورای. اما Kolosh گفت: مرگ و میر باید کاهش یافته به همان میزان که تعداد مایل رانده شده.

در آوریل فرمانداران ایمنی بزرگراه انجمن گزارش داد که خالیتر خیابان ممکن است تشویق رانندگان به دست انداختن ایمنی ترافیک ، بسیاری متحده گزارش می دهد افزایش چشمگیر در سرعت. در لس آنجلس, سرعت, شد تا به میزان 30% در برخی خیابان ها در حالی که مقامات در کلرادو, ایندیانا, نبراسکا و یوتا سنجش زمان وسایل نقلیه رفتن بیش از 100 مایل در ساعت این انجمن گفت.

بالاتر از نرخ مرگ و میر بر خلاف قبلی رکود زمانی که تعداد مرگ و میر در هر مایل رانده سقوط کرد Kolosh گفت. "چیزی بسیار متفاوت است که اتفاق می افتد در این شرایط فعلی با این بیماری همه گیر" او گفت:. "بسیاری از رانندگان در حال باز کردن جاده ها به عنوان یک دعوت نامه برای یک فصل باز در سرعت و سایر رفتارهای خطرناک."

Kolosh گفت: از آن باقی مانده است دیده شود که آیا این رفتار ادامه خواهد داد به عنوان متحده سهولت اقامت-خانه سفارشات و سعی کنید برای آوردن اقتصاد خود را به حالت عادی بازگشت.

اوایل این ماه دولت ایالات متحده ملی بزرگراه ترافیک ایمنی دولت تخمین زده است که ترافیک مرگ و میر کاهش یافت و 1.2 درصد در سال گذشته به 36,120.

اما ایمنی شورا گفت که حتی با تعدادی از بزرگراه مرگ و میر رو به کاهش در ماه مارس آنها تا حدود 2 درصد برای سه ماه اول از سال است. این معکوس یک روند رو به پایین در تصادفات منجر به مرگ این شورا گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

Kolosh گفت: یک اقتصاد قوی و زمستان معتدل در بسیاری از ملت ناشی مردم به درایو بیشتر افزایش تعداد مرگ و میر.

برای یادبود روز تعطیلات آخر هفته ایمنی شورای تخمین می زند که 366 نفر خواهد مرد در ایالات متحده جاده. اگر برآورد نگه می دارد آن خواهد بود که کمترین تعداد مرگ و میر برای تعطیلات دوره پس از سال 2014.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب