'بی سابقه' مجمع بهداشت جهانی برگزار آنلاین به عنوان با شدت گرفتن بیماری همه گیر

بزرگنمایی این تصویر سازمان بهداشت جهانی (WHO) مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus صحبت می کند در یک ک

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

سازمان بهداشت جهانی (WHO) مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus صحبت می کند در یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ 30 ژانویه سال 2020 در ژنو است. فابریس Coffrini /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فابریس Coffrini /خبرگزاری گتی ایماژ

سازمان بهداشت جهانی سالانه نظارت کنوانسیون برگزار خواهد شد تلفنی آغاز و تا روز دوشنبه به عنوان بدترین بیماری همه گیر در تاریخ مدرن همچنان در سراسر جهان است.

73 سالانه مجمع بهداشت جهانی به طور معمول به ارمغان می آورد با هم نمایندگان که 194 کشور عضو در ژنو به بحث در مورد طیف گسترده ای از موضوعات بهداشتی. اما در سال جاری جلسه برگزار خواهد شد با تلفنی برای اولین بار تا کنون. آن را نیز می تواند بسیار بیشتر متمرکز بر رمان coronavirus که آلوده بیش از 4.5 میلیون نفر, کشته, 300,000, سقوط اقتصاد جهانی را نشان می دهد و هیچ نشانه ای از رفتن به دور و بر خود را دارد.

"این احتمالا مهم ترین مجمع در تاریخ خود می گوید:" Paul o'brien, معاون رئیس جمهور از سیاست و وکالت برای آکسفام امریکا است.

"ما در جهانی همه گیر. ما یک و نیم میلیارد نفر در خطر سقوط به فقر است. و ما نیاز به سازمان بهداشت جهانی به آمده تا با هسته راه حل. و این است که یک واکسن را تولید توزیع و آزادانه در دسترس به هر کس به عنوان به زودی به عنوان ممکن است," او می گوید.

آکسفام آمریکا بخشی از تلاش جهانی برای آنچه که این سازمان خواستار "مردم واکسن." هدف این است که در کشورهای به سرعت در حال تولید یک واکسن و موافقت با آن را جهانی در دسترس است.

این موضوع از یک تلقيح در برابر COVID-19 انتظار می رود که برای تسلط بر این که مجمع. اما اوبراین نیست متقاعد شده است که بهداشت را در رسیدن به یک توافق در یک.

"چالش در حال حاضر رهبری چالش" اوبراین می گوید. "[کشورهای] هستند و نه موافقت. آنها ارائه سطح جاه طلبی است که این بحران نیاز دارد."

هلن کلارک نخست وزیر نیوزیلند یکی از 50 فعلی یا سابق سران دولت که امضا کرده ایم به مردم واکسن مبارزه است.

"بدون یک واکسن ما هرگز زندگی می کنند به طور معمول دوباره" کلارک می گوید.

"من می خواهم به زندگی می کنند به طور معمول دوباره. هر آمریکایی می خواهد به زندگی می کنند به طور معمول دوباره. هر فرد در همه جا می خواهد به زندگی می کنند به طور معمول دوباره. به همین دلیل آن را بسیار مهم به این" او می گوید:, و اضافه کرد که سازمان بهداشت جهانی توسط یک لحظه کلیدی در ایجاد همبستگی مورد نیاز برای این طرح.

"به عنوان شهروندان از سیاره زمین ما همه در این با هم" کلارک می گوید.

اما برخی از برنامه های دیگر برای یک COVID واکسن باید لزوما در آغوش سیاره همبستگی و به نظر می رسد شده اند رانده ملی و منافع تجاری. برای مثال ایالات متحده هفته گذشته اعلام کرد عملیات پیچ و تاب سرعت به توسعه coronavirus واکسن برای آمریکایی "بیماران" و "مردم آمریکا."

با وجود تماس برای یک واکسن توسعه آن تضمین شده نیست. و این نیز روشن نیست که یک نقشه راه برای توسعه یک ظهور خواهد کرد از سازمان بهداشت جهانی. مانند هر سازمان ملل متحد جمع آوری با نمایندگان از نزدیک به 200 کشور اجماع بر روی هر موضوع می تواند مشکل باشد. در این سال همه چیز به خصوص دشوار به عنوان همه گیر و سقوط اقتصادی را تشدید ژئوپولیتیک رقابت بین این جهان دو اقتصاد بزرگ.

دانشگاه جورج تاون قانون پروفسور لارنس Gostin مبالغ تا تنش دیپلماتیک در مجمع بهداشت جهانی در این راه: "دو شیطان در کودکان در اتاق" او می گوید: چین و آمریکا "آنها هر دو واقعا بزرگ و آنها هر دو قلدر."

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت حمله کرده است چین و سازمان بهداشت جهانی بیش از اداره خود از coronavirus همه گیر متهم آنها را از پوشش جدیت اولیه شیوع در ووهان. این که اختلافات اتهام. چین برای مقابله با فشار دادن یک تئوری توطئه است و مدعی است که این ویروس ممکن است معرفی شده اند به خاک آن کشور توسط ارتش ایالات متحده.

پیش از مجمع بهداشت جهانی دیپلمات های امریکایی صرف زمان بسیار بیشتری خواستار تایوان مجاز به حضور در این جلسه به عنوان یک ناظر از تلاش جهانی برای مقابله با این بیماری همه گیر. به عنوان تعدادی از coronavirus موارد تق تق کردن ایالات متحده و مقامات درگیر در توییتر جنگ بر سر اینکه آیا یا نه مقامات از تایوان که پکن می بیند به عنوان یک سرکش استان می تواند در این نشست است.

"اگر [در ایالات متحده و چین] می تواند کنار گذاشته اختلافات خود را متوقف سرزنش یکدیگر و در واقع پیوستن به نیروهای برای سازنده خوب, ما می توانیم پیشرفت های عظیم بیرون آمدن از سازمان بهداشت جهانی," Gostin می گوید. "اما اگر آنها مبارزه علنی و خصوصی و در صورتی که بلوک هر یک از دیگر ابتکارات من فکر می کنم ما در حال رفتن به فقط یک بن بست. آن خواهید بود یک فرصت از دست رفته در مجمع بهداشت جهانی."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن