سازمان ملل متحد تاکید پشتیبانی از 2-دولت اسرائیل و فلسطین راه حل

کامرون کامرون - سازمان ملل و شورای امنیت در روز دوشنبه تصریح کرد حمایت خود را از یک راه حل دو کشور برای مناقشه

توسط MINERALNEWS در 6 اسفند 1398

کامرون کامرون - سازمان ملل و شورای امنیت در روز دوشنبه تصریح کرد حمایت خود را از یک راه حل دو کشور برای مناقشه اسرائیل و فلسطین در بیانیه ای پس از رونمایی از ایالات متحده برنامه ریزی برای حل و فصل نهم مبارزه سه هفته پیش.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن 's طرح طرفه با اسرائیل در بسیاری از درگیری اصلی چسبیده امتیاز و فلسطینی ها را رد کرد و آن را آشکار.

سازمان ملل در بیانیه ای که مورد تایید همه 15 عضو شورا از جمله آمریکا هیچ اشاره ای مغلوب ساختن پیشی جستن ، آن را نیز نمی به طور مستقیم آدرس فلسطینی خواسته برای یک دولت مستقل از جمله همه از کرانه غربی و شرق اورشلیم — مناطق گرفته شده توسط اسرائیل در سال 1967 خاورمیانه جنگ و حذف بسیاری از بیش از 700 ، 000 مهاجر اسرائیلی از این مناطق است.

اما U. N. بیانیه آیا صدای این شورا برای حمایت از یک "مذاکره حل دو دولت یادآوری قبلی مربوط U. N. قطعنامه و مطابق با قوانین بین المللی که در آن دو دموکراتیک متحده اسرائیل و فلسطین زندگی در کنار هم در صلح و آرامش در امن و به رسمیت شناخته شده باشند." این بیانیه پیش نویس بود با بلژیک که دارای شورای ریاست جمهوری در این ماه.

قطعنامه های شورای امنیت باید در گذشته به نام برای یک راه حل دو کشور بر اساس سال 1967 خطوط و U. N. بارها به نام شهرک سازی اسرائیل غیر قانونی است.

دسامبر 2016 وضوح اغلب به اشاره با فلسطینی که ایالات متحده ممتنع در تعهد که هر اسرائیل و فلسطینیها در "فلسطین اشغالی از سال 1967 از جمله شرق بیت المقدس هیچ اعتبار قانونی و به منزله نقض آشکار قوانین بین المللی و قانون یک مانع عمده برای دستیابی به راه حل دو کشور." این شورا همچنین "تاکید است که آن را به رسمیت نمی شناسد هر گونه تغییرات به 4 ژوئن سال 1967 خطوط از جمله با توجه به اورشلیم دیگر از کسانی که مورد توافق طرفین از طریق مذاکرات است."

در بیانیه شورای آمد در میان دو روز درگیری میان اسرائیل و جهاد اسلامی فلسطین گروه های شبه نظامی در نوار غزه ، وجود دارد هیچ گزارشی از تلفات غیر نظامی در هر دو طرف است اما غیر رسمی آتش بس با هدف پایان دادن به جنگ به نظر می رسد به گرفتن نگه دارید در اوایل روز سه شنبه.

مغلوب ساختن پیشی جستن با این طرح اعلام کرد در کاخ سفید در اواخر ماه ژانویه با هیاهوی بسیار, کمک های مالی اسرائیل حاکمیت بر بخش های بزرگی از کرانه می افتد و به مراتب کمتر از فلسطینی رویای یک دولت مستقل. به جای آن خواستار دادن به آنها محدود استقلال بیش از یک بی ربط الجزایر از زمین و تنها در صورتی که پاسخگویی دقیق مجموعه ای از خواسته ها.

تحت آن شرایط پیشنهادی دولت فلسطینی خواهد بود غیرنظامی و اسرائیل را حفظ کلی کنترل امنیت.

محمود عباس به نام ایالات متحده پیشنهاد "یک اسرائیلی-آمریکایی پیشگیرانه برنامه ریزی به منظور پایان دادن به مساله فلسطین" در یک سخنرانی به شورای امنیت در فوریه. 11 و گفت: بی ربط فلسطین در آن پیش بینی شده است که "همانند یک پنیر سوئیسی."

شورای بیانیه مطبوعاتی به تصویب رسید دوشنبه مجددا "که همه احزاب باید خودداری از تضعیف زنده ماندن از راه حل دو دولت به منظور حفظ یک چشم انداز درست و جامع و صلح پایدار."

"اعضای شورا تاکید کرد نیاز به اعمال جمعی تلاش برای راه اندازی معتبر مذاکرات در تمام مسائل مربوط به وضعیت نهایی در روند صلح خاورمیانه" آن اضافه شده است.

این شورا همچنین "نگرانی در مورد اعمال خشونت علیه غیرنظامیان است."

بلژیک U. N. سفیر مارک Pecsteen د Buytswerve خواندن بیانیه ای پس از U. N. ویژه هماهنگ برای خاورمیانه Nickolay Mladenov جریان این شورا در یک جلسه باز. کاربران پس از آن برگزار شد بسته مشاوره.

Mladenov که خطاب به شورای تصویری در حالی که جنگ درگرفته بین اسرائیل و جهاد اسلامی خواستار "توقف اقدامات فوری برای شلیک موشک و خمپاره که خطر تنها با کشیدن نوار غزه به دور دیگری از خصومت با هیچ پایانی در چشم."

در جبهه سیاسی او گفت که با مذاکرات سیاسی اسرائیلی-فلسطینی در افق "تحولات در زمین همچنان به تضعیف چشم انداز راه حل دو کشور."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

Mladenov با اشاره به اسرائیل تخریب و تشنج از فلسطینی سازه های اسرائیلی مصوبات جدید مسکن در شهرک ها و تهدید اسرائیل برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری است. او تصریح کرد: دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ' بیانیه ای که امکان الحاق و یا مشابه حرکت "خواهد تاثیر مخربی بر چشم انداز برای یک راه حل دو کشور."

"آنها را از درب به مذاکرات باید پیامدهای منفی در سراسر منطقه به شدت تضعیف می کند فرصت برای هنجارسازی و منطقه ای صلح" Mladenov هشدار داد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب