ایالات متحده بيمارستان آماده سازی دستورالعمل ها برای چه کسی مراقبت از میان Coronavirus افزایش

بزرگنمایی این تصویر پزشکی کارگران کشش یک بیمار به یک تازه ساخته شده به طور موقت بیمارستان در مارس 16

توسط MINERALNEWS در 3 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

پزشکی کارگران کشش یک بیمار به یک تازه ساخته شده به طور موقت بیمارستان در مارس 16 در رم. پزشکان در ایتالیا در حال ساخت تصمیم گیری های دشوار که باید دریافت مراقبت. Andreas سلرو/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Andreas سلرو/خبرگزاری گتی ایماژ

به عنوان COVID-19 به سرعت در حال گسترش از طریق ایالات متحده بسیاری از پزشکان آمریکایی به زودی می تواند تصمیم گیری که غرق مراقبت های بهداشتی کارگران در ایتالیا در حال حاضر رو: که بیماران درمان صرفه جویی در زندگی و آنهایی که ندارند ؟

هر معتبر بیمارستان در آمریکا است نیاز به برخی از ساز و کاری برای پرداختن به مسائل اخلاقی مانند این — به طور معمول یک کمیته اخلاق ساخته شده و نه فقط پزشکی حرفه ای اما اغلب نیز مددکاران اجتماعی شبان و طرفداران بیمار. گاهی اوقات در همکاری با بیمارستان کمیته تریاژ آنها ایجاد دستورالعمل اولویت بندی مراقبت از بیمار در صورت وجود یک کمبود منابع.

به عنوان تعدادی از coronavirus موارد افزایش می یابد در آمریکا بیمارستان های جدید ضرورت در بازنگری و به روز رسانی این دستورالعمل.

آنها متفاوت از بیمارستان به بیمارستان اما به طور کلی هدف این است که معمولا به صرفه جویی در زندگی می کند. بنابراین بیمارستان در نظر گرفتن ترکیبی از عوامل: سن امید به زندگی چگونه شدید یک بیمار بیماری است, چگونه به احتمال زیاد درمان برای کمک و اینکه آیا بیمار دارای بیماری های اضافی است که می تواند به کوتاه شدن طول عمر خود مانند سرطان و یا بیماری قلبی است. بیمارستان و سپس می توانید با استفاده از این عوامل برای توسعه سیستم امتیاز دهی و یا بالینی نمرات به اولویت بندی مراقبت.

در اوایل ماه مارس به عنوان coronavirus شیوع بدتر در ایتالیا, ایتالیایی انجمن پزشکی با صدور دستورالعمل پیدا کردن که پزشکان ممکن است مجبور به اولویت بندی جوانتر COVID-19 بیماران بیش از آنهایی که مسن تر. "ممکن است لازم باشد به جای محدودیت سنی" در دسترسی به مراقبت های ویژه, دستورالعمل توصیه می شود با هدف حفظ محدود منابع مراقبت های بهداشتی برای بیماران احتمال بیشتری برای زنده ماندن.

اما سن به ندرت تنها عامل در این تصمیم گیری. برای مثال 20 ساله نمی خواهد همیشه اولویت بیش از 60 سال به خصوص اگر که 20 سال است مشکلات سلامتی اضافی است که می تواند به معنای 60 سال است که به احتمال زیاد به زندگی طولانی تر به هر حال. سیستم امتیاز دهی می تواند به ضرر بیماران مسن تر به دلیل سن افراد تبدیل شدن آنها بیشتر مستعد ابتلا به بیماری است که می تواند صدمه دیده خود را بالينی نمرات.

یکی دیگر از عوامل بالقوه است "مفید اجتماعی" یک مفهوم است که ممکن است به نفع یک بیمار, پرستار, چرا که فرد می تواند به صرفه جویی در زندگی دیگر.

"برخی از مردم فکر می کنم که افرادی که در یک موقعیت برای کمک به مقابله با یک بحران در آینده اگر آنها به بهبود مراقبت های بهداشتی کارگران و اولین پاسخ شاید باید دریافت برخی از مرتب کردن بر اساس اولویت در triaging منابع کمیاب," دکتر گفت: امیلی روبین یک ریوی و مراقبت های ویژه پزشک در بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون و روسای بیمارستان کمیته اخلاق.

می تواند حرفه ای دیگر نیز می تواند یک عامل به این معنی که یک بیمارستان ممکن است اولویت بندی کنید مثلا یک مدیر صندوق پرچین بیش از یک landscaper? که بعید است به گفته دکتر متی Wynia یک بیماری عفونی و بهداشت عمومی متخصص که هدایت دانشگاه کلرادو مرکز اخلاق زیستی و علوم انسانی.

Wynia گفت: بسیاری از بیمارستان ها باید بر اصل عمل است که هر انسانی در زندگی برابر با ارزش بنابراین بیماران از نظر بالینی ارزیابی همان بدون در نظر گرفتن اشتغال و جنسیت و نژاد و بیمه و یا اینکه آنها را کودکان.

"بنابراین اگر شما تا به حال کسی بود که یک upstanding عضو جامعه محلی و یا یک اهدا کننده به بیمارستان یا یک سیاستمدار شناخته شده در مقابل یک کارمند در 7-Eleven یا یک فرد بی خانمان," Wynia گفت: هر یک از این بیماران باید ارزیابی شود به همان اندازه.

وجود دارد در حال حاضر شواهد وقتی که می آید به کروناویروس تست که ثروتمند و قدرتمند مردم در حال گرفتن بیشتر از دسترسی های معمولی آمریکایی است.

اما در حالت ایده آل در بیمارستان تصمیم گیران را "کور" اطلاعات است که آنها را مانع از دانستن جزئیات بیشتر در مورد یک بیمار منبع از پرداخت, نژاد, جنسیت و دیگر اطلاعات شخصی, مگر اینکه آن را از نظر بالینی مربوطه Wynia گفت.

بیمارستان می تواند با اتخاذ یک قرعه کشی یا اول بیا اول خدمت سیستم برای triaging بیماران, اما که ممکن است به معنای کسی که کمتر بیمار درمان می شود قبل از اینکه کسی بیشتر بیمار به طور بالقوه شکست در رسیدن به هدف صرفه جویی در مصرف ترین زندگی است. بیمارستان ها می تواند درمان بدتر کردن بیماران اما اگر این افراد بعید است که برای زنده ماندن, پزشکان ممکن است بهتر است با تمرکز بر روی افرادی که کمتر بیمار است.

آیا هر یک از این دستورالعمل ها کار می کنند در یک بحران شدید زمانی که بیمارستان ها ممکن است چند بالینی جزئیات بیشتر در مورد بیماران یک سوال باز است.

"یک میلیون پیچیدگیهای" می تواند به بازی در یک دنیای واقعی تنظیم روبین گفت.

متعدد پزشکان در مصاحبه با NPR گفت که آمریکا فاقد یک دقیق مقایسه تاریخی برای چه coronavirus همه گیر می تواند بازی کردن اما گفت: دستورالعمل حداقل ارائه اصول کلی برای فرمان بیمارستان تصمیم گیری است.

آنها همچنین گفت: دستورالعمل باید شفاف باشد تا مردم ایمان آنها عادلانه و اخلاقی قابل توجیه. Wynia پیش بینی بسیاری از بیمارستان ها به زودی شروع به انتشار خود تریاژ دستورالعمل در مورد ایالات متحده به پایان می رسد تا در یک ایتالیا-مانند وضعیت.

و دستورالعمل های مورد نیاز نه فقط برای تعیین که بیماران برای درمان, اما چگونه به درمان آنها. نانسی Berlinger یک محقق در غیر انتفاعی اخلاق زیستی فکر می کنم تانک هیستینگز مرکز در پادگان n. y. مطرح شده یک معضل اخلاقی.

"بیایید می گویند یک بیمار است که در یک ونتیلاتور اما پیشرفت نمی کند و این بیمار ممکن است — ممکن است — آیا بهتر است اگر آنها مجاز به اقامت در یک دیگر وجود دارد اما مردم انتظار که ونتیلاتور," Berlinger گفت. "آیا شما برداشت تهویه زودتر از شما ممکن است به طور معمول انجام دهید ؟ بنابراین آن را فقط می شود که دریچه آن را نیز که باقی می ماند آن است."

در حال حاضر ایالات متحده بيمارستان مطمئن نیستید که آیا آنها تریاژ دستورالعمل های مورد نیاز خواهد بود در این بیماری همه گیر کوروناویروس اما آنها باید بریس برای امکان.

"این بدترین سناریو است که ما در حال صحبت کردن در مورد" Wynia گفت. "ما امیدواریم که ما هرگز وجود دارد اما ما باید به آماده شدن برای بدترین. و این امر می تواند غیر مسئولانه نمی شود آماده در حال حاضر به دلیل آنچه که ما شاهد آن هستیم در مکان های دیگر در سراسر جهان که در آن همه چیز واقعا رفته اند بسیار بسیار بد و جایی که آنها باید اجرا از تجهیزات و کارکنان و فضای مردم است. بنابراین ما نیاز به آماده می شود که."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن