آینده تهمت تجمع در تولسا آندولس نژاد Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت میزبان یک میزگرد با ایمان از رهبران و مقامات اجرای قانون و صاحبا

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت میزبان یک میزگرد با ایمان از رهبران و مقامات اجرای قانون و صاحبان کسب و کار کوچک در دالاس تگزاس در ژوئن 11 سال 2020 است. نیکلاس Kamm/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیکلاس Kamm/خبرگزاری گتی ایماژ

کاخ سفید و تهمت کمپین دفاع از تصمیم به برگزاری یک تجمع هفته آینده در یک شهر است که خانه را به یکی از وحشیانه ترین حملات نژادی و خشونت در این کشور سابقه در Juneteenth — یک روز به عنوان روز استقلال برای آمریکایی های سیاه و سفید.

این تجمع برنامه ریزی شده برای تاریخ 19 ژوئن در Tulsa, Okla., علائم رئیس جمهور تهمت رسمی بازگشت به دنباله پس از coronavirus منتقل مبارزات به عرصه مجازی.

رئیس جمهور نیز در مواجهه با انتقاد و بیش ممکن است قرار گرفتن در معرض از شرکت کنندگان به کوروناویروس. این تجمع به محل BOK مرکز (بانک مرکزی آمریکا) می تواند نگه دارید حدود 19,000 مردم در داخل.

سلب مسئولیت در پایین این تجمع را در صفحه ثبت نام آمده است: "با حضور در این تجمع شما و هر مهمان به طور داوطلبانه فرض تمام خطرات مربوط به قرار گرفتن در معرض COVID-19 و موافق برگزار نمی Donald J. Trump برای رئیس جمهور ... مسئول برای هر گونه بیماری و یا آسیب است."

سلب به نظر می رسد برای کسانی که درخواست بلیط برای مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تجمع در ژوئن 19, گفتن شرکت کنندگان در آنها به طور داوطلبانه فرض تمام خطرات مربوط به قرار گرفتن در معرض COVID-19. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین

پرسید که چه اقدامات احتیاطی خواهد بود گرفته شده در مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات به عنوان آنها راه اندازی مجدد کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany گفت: "ما اطمینان خواهد داد که هر کسی که می رود امن است" اما نداد.

تصمیم تهمت کمپین برای برگزاری یک تجمع در تولسا که در آن سفید و اوباش قتل عام سیاه شهروندان در سال 1921 شده است به طور گسترده ای محکوم توسط دموکرات ها از جمله فلوریدا در کنگره وال Demings و کالیفرنیا سن. کامالا هریس.

عرصه صرف بلوک دورتر از محل قتل عام.

هر دو Demings و هریس هستند تصور می شود در presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن کوتاه برای معاون رئیس جمهور.

ژوئن 19 توسط Juneteenth تعطیلات که جشن سالگرد (19 ژوئن 1865) از هنگامی که خبر رهایی رسیده بردگی مردم در تگزاس است.

در یک میزگرد با رهبران جامعه در بازگشایی اقتصاد پنج شنبه بایدن اذعان کرد رئیس جمهور آینده رالی و به نظر می رسد به تلفیق تاریخ و سابقه Juneteenth با تاریخ تولسا حملات گفت: "او را به رفتن به پایین به تگزاس در Juneteenth درست است ؟ عمده قتل عام به معنای واقعی کلمه صحبت از وال استریت, راست, سال پیش."

هنگامی که خواست با خبرنگاران در روز پنج شنبه که آیا آن را مناسب برای مغلوب ساختن پیشی جستن به برگزاری راهپیمایی خود را در Juneteenth کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany در دفاع از این تصمیم آن را "روز معنی دار" برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

"آفریقایی جامعه آمریکا بسیار نزدیک و عزیز را به قلب خود را. در این تظاهرات او اغلب سهام کار بزرگ او انجام داده برای جوامع اقلیت" او گفت:.

McEnany در ادامه می گویند که مغلوب ساختن پیشی جستن است "کار بر روی اصلاح بی عدالتی, بی عدالتی است که بازگشت به ابتدای تاریخ این کشور."

مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین براد Parscale تکرار که تمایلات tweeting که خواهان "مفتخریم از آنچه Juneteenth نشان دهنده" و مغلوب ساختن پیشی جستن "جامد است سابقه ای از موفقیت برای آمریکایی های سیاه و سفید."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب