سازمان ملل متحد: $90 میلیارد دلار می تواند محافظت از 700 میلیون فقیر در همه گیر

تانزانیا تانزانیا - U. N. انسانی رئیس روز دوشنبه گفت که $90 میلیارد دلار می تواند درآمد, پشتیبانی, مواد غذایی

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

تانزانیا تانزانیا - U. N. انسانی رئیس روز دوشنبه گفت که $90 میلیارد دلار می تواند درآمد, پشتیبانی, مواد غذایی و بهداشت در پاسخ به کروناویروس همه گیر برای 700 میلیون نفر از جمعیت آسیب پذیر ترین مردم — قیمت فقط 1 درصد از $8 تریلیون بسته محرک 20 ثروتمندترین کشورهای در محل قرار داده برای حفاظت از اقتصاد جهانی است.

علامت Lowcock گفت: تصویری جلسه اکثر کارشناسان معتقدند که اوج COVID-19 همه گیر نشده رسیده فقیرترین نقاط جهان است اما ممکن است اوج در سه تا شش ماه آینده.

او گفت: حدود 700 میلیون نفر — 10 درصد از جمعیت جهان است — آیا آسیب پذیر و متمرکز در حدود 30 تا 40 کشور که در حال حاضر دریافت کمک های انسان دوستانه و دیدن یک قطره بزرگ در درآمد به عنوان ویروس گسترش می یابد و دولت تحمیل اقدامات محدود و قفل فراز.

"اگر شما می خواهید برای محافظت از آنها در برابر آن کاهش درآمد و پس از آن احتمالا به حدود 60 میلیارد دلار شما می توانید انجام دهید که" Lowcock گفت.

و برای چیزی شبیه به 30 میلیارد دلار گفت: مردم در مواجهه با خطر گرسنگی می توانید مواد غذایی و بهداشت در پاسخ به COVID-19 می توان به تامین مالی.

Lowcock گفت: احتمالا دو سوم از مبلغ 90 میلیارد می آیند از موسسات مالی بین المللی مانند بانک جهانی و صندوق بین المللی پول.

"آنها نیاز به تغییر شرایط که در آن آنها ارائه کمک به برخی از افراد," او گفت:. "بنابراین به عنوان مثال, آنها نیاز به کاهش نرخ بهره و ارائه برخی از بدهی است. اما آنها شلیک اگر آنها داده شد کمی بیشتر یارانه به احتمالا دیدار حدود دو سوم از هزینه های."

Lowcock گفت: یک سوم باقی مانده را می تواند در تامین مالی با افزایش یک بار در دولت کمک های توسعه ای.

او گفت: استدلال او این است که یک 20 درصد افزایش "را نجات دهد شما نیاز به مقابله با 10 سال مشکل است."

"$90 میلیارد دلار است که مقدار زیادی از پول, اما از آن است که مقرون به صرفه مبلغ پول," او گفت:.

U. N. رفتن است به درخواست تجدید نظر برای $90 میلیارد Lowcock گفت: "پیشنهاد من این است بسیاری از درد و رنج و از دست دادن زندگی را می توان در درون مبالغ از پول است که قابل تصور است."

U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ را راه اندازی 2 میلیارد دلار درخواست تجدید نظر در مارس 25 برای کمک به آسیب پذیر و جنگ زده کشور در خاورمیانه و آسیا و آفریقا و آمریکای جنوبی مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس. Lowcock گفت که او را تشویق به درخواست تجدید نظر را دریافت کرده کمی بیش از 1 میلیارد دلار در یک ماه, از جمله 300 میلیون یورو از آلمان اعلام کرد دوشنبه شب.

در مارس 7, او گفت: تجدید نظر درخواست تجدید نظر خواهد شد راه اندازی به دنبال منابع اضافی از آنجا که این بیماری همه گیر در حال رشد است و کشورهای جدید نیاز به کمک.

Lowcock تاکید کرد که بسیاری از چیزهایی که در مورد COVID-19 شناخته نمی از جمله چگونه آن را در کشورهایی که در حال گرمتر و مرطوب تر, چگونه آن را در تعامل با سایر بیماری ها مانند مالاریا و ایدز, چگونه آن را در عمل به شرایطی که وجود دارد مقدار زیادی از سوء تغذیه و گرسنگی تاثیر آن در کشورهای کم درآمد که در آن مردم به طور متوسط جوانتر و اینکه آیا افرادی که در بهبود برخی از حفاظت در برابر یک آینده عفونت است.

Lowcock که U. N. معاون کل برای امور انسان دوستانه ابراز امیدواری کرد که دانشمندان را پیدا خواهد کرد پاسخ به این سوال و سوالات دیگر در ماه های آینده.

در فقیرترین نقاط جهان گفت: "رشد در مورد اعداد نیست و در عین حال به عنوان نمایی که ما دیده ایم در برای مثال در آمریکای شمالی و اروپا است."

او گفت: منحنی شتاب در آفریقا و اشاره اخیر برخی از مدل سازی توسط لندن دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری "نشان می دهد که بسیاری از کشورهای آفریقایی را یک هزار مورد جدید در یک هفته ممکن است 1 و چند هفته پس از آن می تواند 10 ، 000 مورد در هفته است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

اقدامات محدود کننده اعمال شده توسط دولت برای مقابله با این بیماری همه گیر به احتمال زیاد به ضربه بزرگتری در کشورهای فقیر از ثروتمند آنهایی که به دلیل تعداد روز کارگران و مردم گرسنه که نمی تواند زنده ماندن در منابع خود را, او گفت:.

"اما بزرگترین اثرات انتظار داریم ... بوجود می آیند از پیامدهای اقتصادی همه گیر," او گفت:.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن