ما که کاهش روابط بیش ویروس طول می کشد عمل در برابر دلار هنگ کنگ

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت ایالات متحده را خاتمه ارتباط آن با سازمان به

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت ایالات متحده را خاتمه ارتباط آن با سازمان بهداشت جهانی بیش از دست زدن به آن از شیوع کروناویروس در چین آغاز خواهد شد و این روند برداشت خاص منافع تجاری هنگ کنگ به دلیل چینی دولت تحمیل امنیتی جدید در نیمه مستقل شهرستان.

دو اقدامات همراه با لغو ویزا برای برخی از شهروندان چینی آمده است که شکاف بین این دو کشور وسیعتر میشود.

مغلوب ساختن پیشی جستن که شکایت کرده برای هفته ها در مورد سازمان تجارت جهانی به عنوان ویروس تلفات رسید در ایالات متحده گفت: جهانی سلامت بدن موفق به اندازه کافی پاسخ به شیوع چون چین "کنترل" در سازمان جهانی.

"ما باید دقیق اصلاحات است که باید آن را و درگیر با آنها به طور مستقیم اما آنها حاضر به عمل" گفت: رئیس جمهور از کاخ سفید است. "از آنجا که آنها شکست خورده اند به درخواست و به شدت نیاز به اصلاحات ما خواهد بود امروز فسخ رابطه است."

ایالات متحده بزرگترین منبع حمایت مالی برای که و خروج آن است که انتظار می رود به طور قابل توجهی تضعیف این سازمان است. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ایالات متحده خواهد بود "هدایت" پول "دیگر در سراسر جهان و مستحق فوری جهانی بهداشت عمومی نیاز دارد" بدون ارائه جزئیات. او گفت: مقامات چینی "نادیده" گزارش خود تعهدات به چه کسانی و تحت فشار آن برای گمراه کردن جهان زمانی که این ویروس برای اولین بار کشف شد.

او اشاره کرد که ایالات متحده کمک در مورد $450 میلیون به جهان بدن در حالی که چین را فراهم می کند و حدود 40 میلیون نفر است.

تنش بیش از هنگ کنگ شده است افزایش بیش از یک سال به چین سرکوب معترضان و به دنبال اعمال کنترل بیشتر بر سابق بریتانیا قلمرو.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: دولت آغاز خواهد شد از بین بردن کامل "محدوده" از موافقت نامه های که تا به حال داده شده هنگ کنگ رابطه با ایالات متحده آمریکا که در سرزمین اصلی چین فاقد از جمله در تجارت و استرداد. او گفت: وزارت امور خارجه آغاز خواهد شد هشدار به شهروندان ایالات متحده را تهدید نظارت و دستگیری در هنگام بازدید از این شهر است.

رئیس جمهور همچنین گفت: آمریکا خواهد بود تعلیق ورود برخی از شهروندان چینی. او نمی ارائه جزئیات اما مقامات این هفته گفت که دولت بود و با توجه به اخراج هزاران نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی ثبت نام در دانشگاه های ایالات متحده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن