نیروهای آمریکایی در کره جنوبی و ایتالیا گفت: برای اقامت قرار داده است به عنوان Coronavirus گسترش

بزرگنمایی این تصویر سربازان کره اسپری ضد عفونی کننده به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر coronavirus

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

سربازان کره اسپری ضد عفونی کننده به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر coronavirus خرید خیابان سئول, کره جنوبی در هفته گذشته. ارتش آمریکا مستقر در کره جنوبی و ایتالیا دستور داده شده است به سفر به دلیل شیوع. Ahn Young-joon/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ahn Young-joon/AP

یک کره جنوبی قرارداد کارگر ساختمانی کار در آمریکا پادگان نظامی اردوگاه واکر در دائگو — کره جنوبی شهر سخت ترین ضربه از coronavirus شیوع — در روز دوشنبه شد هشتمین فرد مرتبط با نظامی آمریکا در این کشور مبتلا به Covid-19 بیماری ناشی از ویروس است.

"مشکل این است که ما با مورد شماره 8 است که او بیمار است پس از آخرین پنج شنبه, آوریل 2 و او بوده است که از طریق دروازه ما پاسخ دادن به سوالات ما به دروغ گفت:" فرمانده پادگان سرهنگ ادوارد Ballanco در Facebook Live تصویری از کارگر ساختمانی که دارای آزمایش مثبت در هفته گذشته برای Covid-19. "آن را قابل سرزنش و او هرگز خواهد بود که در پست دوباره."

یک سرباز آمریکایی و همسرش مستقر در کره جنوبی نیز آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

همه تقریبا 29,000 نظامی آمریکایی و غیر نظامیان مستقر در پایگاه های خود در کره جنوبی دریافت سفارشات یکشنبه به "توقف" ، همه سفر و یا از کره جنوبی برای کسانی که تحت تاثیر قرار است که متوقف به منظور حداقل تا زمانی که ممکن است 6.

نیروهای ایالات متحده در کره جنوبی شده است در هشدار برای coronavirus پس از Feb. 24. شده اند وجود دارد بیش از 7,300 موارد تایید شده در کره جنوبی.

در ایتالیا که در آن بیش از 9,100 موارد این ویروس تایید شده است — بیشترین تعداد از موارد خارج از چین — مشابه "توقف جنبش" منظور تحمیل شد بیش از 15,000 آمریکا اعضای نظامی و غیر نظامی در آنجا مستقر هستند در هفت پایگاه های آمریکا.

هفته گذشته ملوان مستقر در ناپل شد و تا به امروز تنها — عضو ارتش ایالات متحده برای آزمایش مثبت برای coronavirus در ایتالیا.

نزدیک به یک چهارم میلیون نظامی و غیر نظامی آمریکایی مستقر هستند با ارتش ایالات متحده در 176 سازمان ملل با توجه به آخرین گزارش پنتاگون و دیگر 2.7 میلیون کار در تاسیسات نظامی در سراسر ایالات متحده است.

بسیاری از کار در یا در نزدیکی پنتاگون واقع در واشنگتن ،

"ما به طور کامل با اعتماد به نفس که ما می تواند همچنان به انجام وظایف که پنتاگون نیاز به انجام اگر ما به برخی از نوع از شیوع بیماری در ساختمان" وزیر دفاع علامت Esper خبرنگاران در پنتاگون روز پنج شنبه گذشته. "ما لازم نیست که هنوز — دست کشیدن چوب — اما ما می خواهیم برای همه چیز آماده هستیم انواع اقدامات است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن