نشاط بخشی, ایده: جرثقیل دوباره خانواده ها در تاج بحران

WATERMAEL-BOITSFORT بلژیک - چیزی که او را دیدم به عنوان او سوار به کار یک روز صبح به تریستان ون دن بوش نشاط بخ

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399

WATERMAEL-BOITSFORT بلژیک - چیزی که او را دیدم به عنوان او سوار به کار یک روز صبح به تریستان ون دن بوش نشاط بخشی ایده.

"من مردی را دیدم که فریاد مادرش گفت:" ون دن بوش.

غیر معمول نیست — به جز که بر روی زمین بود و مادر او سه طبقه بالا. او مانند بسیاری از سالمندان, قفل کردن در خانه مراقبت برای جلوگیری از COVID-19 ویروس. اما به عنوان روز تبدیل به هفته ها و ماه ها, خانواده ها مثل این یکی تلاش کرده اند.

"ما می تواند کمک به این مرد!" ون دن بوش فکر می کردم.

به عنوان مدیر عملیات در گروه f, تمیز کردن و نگهداری شرکت Van der بوش تا به حال یک مشکل است. همه گیر کاهش داده بود کسب و کار به شدت ترک بسیاری از جرثقیل ایستاده بیکار در انبار.

چرا استفاده از این جرثقیل برای بلند کردن مردم به طوری که آنها می توانید ببینید بستگان در طبقه فوقانی خانه برای سن ؟

از آن ون دن بوش بوده است رانندگی جرثقیل به خانه در شهرهای مختلف در سراسر بلژیک. یک پلت فرم حمل و خانواده خود را به بستگان' ویندوز. یک دختر و یا نوه امواج و نگرانی از نابودی چهره و افزايش سن. بدون اتصال به اینترنت کند و همچنین.

حوا Putseys کاملا می دانید چه انتظار می رود به عنوان او برداشته شد تا به او مراجعه کنید 88-سال-عمه سوزان در La Cambre مراقبت از خانه در حومه بروکسل ،

"این هفت هفته پس از من شده اند قادر به دیدن او," او گفت:. "این همه بسیار احساسی است."

پس از آن Putseys شد همه لبخند می زند.

"من برای دیدن او -- و که عالی بود," او گفت:. و در بالا از آن "او بسیار خوشحال برای دیدن من."

اضطراب از خانواده ها با خانواده در خانه های سالمندان نیز قرار داده شده است; از 8,843 تایید و موارد مشکوک که مرده بود از این ویروس در بلژیک که از سه شنبه 4,538 بودند در امکانات است. خانواده خود را در سمت چپ احساس درماندگی ترس آنها را هر یک از دیگر دوباره.

کمی تعجب ون دن بوش تا به حال کمی مشکل پر شدن خود سیستم عامل برای این نوع خاص از joyride.

La Cambre خانه آماده تسهیلات به خانواده ها و افراد مسن را به مطمئن شوید که همه چیز به خوبی پیش رفت.

"سخت است اما کار بسیار پرارزش" گفت: La Cambre مدیر تیبو Chevrier. "ما تنها شاهد احساسات از طریق چشم از ساکنان و خانواده."

به زودی گروه-f مقامات انتظار می رود این سیستم عامل را دوباره استفاده می شود برای تمیز کردن نمای و دفتر جبهه. اما در عین حال آنها قرار داده شده است به خوبی استفاده کنید.

"بله OK هزینه آن پول اپراتورها پول هزینه اما ماشین ها همه با استفاده از" ون دن بوش گفت. و در پایان: "ما خوشحال هستیم که ما شده اند قادر به کمک به مردم است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

در حالی که nonstop اخبار جهانی در مورد اثرات coronavirus را تبدیل به امری عادی, بنابراین بیش از حد داستان در مورد محبت افراد غریبه و افرادی که قربانی برای دیگران. "یکی از چیز خوب در" یک AP در ادامه سری منعکس کننده این اعمال محبت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن