ایالات متحده پیشی جهانی رکورد جدید COVID-19 موارد ثبت شده در یک روز

بزرگنمایی این تصویر یک مانکن می پوشد یک ماسک صورت در ارگ رسانه ها در تجارت, کالیفرنیا. رژیم صهیونیست

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مانکن می پوشد یک ماسک صورت در ارگ رسانه ها در تجارت, کالیفرنیا. رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom در یکشنبه خواست کالیفرنیا به نوبه خود به خود "بهتر فرشتگان" و استفاده از عقل سلیم در طول تعطیلات آخر هفته با پوشیدن یک ماسک و پرش سنتی گردهمایی با خانواده و دوستان است. جائه C. هنگ/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جائه C. هنگ/AP

ایالات متحده رسیده است و روزانه یک رکورد جهانی برای این بیماری همه گیر کوروناویروس — گزارش بیش از 55,000 جدید COVID-19 موارد است. روزانه متحده شمارش بود در 55,274 در اواخر روز پنجشنبه که بیش قبلی تک-بعد از ثبت 54,771 مجموعه توسط برزیل در ژوئن 19.

دانشگاه جانز هاپکینز و پزشکی را Coronavirus مرکز منابع که آهنگ های این ویروس در سراسر جهان می گوید: تعداد کل موارد گزارش شده در ایالات متحده می ایستد در 2,739,879 افزایش 53,399 بیش از چهار شکل است.

برزیل بعدی بیشترین تعداد از موارد با 1,496,858. روسیه دور از سه با 660,231 موارد است. ایالات متحده و میر نسبت به coronavirus می ایستد در 128,740. برزیل در رتبه دوم با 61,884 مرگ و میر و انگلستان سوم با 44,080 مرگ و میر.

به عنوان عفونت سنبله در آمریکا و تعدادی از کشورهای در حال اقدام به سعی کنید به سرعت گسترش موارد است.

فلوریدا افزایش COVID-19 موارد نشان می دهد هیچ نشانه ای از کم کردن سرعت. وزارت امور خارجه از هیت گزارش فلوریدا مجموعه دیگری ضبط روزانه پنج شنبه با 10,109 موارد بیش از شنبه ثبت 9,585 موارد است.

این نقطه عطف در ادامه مشخص ترقی در موارد آغاز شد که ماه گذشته هفته پس از فلوریدا آغاز شده اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی شده است.

در تگزاس یکی دیگر از coronavirus نقطه داغ پوشیدن ماسک صورت در حال حاضر مورد نیاز در بسیاری از دولت است.

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت با صدور یک فرمان اجرایی در روز پنج شنبه نیاز به تگزاسی به سایش پوشش صورت در عمومی در شهرستانهای استان با 20 یا بیشتر COVID-19 موارد است. اعلام می آید COVID-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان همچنان به افزایش, با گزارش دولت 7,915 موارد جدید در روز پنج شنبه.

کانزاس نیز در حال حاضر نیاز به پوشش صورت پس از 46 درصد افزایش عفونت وجود دارد هفته گذشته است. رژیم صهیونیستی. لورا کلی سفارش با چند استثنا دستور داد مردم را به پوشیدن ماسک در داخل خانه یا خارج از منزل که در آن 6 پا اجتماعی فاصله نمی تواند حفظ شود.

آریزونا است که رقیب با یکی از بدترین شیوع هر دولت به عنوان coronavirus موارد افزایش است. بیمارستان ها نیروبخش برای یک موج از بیماران به طور جدی بیمار و مقامات بهداشت در حال التماس با مردم به پوشیدن ماسک و توجه به راهنمایی در مورد اجتماعی فاصله — حتی در صورت عدم وجود یک دوم اقامت در خانه سفارش دهید.

آریزونا بود سریع به استراحت محدودیت در کسب و کار و بازگشایی اقتصاد خود را ابتدا در اوایل ممکن است. جدید ترین موارد آمده اند فقط در ماه گذشته است.

کالیفرنیا یکی دیگر از coronavirus کانون دیدم تست مثبت صعود 37% با بستری شدن در بیمارستان تا 56 درصد بیش از دو هفته گذشته.

لس آنجلس کلانتر غرب هالیوود ایستگاه پله تا اجرای یک سفارش از کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: در Facebook پست که این امر مسئله تقدیر نامه آمده است که با 250 دلار جریمه نقدی و 50 دلار در هزینه.

به عنوان کشور جشن چهارم جولای تعطیلات آخر هفته مقامات بهداشت خواهد بود هشدار داد. پس مارس را روز یادبود تعطیلات coronavirus بستری شدن در بیمارستان به شدت افزایش یافت در چند متحده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب