انگلستان مدعیان افزایش رکورد مقدار به عنوان همه گیر بازدید

لندن - تعداد مدعیان بیکاری در انگلیس شروع به پریدن کرد یک رکورد مقدار در ماه آوریل به بالاترین سطح خود از سال

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399

لندن - تعداد مدعیان بیکاری در انگلیس شروع به پریدن کرد یک رکورد مقدار در ماه آوریل به بالاترین سطح خود از سال 1990s تاکید بر تاثیر COVID-19 همه گیر است که در اقتصاد با وجود برنامه های در حال به محل قرار به نگه داشتن کارگران در payman.

مدعیان رسید توسط 856,000 در ماه آوریل به 2.1 میلیون دلار به بالاترین سطح خود از سال 1996 و افزایش 69 درصد از ماه قبل دفتر آمار ملی انگلیس روز سه شنبه گفت. ارقام تحت پوشش تنها در هفته اول این مستند گفت: Jonathan Athow معاون ملی آمار اقتصادی آمار در فایرفاکس.

به عنوان بد آن را به عنوان اقتصاددانان پیشنهاد شده اند می تواند بسیار بدتر است. دولت با ایجاد یک شغل احتباس برنامه برای جلوگیری از میلیون ها نفر از مردم از گذاشته شدن به طور موثر با قرار دادن آنها در دولت حقوق و دستمزد.

"این واقعیت بیکاری نیست در حال حاضر شات مراتب بالاتر با توجه به بزرگ سقوط در تولید ناخالص داخلی و بسته شدن موقت در اطراف یک چهارم از کسب و کار است که یک نتیجه خوب برای دولت است که نشان دهنده 7.5 میلیون نفر در آن طرح کردند که ممکن است در غیر این صورت ساخته شده اند کار برکنار شده? گفت: اندرو Wishart یک اقتصاددان در اقتصاد سرمایه.

دولت دستمزد حمایت از طرح است که با توجه به درخواست کارفرمایان برای به اشتراک گذاشتن هزینه ها از ماه اوت پس از از دست دادن شغل می تواند سرعت بخشیدن اگر کارفرمایان تصمیم می گیرید که کسب و کار خود را نمی تواند زنده ماندن و تسلیم.

در میان این بخش سخت ترین ضربه شد مهمان نوازی و ساخت و ساز. فرصت های شغلی نیز به شدت کاهش یافته است با تعداد پست ها خالی سقوط 170,000 به 637,000 در سه ماه آوریل در مقایسه با سه ماهه قبلی است.

نرخ بیکاری در 3.9 درصد در اسفند ماه گذشته که کامل بازار کار آمار در دسترس هستند. کارشناسان پیش بینی این افزایش نسبت به 10 درصد سقوط.

اقتصاددان Kallum Pickering از Berenberg بانک گفت که افزایش در تعداد زیادی از کارگران بیکار به حدود 3.3 میلیون از حدود 1.35 میلیون دلار در مارس تا کنون بیش از اوج قبلی از 2.7 میلیون در ماه اکتبر سال 2011 در پی بحران مالی است.

نرخ بیکاری اوج از 10 درصد خواهد بود و زیر نرخ در ایالات متحده, که در آن نرخ بیکاری آمار 14.7 ٪ در حال حاضر در مارس و پیش بینی افزایش بیشتر است.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب