ایالات متحده آمریکا فوتبال ذوبآهن با ادامه حضور صادقیان در زانو طول سرود ملی

بزرگنمایی این تصویر ایالات متحده آمریکا مگان Rapinoe (راست) زانو زده در کنار هم تیمی های علی Krieger

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ایالات متحده آمریکا مگان Rapinoe (راست) زانو زده در کنار هم تیمی های علی Krieger و کریستال دان به عنوان سرود ملی قبل از نمایشگاه مسابقه فوتبال در مقابل هلند در سپتامبر. 18, 2016 در آتلانتا. جان Bazemore/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Bazemore/AP

ایالات متحده آمریکا فوتبال, فدراسیون لغو لیگ را سه سال ممنوعیت زانو طول سرود ملی میان در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی موجب با کشتن جورج فلوید.

"روشن شده است که این سیاست اشتباه بود و detracted از پیام مهم از زندگی ماده" ایالات متحده آمریکا فوتبال اعلام کرد.

این سازمان که مورد تایید حرکت در هیئت مدیره رای گیری یک روز پیش گفت این امر اجازه دهید بازیکنان تصمیم می گیرید که چگونه به استفاده از سیستم عامل خود را "مبارزه با تمام اشکال نژادپرستی و تبعیض و نابرابری."

تحت سیاست 604-1 تمام تیم های ملی بازیکنان دستور داده شد به "ایستاده با احترام در طول بازی از سرودهای ملی در هر رویداد است که در فدراسیون نشان داده شده است."

هیئت مدیره تصویب این قانون در مارس 2017.

که حدود پنج ماه پس از ستاره فوتبال مگان Rapinoe اولین بار در زمان یک زانو طول "The Star Spangled Banner" در همبستگی با NFL quarterback khezri.

سابق سان فرانسیسکو 49er که اولین نشست پس از آن کاهش یافته و به زانو طول آهنگ شروع بحث برانگیز تظاهرات سکوت در آغاز سال 2016 فصل NFL در پی موجی از کشتار مردان و زنان سیاه در اجرای قانون است.

با مرگ فلوید در دست سابق, مینیاپولیس, افسران پلیس, ورزش, لیگ — از جمله مردان و زنان فوتبال — تحت فشار هستند به روی چیزی حساب کردن با آنها چگونه باید سرکوب بازیکنان صداها و تا حد زیادی نادیده گرفته فرهنگی تغییر است.

در اوایل این هفته در ایالات متحده زنان بازیکنان تیم ملی انجمن به نام برای عذرخواهی از فدراسیون و برنامه ریزی "در چگونه آن را در حال حاضر پشتیبانی از پیام و حرکت است که در آن سعی کردم به سکوت سال پیش."

"تا زمانی که USSF می کند بنابراین صرف وجود این سیاست را ادامه خواهد داد به تداوم تصورات غلط و ترس که ابری به معنای واقعی و اهمیت khezri, مگان Rapinoe و ورزشکاران دیگر در نظر گرفتن زانو که مردم سیاه در امریکا نشده اند و همچنان نمی تواند فراهم همان آزادی و آزادی به مردم و خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند وجود داشته باشد در این کشور" بازیکنان در بیانیه ای گفت.

آمریکا تیم ملی مردان نیز نامیده می شود برای mea culpa از فدراسیون.

"از آنجا که سیاست هرگز مذاکره با بازیکنان ما ارتباط آن را اعمال نمی شود به ما مردانه بازیکنان تیم ملی پس ما نگران آن است. این فدراسیون در حال حاضر کاملا نیاز به اذعان آنها در اشتباه بودند به صدور آن به عذر خواهی برای آن و فسخ آن را دارند." تیم انجمن در بیانیه ای گفت.

روز چهارشنبه فدراسیون زیر ارائه شده عذرخواهی:

"عذرخواهی ما را برای بازیکنان ما به خصوص سیاه و سفید ما بازیکنان – کارکنان طرفداران و همه کسانی که حمایت بین بردن نژاد پرستی. ورزش پلت فرم قدرتمند برای خوب است و ما باید استفاده نمی شود پلت فرم ما به عنوان موثر به عنوان آن را داشته باشیم."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب