UC کاهش یافته و SAT و ACT میان coronavirus. در اینجا به همین دلیل برخی از آنها را می خواهید در سال آینده

دانشگاه کالیفرنیا به حالت تعلیق در SAT و ACT تست مورد نیاز برای پذیرش پاییز آینده در میان بیماری همه گیر کورون

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399

دانشگاه کالیفرنیا به حالت تعلیق در SAT و ACT تست مورد نیاز برای پذیرش پاییز آینده در میان بیماری همه گیر کوروناویروس — اما بسیاری از اعضای هیات علمی می خواهید آنها را حداقل برای پنج سال آینده.

در نامه ارسالی شنبه به رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو های علمی سنا صندلی گزارش به اتفاق آرا حمایت از دانشکده مجمع به نگه داشتن بحث آزمون به عنوان یک پذیرش نیاز به تصویب یک پیشنهاد توسط یک نیروی کار در این سال است.

مجلس از رهبری دانشکده و پردیس نمایندگان تایید گزارش 51-0 با یک شرکت — قریب به اتفاق نشان از حمایت از این مجموعه تا مرحله نهایی مسابقات با تست منتقدان ماه آینده زمانی که UC Board of Regents طول خواهد کشید تا این موضوع است.

مجمع نیز تایید حذف نشسته مقاله و عمل نوشتن تست به عنوان یک نیاز برای UC پذیرش در مقطع کارشناسی.

تبلیغات

سیستم UC برداشته تست استاندارد مورد نیاز برای سقوط 2021 متقاضیان به دلیل لغو آزمون میان همه گیر. اما این به احتمال زیاد به یک توقف موقت با نمرات آزمون احتمالا انتظار برای سقوط 2022 متقاضیان است. این قانون هنوز هم قصد دارد به ارائه ژوئن, آزمون و دانشگاه, هیئت مدیره که دارای شنبه, امید به راه اندازی مجدد آزمون در مرداد ماه و پس از سقوط آخرین, استفاده از یک, دیجیتال, در خانه آزمون در صورت نیاز.

علمی سنا صندلی Kum-Kum Bhavnani گفت: اعضای هیئت علمی متقاعد شدند اگر شگفت زده شده توسط این نیروی کار را یافته است که آزمون نشسته در واقع کمک می کند تا دانش آموزان محروم به دست آوردن ورود به انتخابی UC سیستم. تحقیقات گسترده نشان داده است که نشسته و عمل نمرات به شدت تحت تاثیر نژاد و درآمد پدر و مادر آموزش و پرورش سطح, رانندگی, چالش های قانونی به آزمون' استفاده در UC پذیرش و تصمیم گیری را به آنها اختیاری در بیش از 1000 کالج ها و دانشگاه ها.

نیروی کار به این نتیجه رسیدند که راه UC با استفاده از نمرات آزمون های استاندارد قابل ملاحظه ای برای تصحیح که تعصب با وزن آنها کمتر به شدت نسبت به نمرات و توجه به آنها به عنوان تنها یکی از 14 عوامل در یک بررسی جامع فرآیند. دانشگاه تنظیم اجتماعی و اقتصادی تفاوت و اعتراف به دانش آموزان محروم با کاهش نمرات آزمون در مقایسه با مزایای بیشتر همسالان بررسی یافت.

"ما می دانیم که بسیاری از تردید در مورد استفاده از تست های استاندارد" Bhavnani گفت. "آنچه من می خواهم مردم به درک این است که راه که UC با استفاده از این آزمون ها محافظت می کند دانش آموزان محروم و اجازه می دهد تا برای متنوع تر جمعیت دانشجویی."

برخی از محققان UC اما به چالش کشیده اند این یافته ها و استدلال کرد که آنها بر اساس روش خطا است.

تبلیغات

جدید در, توصیه اعضای مجمع رای به دوباره تست موضوع در پنج سال. آنها همچنین توافق کردند که آزمون ساخته شود باید اختیاری و یا جایگزین دولت ارزیابی استفاده می شود برای K-12 مدرسه.

در جداگانه نظرات دانشکده بدن در نه از UC 10 دانشگاه نیز پشتیبانی می کند حفظ شد. UC ایروین می تواند به هیچ اجماع.

UC Merced — که بدن دانش آموز دارای سیستم بزرگترین جمعیت کم درآمد نسل اول و اقلیت کمتر دانش آموزان — گفت: بیشتر دانش آموزان ممتاز می تواند در نهایت با بهره گیری اگر آزمون کاهش یافته است و دبیرستان نمرات تر بودند به شدت وزن. چرا که دانش آموزان می توانند خود را افزایش معدل با امتیاز اضافی از پیشرفته قرار دادن دوره های آموزشی که بیشتر به راحتی در دسترس در مرفه مدارس گفت: پردیس تنوع و حقوق صاحبان سهام کمیته.

در نامه ای به ناپولیتانو, Bhavnani گفت: اعضای مجمع متقاعد شدند با شواهدی که نمرات آزمون نمی شد دلیل اصلی برای underrepresentation از دانش آموزان محروم در UC دانشگاه. بزرگتر عوامل, او گفت:, شامل متقاضیان کمتر و پایین تر تکمیل مورد نیاز کالج دوره های مقدماتی.

تبلیغات

او گفت: این دانشکده از افزایش دسترسی به دانش آموزان بیشتر اما همچنین اضافه کردن پشتیبانی دانشگاهی که نیاز به بودجه بیشتر.

ناپولیتانو را با استفاده از ارومیه ورودی به توسعه خود را توصیه به رجنت که انتظار می رود به رای گیری در مورد این مسئله در ماه آینده.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن