ما دادگاه فلسطين ترکی banker اعتقاد در ایران مورد

نیویورک - یک بانکدار بود و به درستی به اتهام کمک به ایران برای فرار از تحریم های ایالات متحده در یک مورد است ک

توسط MINERALNEWS در 30 تیر 1399

نیویورک - یک بانکدار بود و به درستی به اتهام کمک به ایران برای فرار از تحریم های ایالات متحده در یک مورد است که تنش در روابط خود با ترکیه تجدید نظر فدرال پنل روز دوشنبه گفت:.

این حکم توسط 2nd ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر در منهتن به این نتیجه رسیدند که Mehmet هاکان Atilla دریافت یک محاکمه عادلانه و بعد از او دستگیر شد در سال 2017 در طول سفر کسب و کار برای ایالات متحده است.

سه قاضی پنل وجود دارد گفت: شواهد کافی برای حمایت از هیئت داوران حکم گناه از جمله wiretapped مکالمات و صدها نفر از اسناد ایجاد که "Atilla بود دانستن شرکت کننده در تحریم فرار از طرح که شامل مسیریابی صدها میلیون دلار از طریق سیستم مالی آمریکا."

Atilla بازداشت و محاکمه کشید اعتراض از سطح بالای مقامات دولتی ترکیه از جمله رئیس جمهور رجب طیب اردوغان که به نام Atilla اعتقاد بر پنج اتهام "رسوا حکم."

دادستان جذب جدید توجه به تازگی با انتشار یک کتاب توسط جان بولتون رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مشاور امنیت ملی.

در این کتاب بولتون ادعا می کند که تهمت مطمئن اردوغان در سال 2018 است که او را "مراقبت از همه چیز" در مورد یک کاوشگر از یک شرکت ترک اعتقاد به ترکیه دولتی هالک بانک. این بانک شده است با عنوان جرم جنایی متهم و التماس کرد گناه نیست برای فرار از تحریم های ایالات متحده. ماه مارس سال 2021 تاریخ دادگاه تعیین شده است.

Atilla شد یک مدیر اجرایی در هالک بانک هنگامی که او محکوم به دو سال و نیم در زندان است. جمله بسیار کمتر از عمر توصیه می شود توسط آمریکا مشروط مقامات و 20 سال خواست توسط دادستان.

او پس از بازگشت به ترکیه است. یک پیام در سمت چپ بود شنبه به دنبال نظر خود را از واشنگتن مبتنی بر وکیل.

محاکمه Atilla ویژه شهادت ثروتمند ترکیه-Iranian طلا معامله گر Reza Zarrab که التماس گناه در مقابله با دادستان. Zarrab بازداشت یک سال قبل از Atilla در ابتدا جلب توجه به این مورد به این دلیل که او به ستاره پاپ و تلویزیون شخصیت Ebru Gundes.

Zarrab شهادت دادند که او به پرداخت بیش از 50 میلیون دلار رشوه به ترکیه وزیر اقتصاد برای کمک به تحریم-busting طرح شکوفا.

برای یک زمان سابق شهردار نیویورک رودلف جولیانی و Michael B. Mukasey سابق دادستان کل در پرزیدنت جورج دبلیو بوش, دولت اقدام به مذاکره قطعنامه ای را در مورد اردوغان و تهمت مقامات دولت. این مذاکرات در سال 2017 موفق به تولید یک معامله است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن