ایالات متحده بازدید 2 میلیون Coronavirus موارد به عنوان بسیاری از کشورهای خروش از بیماران

بزرگنمایی این تصویر بازدید کنندگان به پیاده روی رودخانه عبور یک رستوران است که بازگشایی در سن آنتونی

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بازدید کنندگان به پیاده روی رودخانه عبور یک رستوران است که بازگشایی در سن آنتونیو, وابسته به تکزاس, on May 27. تگزاس در ادامه به بازگشایی در پی COVID-19 بیماری همه گیر. اریک گی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک گی/AP

ایالات متحده رسیده است یکی دیگر از وخیم نقطه عطفی در مبارزه با COVID-19 بیش از 2 میلیون موارد تایید شده در روز چهارشنبه. جدید کروناویروس عفونت در حال افزایش در حداقل 20 متحده حتی به عنوان محدودیت در زندگی روزمره ادامه به سهولت در سراسر کشور است.

بیش از 112,000 اند از COVID-19 در ایالات متحده آمریکا — بیشترین مرگ و میر گزارش شده توسط هر کشور با توجه به یک ردیاب از دانشگاه جانز هاپکینز. و اکثر کارشناسان بر این باورند که تعداد کسانی که دست کم گرفتن واقعی تلفات.

این داده ها همچنین نشان دهنده مشکل از quashing coronavirus. در حالی که در برخی از نقاط داغ مانند ایالت نیویورک دیده می شود پایدار رها در موارد COVID-19 بستری شدن در بیمارستان باید دارای عقاید به تازگی در مکان هایی مانند تگزاس و آریزونا آرکانزاس و کالیفرنیا.

تگزاس رکورد جدید برای COVID-19 بستری شدن در بیمارستان در سه روز متوالی در این هفته با مجموع 2,153 بستری بیماران در روز چهارشنبه. دولت در میان اولین برای شروع بازگشایی روند و رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت در حال حرکت به جلو با برنامه های افزایش اشغال محدودیت برای میله, رستوران ها, پارک های تفریحی و کسب و کارهای دیگر.

فلوریدا است که دیدن آن را موج جدید با مردم بیشتر تست مثبت برای coronavirus در روز شنبه بیش از هر روز در دو ماه گذشته. از ژوئن 2, دولت گزارش کرده است بیش از 1 ، 000 مورد جدید در هر روز حتی به عنوان تعدادی از COVID-19 مرگ و میر کاهش یافته است به دو رقم است.

آریزونا گزارش کرده است به طور متوسط بیش از 1 ، 000 مورد جدید هر روز در این هفته — بالاترین نرخ سرانه در ایالات متحده تأکید بحران وزارت بهداشت گفت: تنها یک چهارم از دولت تخت در بخش مراقبت های ويژه در حال حاضر در دسترس است.

کارشناسان بهداشت عمومی می گویند این موج نباید اخراج به عنوان یک نتیجه از تست بیشتر.

"این بسیار روشن است که این یک افزایش واقعی در جامعه گسترش" خواهد فروتن مدیر اجرایی آریزونا بهداشت عمومی انجمن می گوید عضو ایستگاه KJZZ در ققنوس. "این برخی از مصنوع از تست اضافی."

بزرگنمایی این تصویر

یک بیمار گرفته شده است از یک آمبولانس به اورژانس یک بیمارستان در ملت ناواهو شهر طوبی شهرستان Ariz., در مه 24. هفته تاخیر در تحویل حیاتی coronavirus کمک به قبایل بومی آمریکا تشدید شیوع بیماری با توجه به ملت ناواهو رئیس جمهور جاناتان Nez. علامت Ralston/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Ralston/خبرگزاری گتی ایماژ

Ashish Jha مدیر هاروارد بهداشت جهانی موسسه می گوید که در سراسر کشور "ما در حال شناسایی بین 20000 و 25000 هزار مورد جدید در روز و در حدود 800 تا 1000 نفر در روز در حال مرگ هستند از این ویروس است."

ملی اعداد باقی می ماند سرسختانه بالا است. اغلب زمانی که یک دولت دستاوردهای یک اندازه گیری کنترل COVID-19 دیگری به نظر می رسد به گزارش جدید سنبله.

مریلند مثلا نشده گزارش داد بیش از 1000 روزانه موارد به طور متوسط در حداقل سه هفته. اما کارولینای شمالی در حال حاضر به طور متوسط بیش از 1000 موارد روزانه — و بالاتر از آن به طور متوسط روزانه 517 فقط سه هفته پیش.

حتی در کشورهای با کلی کوچکتر تعداد موارد, مانند, اورگان, کارولینای جنوبی و آلاسکا میزان عفونت های جدید افزایش یافته است بیش از 100 درصد در دو هفته گذشته. که در حال رانندگی است که نگرانی از سست شدن ویروس کنترل رانندگی موج دوم.

تمام 50 ایالت آمریکا آغاز شده بود کاهش محدودیت های خود را که از ماه گذشته. در اوایل ماه ژوئن تنها چند متحده هنوز هم تا به حال اقامت در خانه سفارشات در محل. و آمریکایی ها باید مشتاقانه بازگشت به برخی از آنها پیر روال — توسعه حمایت توسط تلفن همراه داده است.

این داده ها نشان می دهد مردم در ایالات متحده در حال حرکت در اطراف در یک سطح است که تا حدود دو سوم از آنچه در آن بود قبل از خاموش کردن قوانین اجرا شد. این پشتیبانی از ایده های جدید را افزایش می دهد واقعی هستند نه فقط یک نتیجه تست بیشتر. از اواخر ماه مه هزاران نفر از مردم خانه های خود را ترک برای رفتن به کار در فروشگاه به معاشرت و بازدید از کافه ها و رستوران ها. و این که چگونه این ویروس می تواند گسترش.

بزرگنمایی این تصویر

یک بازدید کننده طول می کشد عکاسی در استودیو یونیورسال پارک در ژوئن 5, برای اولین بار بعد از پارک بازگشایی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در اورلاندو فلوریدا. گرگ نیوتن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گرگ نیوتن/خبرگزاری گتی ایماژ

به عنوان متحده همچنان به شل محدودیت کارشناسان بهداشت و درمان در حال اصرار مردم برای تبدیل شدن به از خود راضی — به دنبال عادات است که برای کمک به سرعت coronavirus مانند شستن دست و حفظ فاصله فیزیکی از حداقل شش فوت از دیگران و با پوشیدن یک ماسک صورت هنگامی که در تماس نزدیک.

"به نظر می رسد که ما به آمریکا داده می شود و پذیرفته شده این بیماری به عنوان یک جنبه از زندگی می گوید:" جفری شمن از دانشگاه کلمبیا و مدرسه بهداشت عمومی. "آن را نمی باید به این راه و آن را هنوز هم نمی رویم رو به جلو است."

ملی شمارش از 2 میلیون نفر شامل نزدیک به 525,000 افرادی که بهبود از این بیماری است. اما ایالات متحده در مجموع نشان دهنده بیش از 25 درصد از جهان را در مورد یک آستین ، تاثیر در یک کشور با کمتر از 5 درصد از جمعیت جهان است.

این یک تغییر شدید از ماه مارس زمانی که 90 درصد از جهان را COVID-19 موارد گزارش شده فقط در چهار کشور: چین, ایتالیا, ایران و کره جنوبی.

پس از همه گیر است و آمار ایالات متحده ، و با آمریکا در حال حاضر فشار برای بازگشت به حالت عادی و کارشناسان بهداشت عمومی نگران هستند.

"من قطعا نگران می گوید:" دکتر بیل میلر ارشد کاردانی دین پژوهش در دانشگاه ایالتی اوهایو دانشکده بهداشت عمومی. "به عنوان مکان شده اند باز کردن بسیاری از مردم در نظر گرفتن آن به عنوان یک پیام است که همه چیز خوب است و به حالت عادی بازگشت."

او می افزاید: "من قطعا نگران است که ما در حال رفتن برای دیدن برخی از upswings شاید نه در همه جا بلکه در بسیاری از مکان ها در سراسر کشور است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب