انگلستان برابری بدن به نقد و بررسی دولت بیش از Windrush رسوایی

لندن - بریتانیا رسمی برابری دیده بان حقوق بشر روز جمعه گفت این امر با استفاده از آن قدرت قانونی برای ارزیابی و

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399

لندن - بریتانیا رسمی برابری دیده بان حقوق بشر روز جمعه گفت این امر با استفاده از آن قدرت قانونی برای ارزیابی و انگلستان دفتر خانه بیش از سختی قوانین جدید که از سال 2012 با هدف ایجاد یک "محیط خصمانه" برای مهاجران غیر قانونی.

دفتر خانه استراتژی بود که پس از آن به رهبری آینده نخست وزیر ترزا ممکن بود با هدف جلوگیری مهاجرت غیر قانونی. اما آن را به هزاران نفر از حقوقی طولانی مدت انگلستان ساکنان عمدتا از کارائیب که به اشتباه محروم از حقوق از دست دادن شغل خود و در برخی موارد اخراج به مکان هایی که آنها به سختی می دانستند.

به اصطلاح Windrush نسل پس از نام کشتی "امپراتوری Windrush" که در سال 1948 آورده و صدها کارائیب مهاجران به بریتانیا کمک به بازسازی این کشور پس از ویرانی جنگ جهانی دوم است.

آنها و پس از آن کارائیب مهاجران آمد از مستعمرات بریتانیا و یا مستعمرات سابق بود و یک خودکار مناسب برای حل و فصل در انگلستان شد اما برخی از نیرنگ توسط "محیط خصمانه" رویکرد.

در سال های اخیر برخی از آنها در حال حاضر افراد مسن بودند خودداری از مراقبت های پزشکی و یا تهدید به اخراج از آنجا که آنها نمی تواند تولید مدارک اثبات حق خود را به اقامت در انگلستان و برخی از آنها حتی تبعید کردند.

برابری و حقوق بشر کمیسیون رئیس David اسحاق گفت: تاثیر coronavirus و پلیس وحشیانه به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس در 25 مه تا به حال برجسته باید برای پایان دادن به "سیستمیک و تثبیت مسابقه نابرابری" در انگلستان

"این Windrush رسوایی و محیط خصمانه و سیاست های بازیگران سایه در سراسر انگلستان و ارزش های آن," او گفت:. "ما در حال کار با دفتر خانه به تعیین آنچه باید تغییر کند به طوری که این شرم آور دوره از تاریخ ما تکرار شده است."

این کمیسیون گفت: آن ارزیابی خواهد شد و قرعه کشی در کار دولت تحریم را نقد کنید در ماه مارس است. به این نتیجه رسیدند که دفتر خانه به نمایش گذاشته "نهادی جهل و فکری" نسبت به این موضوع از نژاد و تاریخ کارائیب مهاجران بودند که "سازگار با برخی از تعاریف نژادپرستی نهادی."

دولت محافظه کار عذرخواهی کرد و به دفتر خانه نسبت به اقدام در 30 توصیه های ساخته شده توسط ویلیامز Windrush درس های آموخته شده را مرور کنید.

به ویژه در این کمیسیون گفت: این نگاه در دفتر خانه "درک نظارت و بررسی تاثیر قرار دادن به طور فزاینده ای دشوار و مدارک مورد نیاز" در Windrush نسل.

این کمیسیون دارای طیف وسیعی از اجرای قدرت و نظارتی گزینه های است که می تواند در نظر گرفته شود و پس از یک ارزیابی از جمله ورود به یک الزام توافق با دفتر خانه به صورت یک مجموعه ای از اقدامات برای بهبود.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن