سازمان ملل متحد اتحادیه اروپا و روانی مبتلا به ویروس در حال رشد است

تانزانیا تانزانیا - U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به خواست دولت جامعه مدنی و مقامات بهداشتی روز

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399

تانزانیا تانزانیا - U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به خواست دولت جامعه مدنی و مقامات بهداشتی روز چهارشنبه به فوریت آدرس نیازهای روانی ناشی از بیماری همه گیر کوروناویروس هشدار داد که روانی رنج می برند رو به افزایش است.

U. N. ارشد گفت: در یک پیام ویدئویی راه اندازی یک سیاست جلسه که "پس از چند دهه غفلت و سرمایه گذاری در سلامت روان خدمات COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر هدف قرار دادن خانواده ها و جوامع اضافی با استرس های روانی است."

وی با اشاره به "غم و اندوه را در از دست دادن عزیزان شوک از دست دادن شغل و انزوا و محدودیت در حرکت دشوار پویایی خانواده و عدم اطمینان و ترس از آینده است."

اشاره به این حادثه تلخ گفت: کسانی که بیشتر در معرض خطر و نیاز به کمک خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران افراد مسن, نوجوانان, جوان, مردم, کسانی که با موجود سلامت روان و کسانی که در جنگ و بحران است.

"خدمات بهداشت روانی یک بخش ضروری از تمام پاسخ های دولت به COVID-19" او گفت:. "آنها باید گسترش یافته و به طور کامل تامین می شود."

17-صفحه U. N. جلسه تاکید کرد که "سلامت روانی و رفاه تمام جوامع شده اند به شدت تحت تاثیر این بحران و یک اولویت به آنها رسیدگی شود فوری."

U. N. گفت: "در دراز مدت قیام فوری و ناگهانی در تعداد و شدت مشکلات روانی است که به احتمال زیاد" و هشدار داد که اگر اقدام گرفته COVID-19 "دارای دانه های عمده بهداشت روان در بحران" را به عنوان به خوبی به عنوان "سلامت جسمی بحران است."

این جلسه با ذکر گسترده ناراحتی روانی از بهداشتی فوری جنبه های, ویروس, عواقب جسمی و انزوا و ترس از عفونت و مرگ و از دست دادن اعضای خانواده, فیزیکی, فاصله از عزیزان و همسالان و بحران اقتصادی.

"مکرر اطلاعات غلط و شایعات در مورد این ویروس و عدم اطمینان در مورد آینده مشترک منابع پریشانی" U. N. مطبوعاتی گفت:.

"در هر جامعه وجود دارد متعدد افراد مسن و افراد با موجود شرایط بهداشتی که در حال وحشت و تنهایی" آن را گفت. "مشکلات عاطفی در میان کودکان و نوجوانان در حال تشدید استرس خانواده انزوای اجتماعی با برخی رو به افزایش سوء استفاده مختل آموزش و پرورش و عدم اطمینان در مورد آینده خود را."

به دلیل اندازه مشکل U. N. گفت: بسیاری از نیازهای روانی باقی می ماند unaddressed.

آن را اشاره به یک رویداد تاریخی تحت سرمایه گذاری در بهداشت روانی نیاز دارد و به نام گسترده ای در دسترس از اورژانس سلامت روان و حمایت روانی در طول بیماری همه گیر.

سازمان ملل همچنین خواستار توسعه خدمات بهداشت روانی برای آینده "به حمایت جامعه بازیابی از COVID-19."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن