ما اعدام 2 مرد در یک هفته; وکلا گفت که او تا به حال به زوال عقل

TERRE HAUTE Ind. - ایالات متحده در روز پنج شنبه انجام آن دوم فدرال اعدام این هفته پس از یک وقفه نزدیک به دو ده

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399

TERRE HAUTE Ind. - ایالات متحده در روز پنج شنبه انجام آن دوم فدرال اعدام این هفته پس از یک وقفه نزدیک به دو دهه قتل توسط تزریق کشنده کانزاس مردی که وکلا مخالفت او زوال عقل و نامناسب اجرا شود.

Wesley Persian Purkey قرار داده بود به مرگ در فدرال تادیبی پیچیده در ترر هوت ایندیانا. Purkey بود و به جرم آدم ربایی و قتل 16 ساله دختر بچه جنیفر طولانی قبل از dismembering سوزش و آزادسازی بدن او در یک سپتیک برکه. او نیز به اعدام محکوم شده در دادگاه های ایالتی در کانزاس پس از استفاده از پنجه چکش برای کشتن یک زن 80 ساله ای که در حال فلج اطفال.

Purkey شد بسته به gurney داخل اعدام مجلسی. زندان رسمی حذف یک ماسک از Purkey و از او خواست اگر او می خواست به بیانیه پایانی.

او تکیه سر خود را کمی از gurney و گفت: "من عمیقا حسرت و درد و درد و رنج ناشی از جنیفر ، من عمیقا متاسفم."

او همچنین ابراز ندامت خود بالغ دختر رنج اقدامات او ایجاد می شود. "من عمیقا پشیمان درد من باعث به دختر من که دوست دارم خیلی," او گفت:.

آخرین کلمات او بودند: "این بررسی قتل واقعا نه در خدمت هیچ هدف ندارند. با تشکر از شما."

به عنوان کشنده شیمیایی شد تزریق Purkey گرفت و چند نفس عمیق بکشید و چشم بارها و بارها تخمگذار سر خود را به پایین در gurney. او در زمان مرگ شد 8:19 صبح به وقت شرق آمریکا.

خود روحانی مشاور شد و در اتاق با پوشیدن یک ماسک صورت و فولاد و به نظر می رسد به دعا خود را از دست دستکشهایش ریخته با هم برگزار شد در کف دست است.

دادگاه عالی پاک راه را برای اجرای حکم اعدام به محل تنها چند ساعت قبل از حکم در یک 5-4 تصمیم گیری است. چهار لیبرال قضات عقیده داشت مانند آنها را برای مورد اول در اوایل این هفته.

عدالت Sonia Sotomayor نوشت که "اقدام Purkey اعدام در حال حاضر با وجود این قبر سوال و واقعی با توجه به یافته های ذهنی خود صلاحیت کست یک کفن از قانون اساسی شک بیش از مهمترین و غیر قابل فسخ از صدمات." او پیوست اموزش Bader Ginsburg, Stephen Breyer و النا کاگان.

آن بود که دولت فدرال دوم اعدام پس از 17 سال وقفه. یکی دیگر از مرد دانیل دی لوئیس لی قرار گرفت و به مرگ چهار شنبه بعد از ساعت یازدهم قانونی مناقصه شکست خورده است.

هر دو اعدام شدند با تاخیر به روز بعد از آنها برنامه ریزی شده به عنوان قانونی کشمکش ادامه داد: در اواخر شب و به صبح روز بعد.

جنیفر پدر ویلیام و نامادری او با حضور Purkey اعدام. بلند گفت: تاخیر به اعدام شدند مشقت بار و او خوشحالم که آن را بیش از. او گفت که او امیدوار Purkey "رتس در جهنم."

"ما در زمان امروز آنچه که ما نیاز به مراقبت از" بلند گفت. "آن بوده است مدت زمان طولانی در حال آمدن است. او نیاز به گرفتن آخرین نفس خود را; او در زمان دختر من آخرین نفس. و وجود دارد برخی از حل و فصل. وجود ندارد و بسته شدن وجود دارد و هرگز به خاطر نمی شوم دختر من است."

وزارت دادگستری بوده است سوال برای برگزاری این اعدامها در وسط بدتر شدن بیماری همه گیر کوروناویروس باعث دعاوی بیش از ترس کسانی که سفر به این زندان می تواند آلوده. تصمیم به از سرگیری اعدام پس از نزدیک به دو دهه بود که با انتقاد به عنوان یک خطرناکی حرکت سیاسی در انتخابات سال مجبور مسئله ای است که در لیست بالا از آمریکا اولویت با توجه به 11 درصد نرخ بیکاری و بیماری همه گیر.

Purkey وکلا استدلال کرده بود وضعیت او وخیم شده بود که او را به شدت درک نمی کنند که چرا او در حال اجرا. آنها گفت که او بارها و بارها تجاوز جنسی به یک کودک مبتلا به بیماری اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی و دیگر بهداشت روانی شرایط.

موضوع Purkey سلامت روانی به وجود آمد در اجرا تا 2003 خود را محاکمه و هنگامی که بعد از حکم هیئت منصفه تا به حال به تصمیم می گیرید که آیا او باید به مرگ قرار داده در قتل جنیفر در کانزاس سیتی ، دادستان گفت که او مورد تجاوز قرار گرفته و با ضربات چاقو او را تجزیه و او با یک اره برقی سوخته و ریخته خاکستر او را 200 مایل (320 کیلومتر) را در یک سپتیک برکه در کانزاس است. Purkey شد به طور جداگانه محکوم به زندگی در ضرب و شتم مرگ 80 ساله مری اموزش عدل از Kansas City, Kansas.

Purkey تا به حال سابقه ترومای دوران کودکی بود که از نظر جنسی مورد آزار قرار گرفته توسط اعضای خانواده و یک کشیش کاتولیک بود و مورد ضرب و شتم توسط دیگر اعضای خانواده گفت: لیز Vartkessian یک کاهش متخصص که کار می کرد با Purkey تیم حقوقی و بازدید او ده ها بار در پنج سال گذشته است.

"در مورد او مملو از موارد که در آن او ابراز ندامت عمیق," او در مصاحبه ای گفت: در اوایل این ماه.

اما به تازگی Purkey سلامت روانی تا به حال به طور جدی رو به وخامت گذاشته و به نقطه او نمی استقامت برای بازدیدکننده داشته است خود را با تیم حقوقی و اغلب فراموش آمار و تاریخ, او گفت:.

اصلاح افسران بود برای کمک به او در نوشتن یک برنامه به یاد داشته باشید بازدید خود با وکلای خود, او گفت:.

او همچنین تا به حال سابقه طولانی از پارانویا و توهم و اعتقاد وزارت دادگستری در حال حرکت رو به جلو با اعدام او به دلیل بسیاری از شکایات و دعاوی او در زندان حتی بیشتر شکست خورده بود Vartkessian گفت.

دیوان عالی کشور نیز برداشته نگه دارید قرار داده شده در دیگر اعدام برای پنج شنبه و در ماه آینده.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

داستین Honken یک شخص مهم در میان یکدسته مواد مخدر از آیوا به جرم قتل پنج نفر در یک طرح به سکوت سابق نمایندگی مجاز و فروش برنامه ریزی شده بود برای اجرای حکم اعدام پنج شنبه.

___

Gresko گزارش از آرلینگتون ، آسوشیتد پرس نویسندگان کالین طولانی در واشنگتن و مایکل تارم در شیکاگو کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب